Διατροφή για δυνατό ανοσοποιητικό: Τι να τρώω για να μην αρρωσταίνω;

Μιλάμε για το πώς θα θωρακίσουμε τον οργανισμό μας από ιώσεις και λοιμώξεις με την Kωνσταντίνα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο

07.11.2018

εχεις διαβασει

Μιλάμε για το πώς θα θωρακίσουμε τον οργανισμό μας από ιώσεις και λοιμώξεις με την Kωνσταντίνα Παπαγεωργίου, Κλινική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Msc Απόφοιτο Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακό στην Κλινική διατροφή.

  • Τι είναι το ανοσοποιητικό μας;
  • Πώς λειτουργεί;
  • Γιατί το χειμώνα χρειάζεται ενίσχυση;
  • Πως μπορούμε να το ενισχύσουμε;
  • Οι βιταμίνες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό.
  • Πού τις βρίσκουμε, ποιες τροφές βοηθούν στην ενίσχυσή του;
  • Συμπληρώματα διατροφής, τα συστήνουμε;

Δες το βίντεο:

Περισσότερα από Υγεία

πόδια κιρσοί ευρυαγγείες
Όλα τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες

Μπορείς να έχεις σε κάθε ηλικία όμορφα και υγιή πόδια; Φυσικά! Ενημερώσου για τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες.

8 τροφές για καλό ύπνο (έτσι θα νικήσεις τις αϋπνίες!)

Ο ύπνος! Αυτό το σπουδαίο αγαθό. Εσύ γνωρίζεις γιατί αξίζει να κοιμάσαι λίγο παραπάνω; Σου έχουμε την απάντηση!

5 σημάδια ότι μπορεί να έχεις ανεπάρκεια βιταμίνης Β12

Λίγα θρεπτικά συστατικά βρίσκονται τόσο στη δημοσιότητα αυτή τη στιγμή όσο η βιταμίνη Β12.

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: Τι να τρώω για να αντιμετωπίσω την αναιμία;

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: H διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη μας δίνει γενικές οδηγίες διατροφής σε περίπτωση αναιμίας.

Αν ΔΕN θες να ζήσεις πολύ, να τι πρέπει να κάνεις

Τα 4 σημεία στα οποία έχει καταλήξει η επιστήμη

παιδιά φρούτα φράουλες υγιεινή διατροφή οικογένεια
Παγκόσμια ημέρα διαβήτη 2018: Η πρόληψη του διαβήτη ξεκινά μέσα από την οικογένεια

Στην οικογένεια είναι αφιερωμένη η φετινή παγκόσμια ημέρα διαβήτη. Τι θα κρατήσουμε στο μυαλό μας; Η πρόληψη του διαβήτη είναι εφικτή και ξεκινά μέσα από την οικογένεια!

#shapegreece