10 τρόποι να αντιμετωπίσεις το ροχαλητό

Ακολούθησε αυτά τα απλά tips για να περιορίσεις το ροχαλητό.

11.08.2018

εχεις διαβασει

Το ροχαλητό είναι μια πολύ ενοχλητική συνήθεια, όχι μόνο για σένα αλλά και για όποιον κοιμάται δίπλα σου. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπίσεις το ροχαλητό -αυτοί που σου προτείνουμε είναι και οι πιο αποτελεσματικοί!

  1. Απόφυγε τη χρήση αλκοόλ και φαρμάκων που μειώνουν την αναπνοή, όπως υπνωτικά και ηρεμιστικά.
  2. Φρόντισε το βραδινό σου γεύμα να είναι ελαφρύ και ποτέ 2-3 ώρες πριν τον ύπνο.
  3. Κάνε ήπιας μορφής άσκηση. Η τόνωση των μυϊκών ομάδων βελτιώνει, μεταξύ άλλων, και το αναπνευστικό σύστημα, μειώνοντας σημαντικά τις πιθανότητες εμφάνισης ροχαλητού και άπνοιας.
  4. Διατήρησε το σωματικό σου βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα.
  5. Μπες σε πρόγραμμα ύπνου. Τι εννοούμε; Προσπάθησε να πηγαίνεις για ύπνο την ίδια ώρα κάθε βράδυ και προσπάθησε να κοιμάσαι σε πλάγια στάση και όχι ανάσκελα, καθώς σ’ αυτή την περίπτωση η σιαγόνα ανοίγει και ευνοεί το ροχαλητό. Για να καταφέρεις να κοιμηθείς στο πλάι, δέσε μία κάλτσα διπλωμένη στην πλάτη σου, ώστε να σε ενοχλεί κάθε φορά που προσπαθείς να κοιμηθείς ανάσκελα.
  6. Κόψε το κάπνισμα. Έτσι θα κόψεις και τον κίνδυνο δημιουργίας φλεγμονών στους αεραγωγούς.
  7. Μην πίνεις πολύ νερό τις βραδινές ώρες, ώστε να κοιμηθείς απερίσπαστη.
  8. Πρόσεξε τα επίπεδα υγρασίας του δωματίου σου. Αν και στην Ελλάδα το κλίμα γενικά είναι υγρό, οι συσκευές θέρμανσης και ψύξης (καλοριφέρ, air-condition) ξηραίνουν τον αέρα. Ο ξηρός αέρας προκαλεί περισσότερες συσπάσεις του λάρυγγα και άρα ροχαλητό..
  9. Επειδή το ροχαλητό μπορεί να οφείλεται σε αναπνευστικά προβλήματα καλό είναι να απευθυνθείς σε ειδικό (ΩΡΛ ή πνευμονολόγο) αν το πρόβλημά σου είναι έντονο.
  10. Δοκίμασε τα ειδικά προϊόντα που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Στις περισσότερες περιπτώσεις βοηθούν την κατάσταση ανοίγοντας του αεραγωγούς.

Τι να προσέξεις! Εάν το ροχαλητό είναι μόνιμο πρόβλημά σου, συμβουλέψου το γιατρό σου για το κατά πόσο μπορείς να χρησιμοποιείς τις εν λόγω λύσεις και πότε, καθώς κι αν θα χρειαστεί να γίνει επέμβαση.

Διάβασε εδώ πώς μπορείς να φτιάξεις μόνη σου έναν χυμό που βοηθάει να περιοριστεί το ροχαλητό!

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

κρύωμα ίωση γρίπη
Κολλάει η γρίπη από το εμβόλιο; 6 μύθοι για την εποχική γρίπη – και τι ισχύει αλήθεια

Μήπως έχεις πιστέψει κι εσύ κάποιους διαδεδομένους μύθους για την εποχική γρίπη; Διάβασε εδώ τι ισχύει και όσα πρέπει να γνωρίζεις για να είσαι προστατευμένη. 

θεραπεία καρκίνος ανοσοθεραπεία
Γιατί η ανοσοθεραπεία κέρδισε το Νόμπελ Ιατρικής; Είναι η μεγάλη ελπίδα για τη θεραπεία του καρκίνου;

Τι ελπίζουμε από την ανοσοθεραπεία ως θεραπεία του καρκίνου και γιατί βραβεύτηκαν με το Νόμπελ Ιατρικής και Φυσιολογίας 2018, ο Αμερικανός Τζέιμς Αλισον και ο Ιάπωνας Τασούκου Χόντζο;

Συμπτώματα άγχους: Πονάει η πλάτη σου, δε βγαίνεις έξω, είσαι αναποφάσιστη και άλλα σημάδια που διάβάζουν οι ψυχολόγοι!

Ιδού δέκα συχνές ανησυχίες υγείας που μπορεί να είναι άγχος και πώς θα το αντιμετωπίσεις σύμφωνα με τις οδηγίες του ειδικού.

Πώς θα έχεις κοφτερό μυαλό τώρα (και για πάντα)

Κοφτερό μυαλό ή μήπως όχι; Για να μην αρχίσεις να νιώθεις οτι ο εγκέφαλος σου σε προδίδει πιο νωρίς από όσο θα ήθελες, κράτα το μυαλό σου… ξυράφι με αυτά τα κόλπα του expert.

Λαμβάνεις αρκετή βιταμίνη D3; Ορίστε τι πρέπει να γνωρίζεις

Η D3 είναι η μόνη βιταμίνη που μπορεί να συντεθεί στο σώμα μέσω έκθεσης του δέρματος σε απευθείας ηλιακό φως

#shapegreece