Πώς να ενεργηθώ άμεσα; Αυτές είναι οι τροφές που θα σε βοηθήσουν Plus: Το outsider!

Πώς να ενεργηθώ άμεσα; Η διατροφή είναι μία από τις φυσικές λύσεις για τη δυσκοιλιότητα. 

21.11.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

τουαλέτα ούρα αέρια έντερο υγεία

Πώς να ενεργηθώ άμεσα; Η φύση δίνει την απάντηση στο δύσκολο, ομολογουμένως, αυτό ερώτημα. Και παρότι υπάρχουν πολλές ακόμη φυσικές λύσεις για τη δυσκοιλιότητα, η διατροφή είναι ανάμεσα στις καλύτερες.

Πώς να ενεργηθώ άμεσα; Δοκίμασε τα παρακάτω

Η Elizabeth Blaney, MD, γαστρεντερολόγος και κλινικός επίκουρη καθηγήτρια Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ διαλέγει τις καλύτερες τροφές και τις συστήνει ως φυσική λύση για τη δυσκοιλιότητα. Αυτό είναι το top 5 της.

Φάε δαμάσκηνα

Υπάρχει λόγος που είναι η καλύτερη επιλογή αν θέλεις να ενεργηθείς άμεσα. Ο λόγος; Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Αυτές αυξάνουν τον όγκο των κοπράνων ώστε να μπορούν να κινηθούν πιο εύκολα και πιο γρήγορα μέσα στο έντερο. Έχουν επίσης φρουκτάνες και σορβιτόλη, σάκχαρα που υπόκεινται ζύμωση και έχουν καθαρτική επίδραση.

Ακτινίδια

Σε αντίθεση με άλλα φρούτα που βοηθούν κατά της δυσκοιλιότητας, τα ακτινίδια δεν είναι πλούσια σε σάκχαρα τα οποία μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα. Επιπλέον, εκτός από τις φυτικές ίνες είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνες όπως η C που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου. Win win!

Ποπ κορν

Ναι, το αγαπημένο σου σνακ για τις βραδιές κινηματογράφου είναι ένας εύκολος τρόπος να αυξήσεις τις φυτικές ίνες στη διατροφή σου. Τρία φλιτζάνια ποπ κορν περιέχουν 3 γραμμάρια φυτικές ίνες και μόλις 93 θερμίδες.

Πορτοκάλια

Ένα ολόκληρο πορτοκάλι είναι πάντα προτιμότερο από το χυμό του φρούτου αν θέλεις να ενεργηθείς άμεσα. Ο βασικός λόγος είναι οι φυτικές ίνες, καθώς ένα μεγάλο πορτοκάλι ολόκληρο σου προσφέρει 4 γρ. από αυτές και μόλις 86 θερμίδες. Bonus, τα εσπεριδοειδή περιέχουν ένα φλαβονοειδές (νανινγερίνη) που κινεζική μελέτη σε ζώα βρήκε πως θα μπορούσε να δρα ως καθαρτικό. (Μπορείς να τη διαβάσεις εδώ στα αγγλικά.)

Και το outsider… είναι το ρύζι!

Το έχουμε συνδέσει με τη θεραπεία της διάρροιας αλλά οι ιδιότητές του είναι περισσότερες. Σε μελέτη από την Ιαπωνία, άνθρωποι που είχαν τη μεγαλύτερη πρόσληψη ρυζιού είχαν κατά 41% λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από δυσκοιλιότητα. (Μπορείς να τη διαβάσεις εδώ στα αγγλικά.) Οι ερευνητές δεν ερεύνησαν τους ακριβείς λόγους, φαίνεται όμως πως παίζουν ρόλο οι φυτικές ίνες του ρυζιού. Θα μπορούσε όμως η εξήγηση να είναι πιο απλή: Οι άνθρωποι που τρώνε αρκετό ρύζι έχουν φυσικά μια πιο υγιεινή διατροφή.

Διάβασε επίσης: Μήπως πάσχεις από σύνδρομο διαρρέοντος εντέρου; Να τα συμπτώματά του

Διάβασε επίσης: Τα σημάδια υγείας που δίνει το έντερο από τα κόπρανα

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.