Η Μαίρη Συναντσάκη αντιμετωπίζει δυσκολίες στον ύπνο στην εγκυμοσύνη - και την κατανοούμε απόλυτα!

Ο ύπνος στην εγκυμοσύνη είναι μία... περίπλοκη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι για να κοιμάσαι περισσότερο και καλύτερα αυτή την περίοδο της ζωής σου.

Συνατσάκη Instagram @mairiboo

Η Μαίρη Συνατσάκη ζει μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής της, δεν διστάζει όμως να μοιραστεί με τους ακολούθους της στα social media το γεγονός ότι δεν είναι όλα ρόδινα στην εγκυμοσύνη. Και ένα από τα... αγκάθια, είναι ο ύπνος - ή, για την ακρίβεια, η έλλειψή του. 

Σε post της στο Instagram, η Mαίρη Συνατσάκη ανέφερε ότι δυσκολεύεται να κοιμηθεί και οι συνομιλητές της της έστειλαν μηνύματα συμπαράστασης αλλά και... ενημέρωσης για τα πιο δύσκολα που την περιμένουν τις τελευταίες εβδομάδες της εγκυμοσύνης. (@mariboo προσωπικά δεν σου έστειλα μήνυμα αλλά θα συμφωνήσω ότι προς το τέλος της εγκυμοσύνης τα πράγματα δυσκολεύουν. Όμως τι σημασία έχει; Σύντομα θα έχεις αγκαλιά το μωρό σου και όλες αυτές οι δυσκολίες θα είναι απλά τα highlights μιας φυσιολογικής εγκυμοσύνης! Μη σε πτοεί τίποτε!).

ψδ

σω

Μπορείς όμως να κάνεις κάτι για να κοιμάσαι καλύτερα στην εγκυμοσύνη; 

Η απάντηση είναι θετική και αξίζει -έστω- να δοκιμάσεις τις παρακάτω πιθανές λύσεις. Εάν έχεις δικά σου tip με χαρά θα τα ακούσουμε και θα τα μοιραστούμε!

  • Απόφυγε την καφεΐνη σε όλες τις μορφές της, μετά το μεσημέρι.
  • Πιες την ποσότητα νερού που πρέπει, αλλά μείωσέ την μεθοδικά μέχρι τη νύχτα. Πιες νερό σε περίπτωση που νιώσεις δίψα, αλλά μην το παρακάνεις.
  • Να ασκείσαι τακτικά  κατά τη διάρκεια της ημέρας ή νωρίς το βράδυ. Μια καθημερινή προπόνηση θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα. Μην γυμνάζεσαι πριν πέσεις για ύπνο, γιατί η άσκηση σου δίνει ενέργεια.
  • Φάε ένα ελαφρύ σνακ πριν κοιμηθείς για να αποτρέψεις τη μεταμεσονύχτια πείνα.  Συμπεριέλαβε πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες καθώς ή λίγο ζεστό γάλα. Αν προτιμήσεις τσάι, βεβαιώσου ότι δεν περιέχει καφεΐνη. Τέλος μείνε μακριά από τη ζάχαρη, γιατί θα σου δώσει ενέργεια.
  • Κάνε ένα ζεστό μπάνιο λίγο πριν κοιμηθείς. Οι καταπραϋντικές και χαλαρωτικές επιδράσεις του μπάνιου θα σε βοηθήσουν να αφεθείς στην αγκαλιά του Μορφέα.
  • Άφησε ανοιχτό το παράθυρο - όσο το επιτρέπει ο καιρός. Ο καθαρός αέρας μπορεί να λειτουργήσει ως υπνωτικό.
  • Αν έχεις όρεξη, το σεξ βοηθάει. Όπως και ένα χαλαρωτικό μασάζ από τον σύντροφό σου.
  • Δοκίμασε κάποιες ασκήσεις χαλάρωσης, όπως βαθιές αναπνοές, διαλογισμό ή ακόμα και γιόγκα.
  • Άφησε ένα φωτάκι ανοιχτό έξω από το μπάνιο. Κάθε φορά που σηκώνεσαι και ανάβεις το φως, ξυπνάς τελείως και δυσκολεύεσαι να ξανακοιμηθείς.

Διαβάστε Επίσης

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i