Καλοκαιρινές ιώσεις; Οι κινήσεις για να μην κολλήσεις μέσα στο καλοκαίρι!

Μερικές φορές, οι καλοκαιρινές ιώσεις είναι χειρότερες από εκείνες του χειμώνα. Με τα παρακάτω tips θα τις αποφύγεις!

γυναίκα καλοκαίρι istock

Για να μην σου χαλάσουν τις διακοπές -ή τη διάθεση- οι καλοκαιρινές ιώσεις, διάβασε και υιοθέτησε τις δοκιμασμένες συμβουλές μας!

Υγραντήρας: Ο νέος σου κολλητός!

Οι ιοί που προκαλούν τις καλοκαιρινές ιώσεις -και τις χειμωνιάτικες, βέβαια!- προτιμούν τον ξηρό αέρα και είναι πιο πιθανό να επιβιώσουν και να πολλαπλασιαστούν σε συνθήκες χαμηλής υγρασίας, όπως αυτές που επικρατούν στο σπίτι ή στο γραφείο όταν έχεις συνεχώς αναμένο το κλιματιστικό. Μια καλή λύση είναι να αφήνεις λίγο ανοιχτό ένα παράθυρο ή να το ανοίγεις συχνά μέσα στη μέρα για μερικά λεπτά. Εναλλακτικά, η χρήση του υγραντήρα στο σπίτι ή στη δουλειά κρατά υπό έλεγχο την εξάπλωση των ιών και διατηρεί πιο υγρό το λαιμό και τη μύτη σου βοηθώντας σε να αναπνέεις καλύτερα.

3 τροφές που πρέπει να μειώσεις για την υγεία του εντέρου Λαρυγγίτιδα ή φαρυγγίτιδα; Μάθε πώς θα τις ξεχωρίζεις

Πόνος στο λαιμό; Δοκίμασε το "γιατρικό" της health editor

Μην κάνεις δίαιτα

Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of Nutrition αναφέρεται πως ποντίκια σε χαμηλοθερμιδική δίαιτα που εκτέθηκαν στον ιό της γρίπης ασθένησαν σε μεγαλύτερο ποσοστό και ανέκαμψαν πιο δύσκολα συγκριτικά με τους πιο... καλοθρεμμένους φίλους τους. Σίγουρα βέβαια μετράει το είδος των θερμίδων σου, οπότε να θυμάσαι το γενικό κανόνα: Όσο πιο υγιεινά τόσο πιο ωφέλιμα.

Βγες στον ήλιο

Η βιταμίνη C δεν είναι η μοναδική που σε προστατεύει από τις ιώσεις. Σύμφωνα με μελέτη στο Archives of Internal Medicine, η βιταμίνη D συμβάλλει στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ άνθρωποι που έχουν χαμηλά επίπεδα της συγκεκριμένης βιταμίνης είναι πιο επιρρεπείς στις ιώσεις. Εκτός από τη συνετή έκθεσή σου στον ήλιο, πρόσθεσε στη διατροφή σου λιπαρά ψάρια, όπως σαρδέλα, σκουμπρί και σολομός, καθώς και τρόφιμα εμπλουτισμένα με βιταμίνη D για να αυξήσεις την πρόσληψη.

Τα γνωστά και τα δοκιμασμένα

  • Πλένε συχνά τα χέρια σου και κυρίως πριν φας. Τα χέρια μας είναι ο Νο 1 "μεταφορέας" μικροβίων και ιών.
  • Για τον ίδιο λόγο απόφυγε να αγγίζεις το πρόσωπο, τα μάτια και τη μύτη σου. Οι ιοί αγαπούν το υγρό και ζεστό χώρο των βλεννογόνων.
  • Ξεκουράσου: Ο καλός ύπνος βοηθά το ανοσοποιητικό να λειτουργεί σωστά.
  • Παράλληλα, γυμνάσου: Η άσκηση έχει ακριβώς το ίδιο θετικό αποτέλεσμα στο ανοσοποιητικό. Το περπάτημα είναι μια εξαιρετική επιλογή.
  • Μείνε μέσα. Αν νιώθεις ότι κάτι σε "τριγυρίζει", μείνε στο σπίτι και απόφυγε τις επαφές με κόσμο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i