10 τρόποι να αντιμετωπίσεις το ροχαλητό

Ακολούθησε αυτά τα απλά tips για να περιορίσεις το ροχαλητό.

11.08.2018

εχεις διαβασει

Το ροχαλητό είναι μια πολύ ενοχλητική συνήθεια, όχι μόνο για σένα αλλά και για όποιον κοιμάται δίπλα σου. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπίσεις το ροχαλητό -αυτοί που σου προτείνουμε είναι και οι πιο αποτελεσματικοί!

  1. Απόφυγε τη χρήση αλκοόλ και φαρμάκων που μειώνουν την αναπνοή, όπως υπνωτικά και ηρεμιστικά.
  2. Φρόντισε το βραδινό σου γεύμα να είναι ελαφρύ και ποτέ 2-3 ώρες πριν τον ύπνο.
  3. Κάνε ήπιας μορφής άσκηση. Η τόνωση των μυϊκών ομάδων βελτιώνει, μεταξύ άλλων, και το αναπνευστικό σύστημα, μειώνοντας σημαντικά τις πιθανότητες εμφάνισης ροχαλητού και άπνοιας.
  4. Διατήρησε το σωματικό σου βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα.
  5. Μπες σε πρόγραμμα ύπνου. Τι εννοούμε; Προσπάθησε να πηγαίνεις για ύπνο την ίδια ώρα κάθε βράδυ και προσπάθησε να κοιμάσαι σε πλάγια στάση και όχι ανάσκελα, καθώς σ’ αυτή την περίπτωση η σιαγόνα ανοίγει και ευνοεί το ροχαλητό. Για να καταφέρεις να κοιμηθείς στο πλάι, δέσε μία κάλτσα διπλωμένη στην πλάτη σου, ώστε να σε ενοχλεί κάθε φορά που προσπαθείς να κοιμηθείς ανάσκελα.
  6. Κόψε το κάπνισμα. Έτσι θα κόψεις και τον κίνδυνο δημιουργίας φλεγμονών στους αεραγωγούς.
  7. Μην πίνεις πολύ νερό τις βραδινές ώρες, ώστε να κοιμηθείς απερίσπαστη.
  8. Πρόσεξε τα επίπεδα υγρασίας του δωματίου σου. Αν και στην Ελλάδα το κλίμα γενικά είναι υγρό, οι συσκευές θέρμανσης και ψύξης (καλοριφέρ, air-condition) ξηραίνουν τον αέρα. Ο ξηρός αέρας προκαλεί περισσότερες συσπάσεις του λάρυγγα και άρα ροχαλητό..
  9. Επειδή το ροχαλητό μπορεί να οφείλεται σε αναπνευστικά προβλήματα καλό είναι να απευθυνθείς σε ειδικό (ΩΡΛ ή πνευμονολόγο) αν το πρόβλημά σου είναι έντονο.
  10. Δοκίμασε τα ειδικά προϊόντα που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Στις περισσότερες περιπτώσεις βοηθούν την κατάσταση ανοίγοντας του αεραγωγούς.

Τι να προσέξεις! Εάν το ροχαλητό είναι μόνιμο πρόβλημά σου, συμβουλέψου το γιατρό σου για το κατά πόσο μπορείς να χρησιμοποιείς τις εν λόγω λύσεις και πότε, καθώς κι αν θα χρειαστεί να γίνει επέμβαση.

Διάβασε εδώ πώς μπορείς να φτιάξεις μόνη σου έναν χυμό που βοηθάει να περιοριστεί το ροχαλητό!

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Ιογενής γαστρεντερίτιδα: Πώς θα προφυλαχθείς από την ίωση που κολλάνε όλοι τώρα

ΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ απαντάει σε 10 ερωτήσεις καθώς τα κρούσματα της γαστρεντερίτιδας εξαπλώνονται με γεωμετρική πρόοδο αυτή την εποχή.

Αϋπνία τέλος: Δεν μπορώ να κοιμηθώ, ξυπνάω με πονοκέφαλο, έχω εφιάλτες, το μυαλό μου τρέχει και άλλα προβλήματα ύπνου βρίσκουν λύση

Ο ποιοτικός ύπνος είναι πολύτιμος για την υγεία, την εμφάνιση και τη διάθεσή μας. Αντμετώπισε τα προβλήματα ύπνου και… όνειρα γλυκά!

Να παίρνεις αντισυλληπτικά χάπια αν έχεις άστατη περίοδο ή σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών; Και αν ναι, τι άλλο πρέπει να κάνεις;

Τα αντισυλληπτικά χάπια πλέον συνταγογραφούνται για μια πληθώρα προβλημάτων εκτός της αντισύλληψης. Να τι πρέπει να ξέρεις

γυναίκα υγεία ομορφιά
Το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής που υπόσχεται αντιγήρανση και μακροβιότητα

Αντιγήρανση, μακροβιότητα και καλύτερη υγεία υπόσχεται το νέο συμπλήρωμα διατροφής LONGAVITE.

σφυγμοί μέτρηση σφυγμών
Πώς θα μετρήσεις τους σφυγμούς σου; Ξέρεις το σωστό τρόπο;

Ξέρεις πώς θα μετρήσεις τους σφυγμούς σου; Αν όχι, συνέχισε την ανάγνωση και θα ανακαλύψεις γιατί αυτή είναι μια σημαντική γνώση για την υγεία σου.

#shapegreece