Πρόλαβε τις ασθένειες και τις φλεγμονές με 4 απλές κινήσεις

Ακολούθησε τους 4 τρόπους για να καταπολεμήσεις τις φλεγμονές

flegmones

Ένα χρόνια διεγερμένο ανοσοποιητικό σύστημα σου κλέβει ενέργεια

και σου χαλάει τη διάθεση – και αυτό είναι το λιγότερο που κάνει. Το

χειρότερο είναι ότι αυξάνει τις πιθανότητες για εμφάνιση καρδιοπά-

θειας ή καρκίνου.

Τι είναι η φλεγμονή;

Το σύνολο των μηχανισμών που ενεργοποιεί ο οργανισμός μετά από επίδραση μικροβίων, ιών και τραυματισμών

Γενικά, βέβαια, η αλήθεια είναι πως η φλεγμονή σού κάνει καλό – αλλά σε μικρές δόσεις. Αν κοπείς, για παράδειγμα, το πρήξιμο μειώνει την απώλεια αίματος και «προσκαλεί» τα λευκά κύτταρα που καταπολεμούν τα βακτήρια στην περιοχή του τραυματισμού.

Τα προβλήματα ξεκινούν όταν το άγχος, τα πρόχειρα φαγητά, η έλλειψη άσκησης ή μια ίωση που σε τριγυρνάει πυροδοτούν συνεχόμενα χαμηλά επίπεδα φλεγμονής. Αυτό κάνει το αίμα σου πιο πυκνό και παχαίνει τα τοιχώματα των αρτηριών, αυξάνοντας τις πιθανότητες εκδήλωσης καρδιαγγειακής νόσου, καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού, καθώς και διαβήτη τύπου 2 και καρκίνου.

Τα καλά νέα είναι πως αυτές οι τέσσερις απλές συνήθειες μπορούν να ελαχιστοποιήσουν τη φλεγμονή – και τις επακόλουθες βλάβες.

1.  Βάλε σε λειτουργία το έντερό σου

Η κατανάλωση προβιοτικών (των καλών βακτηρίων που καταπολεμούν τις φλεγμονές) έχει ως αποτέλεσμα λιγότερες ενδείξεις φλεγμονής στην καρδιά, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που παρουσιάστηκε στο Nutrition Review. Ο στόχος σου: κατανάλωνε τουλάχιστον μία μερίδα τροφών πλούσιων σε προβιοτικά, όπως γιαούρτι, λαχανικά τουρσί, καθημερινά.

2. Τρώγε περισσότερα λαχανικά

Μια διατροφή που βασίζεται κυρίως στα φυτικά προϊόντα και σε τροφές ολικής αλέσεως θα μειώσει τη φλεγμονή.

Ταυτόχρονα, αύξησε την προστασία σου με τα σούπερ αντιφλεγμονώδη, όπως η βιταμίνη Ε (σε ηλιόσπορους) και η κερσετίνη. Η καλύτερη πηγή της; Το κόκκινο κρεμμύδι!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Για να μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου σήκω από την καρέκλα!

3. Φρόντισε να είσαι κοινωνική

Το να βγαίνεις έξω και να διασκεδάζεις με καλούς φίλους και την οικογένειά σου είναι ένα αποδεδειγμένο αντιφλεγμονώδες, αναφέρουν σε μελέτη τους ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας. Βεβαιώσου ότι έχεις τουλάχιστον μία σημαντική κοινωνική αλληλεπίδραση κάθε μέρα.

4. Κάνε Flexercise

Δηλαδή συνδυασμό άσκησης και διατάσεων. Οι ήπιες ασκήσεις της yoga, οι διατάσεις και το περπάτημα καταπραΰνουν τη φλεγμονή μειώνοντας το άγχος. Μόλις 10-15' τη μέρα θα έχουν πραγματική επίδραση.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i