Εναλλακτικοί τρόποι να κόψεις το κάπνισμα για πάντα!

Οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι να κόψεις το κάπνισμα με βελονισμό, υπνοθεραπεία, συμπληρώματα ή σε αντικαπνιστικά κέντρα.

31.01.2019

εχεις διαβασει

κάπνισμα τσιγάρο διακοπή καπνίσματος υγεία

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κόψεις το κάπνισμα και ακόμα περισσότεροι να το πάρεις απόφαση και να το κάνεις. Εμείς σου δείχνουμε μερικές από τις πιο αποτελεσματικές εναλλακτικές μεθόδους για να απαλλαγείς οριστικά από αυτή τη συνήθεια που σαμποτάρει την υγεία και την ομορφιά σου!

Δεν έχει σημασία αν καπνίζεις λίγο ή πολύ

Μπορεί να μην καπνίζεις τακτικά, αλλά αυτό δεν είναι τόσο αθώο: Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια, μερικά τσιγάρα την εβδομάδα μπορεί να οδηγήσουν σε βλάβη των αρτηριών σου. Όταν οι ερευνητές έκαναν υπέρηχο σε σε νεαρούς ενηλίκους που κάπνιζαν λιγότερο από 1 πακέτο την εβδομάδα, βρήκαν ότι τα αιμοφόρα αγγεία τους ανταποκρίνοντας στις αλλαγές της ροής του αίματος κατά 35% λιγότερο σε σχέση με τους μη καπνιστές. Αυτή η απώλεια αντίδρασης ίσως να αποτελεί πρώιμο σημάδι καρδιακής πάθησης. Απαλλάξου μια και καλή από αυτή τη συνήθεια εναλλακτικά.

Υπνοθεραπεία

Αποτελεί μια λύση που δρα κατευθείαν στη ρίζα του προβλήματος: το υποσυνείδητο. Κατά την ύπνωση ο θεραπευτής σε καλεί να χαλαρώσεις και να χρησιμοποιήσεις τη φαντασία σου για να τροποποιήσεις τις σκέψεις και τις αντιλήψεις σου. Φτάνοντας σε μια διαφοροποιημένη κατάσταση συνείδησης, ο στόχος είναι να καταλάβεις καλύτερα τον εαυτό σου και να επανακτήσεις τον έλεγχο της συμπεριφοράς σου, ελέγχοντας εν προκειμένω την ανάγκη σου για τσιγάρο.

Διάβασε επίσης: Τα 13 καλύτερα κόλπα για διακοπή του καπνίσματος

Διάβασε επίσης: Αν κόψω το κάπνισμα θα αυξηθεί το βάρος μου; Τι προτείνει η διατροφολόγος για να μην πάρεις κιλά

Βελονισμός

Στατιστικές μελέτες έχουν δείξει ότι το ποσοστό επιτυχίας του στη διακοπή του καπνίσματος αγγίζει το 85%, ενώ αναφέρεται ότι 3-6 συνεδρίες είναι αρκετές για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εάν υποβληθείς σε αυτό το είδος θεραπείας, δε θα παρουσιάσεις στερητικό σύνδρομο, απαλλάσσεσαι από τη νευρικότητα και το άγχος και αισθάνεσαι απέχθεια για τον καπνό.

Συμπληρώματα

Ένας ακόμη δημοφιλής τρόπος διακοπής του καπνίσματος είναι τα φαρμακευτικά σκευάσματα βοτάνων που παίρνεις είτε από το στόμα είτε σε μορφή patch, τα οποία λειτουργούν όπως τα patch νικοτίνης, απελευθερώνοντας στο αίμα συστατικά τα οποία σε βοηθούν να αντιμετωπίσεις τα συμπτώματα στέρησης.

Ζήτα βοήθεια από τους ειδικούς

Εάν οι διάφορες μέθοδοι δε σε βοηθούν και μόνη σου δεν μπορείς να τα καταφέρεις, απευθύνσου σε κέντρα διακοπής καπνίσματος στα περισσότερα δημόσια νοσοκομεία. Πολλά από τα κέντρα αυτά εγγυώνται ότι για το 75% των καπνιστών αρκεί ακόμη και η 20λεπτη επίσκεψη.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece