Αντιμετώπισε εναλλακτικά την αλλεργική ρινίτιδα με αυτές τις τροφές

Υποφέρεις από αλλεργική ρινίτιδα αλλά προτιμάς να μην παίρνεις φάρμακα; Δοκίμασε τις εναλλακτικές μεθόδους που σου προτείνον οι έρευνες.

28.10.2016

εχεις διαβασει

Έρευνες και κλινικές δοκιμές έχουν δείξει ότι κάποια συστατικά που υπάρχουν τρόφιμα και συμπληρώματα μπορεί να σε ανακουφίσουν από την αλλεργική ρινίτιδα! Να, μερικά από αυτά που μπορείς να δοκιμάσεις:

  • Η ρίζα πετασίτη (butterbur)προφυλάσσει από την εποχική αλλεργική ρινίτιδα που πυροδοτείται από χημικούς  παράγοντες.
  • Ο γαλακτοβάκιλος acidophilus μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα που έχει κυρίως η μακροχρόνια αλλεργική ρινίτιδα.
  • Η υψηλή πρόσληψη σόγιας και ισοφλαβόνων σχετίζεται με μειωμένη έκταση της αλλεργικής ρινίτιδας.
  • Η πρόσληψη λιπαρών οξέων EPA και DHA από τα ψάρια  μειώνει τα συμπτώματα.
  • Το μαύρο κύμινο ανακουφίζει από τις εκδηλώσεις της αλλεργικής ρινίτιδας.
  • Η μέντα μπορεί να ανακουφίσει από τα συμπτώματα σε κάποιες περιπτώσεις.
  • Η αυξημένη πρόσληψη λιναρόσπορου, ασβεστίου, μαγνησίου και φωσφόρου, μέσω της διατροφής,  μειώνει τα  συμπτώματα.
  • Η πρόπολη μπορεί να είναι αποτελεσματική στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της αλλεργικής ρινίτιδας παρεμποδίζοντας την απελευθέρωση της ισταμίνης.
  • Η πυκνογενόλη βελτιώνει τα συμπτώματα της αλλεργικής ρινίτιδας, όταν αρχίσει να δίνεται ως συμπλήρωμα τουλάχιστον 5 εβδομάδες πριν ξεκινήσει η εποχή της αλλεργίας.
  • Οι βήτα γλυκάνες βελτιώνουν τα συμπτώματα και την ισορροπία TΗ1/TΗ2 σε όσους έχουν αλλεργική ρινίτιδα.
  • Ο κουρκουμάς μετριάζει την ανάπτυξη της αλλεργικής φλεγμονής των αεραγωγών και την υπερβολική αντίδραση.
  • Το κρεμμύδι παρουσιάζει αντιαλλεργικές, αντιισταμινικές, αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
  • Η κατανάλωση σπιρουλίνας βελτιώνει σημαντικά τα συμπτώματα.
  • Ο αποκλειστικός θηλασμός κατά τους 3 πρώτους μήνες μετά τη γέννηση προστατεύει από την αλλεργική ρινίτιδα τα παιδιά που είτε έχουν είτε όχι οικογενειακό ιστορικό ατοπίας.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

γιόγκα yoga διαλογισμός
Η ήπια άσκηση είναι το μυστικό για δυνατό ανοσοποιητικό

Θέλεις δυνατό ανοσοποιητικό; Διάβασε τους εναλλακτικούς τρόπους για να μην πέσεις στο κρεβάτι αυτόν τον χειμώνα!

ταξίδι αυτοκίνητο καλοκαίρι άνοιξη διακοπές
15 πράγματα που πρέπει να έχεις στο αυτοκίνητο (τα ήξερες; Εγώ τα έμαθα ερευνώντας)

Τι πρέπει να έχεις στο αυτοκίνητο; Εκτός από το δίπλωμα και την ασφάλεια υπάρχουν κι άλλα must have για να είναι το αυτοκίνητό σου οργανωμένο και να είσαι σε ετοιμότητα. 

υγεία ίωση συνάχι γρίπη πρόληψη ανοσοποιητικό
Χειμωνιάτικες ιώσεις: Πώς κολλάνε και 8 κινήσεις για να τις κρατήσεις μακριά σου

Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου και πρόλαβε τις χειμωνιάτικες ιώσεις με αυτά τα απλά tips. Bonus: Θα έχεις αυξημένη ενεργητικότητα και διάθεση παρά το κρύο!

εγκέφαλος νευρώνες υγεία
Νευρώνες του εγκεφάλου: Όσα δεν γνωρίζεις γι’ αυτούς και για το ρόλο τους

Τι είναι οι νευρώνες στον εγκέφαλό σου, πώς λειτουργούν και πώς θα τους κρατήσεις για πάντα νέους.

βότανα ροφήματα κρυολόγημα αφεψήματα υγεία γιατροσόφια
Γιατροσόφια – ροφήματα για το κρυολόγημα απ’ όλο τον κόσμο

Έχεις κρυολόγημα και η κοτόσουπα δε βοηθά; Δοκίμασε αυτά τα (όχι πάντα) γευστικά γιατροσόφια από όλο τον κόσμο και μπορεί να ανακουφιστείς. 

κόμπος πιάσιμο νεύρα ψύξη υγεία
Έπαθες ψύξη; Τι φταίει, πώς την παθαίνουμε και πώς περνάει

Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις και η επιστημονική προσέγγιση. Ξέρεις πως ο όρος «ψύξη»  είναι ελληνική επινόηση και δεν υπάρχει στη διεθνή ιατρική ορολογία;

#shapegreece