Αντιμετώπισε τη δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη!

Η δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη είναι ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες γυναίκες σ' αυτή την κατάσταση. Μάθε ποιες είναι οι πιο φυσικές λύσεις!

pregnant

Τα αυξημένα επίπεδα προγεστερόνης, η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου, η έλλειψη άσκησης και πολλοί άλλοι παράγοντες μπορεί να προκαλέσουν δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη, ένα πρόβλημα που απασχολεί πολλές εγκύους, συνήθως από το δεύτερο τρίμηνο και μετά.  Εάν η δυσκιολιότητα στην εγκυμοσύνη είναι κάτι που δυσκολεύει και τη δική σου καθημερινότητα, να μερικές απλές ιδέες για να την αντιμετωπίσεις.

1. Υγρά και νερό

1. Υγρά και νερό

Πίνε άφθονα υγρά (κυρίως νερό) και πρόσθεσε στο διαιτολόγιό σου τροφές με φυτικές ίνες.

2. Περπάτημα

2. Περπάτημα

Περπάτα: Είναι η καλύτερη άσκηση στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.

3. Λάδι

3. Λάδι

Το ελαιόλαδο συμμετέχει στην καλή υγεία του εντέρου. Μην παραλείπεις το λάδι στο διαιτολόγιό σου, ακόμη και αν κάνεις κάποια δίαιτα για απώλεια βάρους.

4. Μέλι

4. Μέλι

Τρώγε 1 κ.γ. μέλι καθημερινά: Η περιεκτικότητά του σε πρεβιοτικά (ολιγοσακχαρίτες και ινουλίνη) συμβάλλει στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.Διάβασε εδώ κι άλλες διατροφικές συμβουλές για την περίοδο της εγκυμοσύνης!

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i