3 τεχνικές για να καταπραΰνεις τον πόνο στην πλάτη (χωρίς φάρμακα)

Είτε τραυματίστηκες, είτε εμφανίστηκε πάλι ένας χρόνιος τραυματισμός, ξανασκέψου τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τον πόνο στην πλάτη.

ponos-plati

Για ανακούφιση χωρίς φάρμακα, δοκίμασε αυτές τις τρεις αποδεδειγμένες επιστημονικά θεραπείες.

1 Κάνε yoga

Γυναίκες που έκαναν μία ώρα yoga τρεις φορές την εβδομάδα είχαν κατά 66% μείωση του πόνου έπειτα από 12 εβδομάδες, ενώ εκείνες που δεν έκαναν τίποτε αντιμετώπισαν 16% πιο δυνατό πόνο, αναφέρουν ερευνητές από τη Νότια Κορέα.

Η yoga ενισχύει την παραγωγή νευροτροφικού παράγοντα στον οργανισμό σου, μιας πρωτεΐνης που εμποδίζει τα πειραγμένα νεύρα να στέλνουν μηνύματα πόνου στον εγκέφαλο.

yoga-ypnos-default

2 Κοίταξε προς το φως

Η φωτοθεραπεία, εκτός από το ότι καταπολεμά την εποχική κατάθλιψη, σε ανακουφίζει και από τον πόνο στην πλάτη, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Pain Medicine.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 

Πού οφείλεται ο πόνος στην πλάτη; Ανακάλυψε 4 πιθανές αιτίες

Αυτό συμβαίνει επειδή η έκθεση στο φως –από τον ήλιο ή μια πηγή φωτός– επηρεάζει τα επίπεδα της σεροτονίνης και της μελατονίνης, δύο ορμονών που ρυθμίζουν τη διαχείριση του πόνου.

Στη μελέτη αναφέρεται πως η δόση είναι μισή ώρα έκθεση σε φως 5.000 lux (35 Watt) τρεις φορές την εβδομάδα. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου μισή ώρα έκθεση σε μεσημεριανό ήλιο.

3 Πίεσε το αφτί σου

Το να κάνεις μασάζ στα αφτιά σου για να μαλακώσει ο πόνος στην πλάτη μπορεί να ακούγεται άσχετο, όμως επιβεβαιώνεται σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Πίτσμπεργκ. Το σωστό σημείο: πάνω από τη μέση του αφτιού σου, εκεί όπου αρχίζει να «διπλώνει» ο χόνδρος.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i