3 επιστημονικά αποδεδειγμένες συμβουλές για να γλιτώσεις το κρυολόγημα

Τρεις επιστημονικά αποδεδειγμένες συμβουλές για να καταφέρεις να μην κρυολογήσεις και μην κολλήσεις ίωση.

beautiful-young-girl-is-wearing-straw-hat-sitting-in-a-garden-with-picture-id695832296 _chupacabra_

Τρεις επιστημονικά αποδεδειγμένες συμβουλές για να καταφέρεις να μην κρυολογήσεις και μην κολλήσεις ίωση.

Τα γνωστά και δοκιμασμένα

1. Πλένε συχνά τα χέρια σου καικυρίω ς  πριν φας. Τα χέρια μας είναι οΝο 1 «μεταφορέας» μικροβίων και ιών.

2. Απόφυγε για τον ίδιο λόγ ο νααγγίζ  εις το πρόσωπο, τα μάτια και τημύτη σου. Οι ιοί αγαπούν το υγρό καιζεστό χώρο των βλεννογόνων.

3. Ξεκουράσου: Ο καλός ύπνος βοηθά το ανοσοποιητικό να λειτουργεί σωστά.

4. Παράλ ληλα, γυμνάσου: Η άσκηση  έχει ακριβώς το ίδιο θετικόαποτέλεσμα στο ανοσοποιητικό.Το περπάτημα είναι μια εξαιρετικήεπιλογή.

5. Μείνε μέσα. Αν νιώθεις ότ ι κάτι σε  «τριγυρίζει», μείνε στο σπίτι και απόφυγε τις επαφές με κόσμο.

Διάβασε επίσης: Έχεις γρίπη, κρυολόγημα ή αλλεργία;

Υγραντήρας: Ο νέος σου κολλητός!

Οι ιοί της γρίπης προτιμούν τον ξηρό αέρα και είναι πιο πιθανόνα επιβιώσουν και να πολλαπλασιαστούν σε συνθήκες χαμηλήςυγρασίας, όπως αυτές που επικρατούν το χειμώνα, σύμφωνα με μελέτη στο επιστημονικό περιοδικό Proceedings of the National Academy of Sciences.

Αυτό σημαίνει πως η χρήση του υγραντήρα στο σπίτι ή στη δουλειά κρατά υπό έλεγχο την εξάπλωση των ιών και διατηρεί πιο υγρό το λαιμό και τη μύτη σου βοηθώντας σε να αναπνέεις καλύτερα.

Μην κάνεις δίαιτα

Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of Nutrition αναφέρεται πως ποντίκια σε ολιγοθερμιδική δίαιτα που εκτέθηκαν στον ιό της γρίπης ασθένησαν σε

μεγαλύτερο ποσοστό και ανέκαμψαν πιο δύσκολα συγκριτικά με τους πιο... καλοθρεμμένους φίλους τους. Σίγουρα βέβαια μετράει το είδος των θερμίδων σου, οπότε να θυμάσαι το γενικό κανόνα: Όσο πιο υγιεινές τόσο πιο ωφέλιμες.

Βγες στον ήλιο

Η βιταμίνη C δεν είναι η μοναδική που σε προστατεύει από τις ιώσεις της εποχής. Σύμφωνα με μελέτη στο Archives of Internal Medicine, η βιταμίνη D συμβάλλει στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ άνθρωποι που έχουν χαμηλά επίπεδα της συγκεκριμένης

βιταμίνης είναι πιο επιρρεπείς στις ιώσεις. Εκτός από τη συνετή έκθεσή σου στον ήλιο, πρόσθεσε στη διατροφή σου λιπαρά ψάρια, όπως σαρδέλα, σκουμπρί και σολομός,

καθώς και τρόφιμα εμπλουτισμένα με βιταμίνη D για να αυξήσεις την πρόσληψη.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i