#TimeToEndBreastCancer: Η εκστρατεία της Estée Lauder για τον καρκίνο του μαστού για το 2020

Ο Όμιλος Estée Lauder Companies παρουσιάζει την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού για το 2020.

ELC Breast Cancer Campaign

Είναι κάτι περισσότερο από μια κορδέλα: Η φετινή εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού από τον Όμιλο Estée Lauder Companies διακατέχεται από ένα έντονο αίσθημα ενότητας και αλληλεγγύης.

#TimeToEndBreastCancer

Σε μία δύσκολη χρονική συγκυρία, που όλος ο πλανήτης έχει να αντιμετωπίσει μία παγκόσμια πανδημία, είναι πιο επίκαιρη από ποτέ η ανάγκη για υποστήριξη όλων όσων επηρεάζονται από την πανδημία και ακόμα περισσότερο αυτών που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο του μαστού, οι οποίοι αποτελούν ιδιαίτερα ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες. Για τον Όμιλο Estée Lauder Companies, φέτος είναι ακόμα πιο σημαντική η υποστήριξη της ιατρικής έρευνας, των ανθρώπων που ζουν με καρκίνο μαστού, ευπαθών ομάδων που μπορεί να αντιμετωπίζουν δυσκολία στην πρόσβαση σε ιατρική φροντίδα και των γιατρών, νοσοκόμων και φροντιστών που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Για όλους αυτούς τους λόγους, ο Όμιλος Estée Lauder Companies παραμένει αφοσιωμένος στην Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού και το στόχο της, να δημιουργήσει ένα κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού.

Φέτος, το παγκόσμιο σύμβολο της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού, δεν είναι άλλο από την Ροζ Κορδέλα, η οποία δεν είναι απλά μία κορδέλα, αλλά είναι αυτό που μας ενώνει. Είναι ένα κίνημα, είναι μια αποτύπωση της παγκόσμιας κοινότητας που τιμά όποιον έχει επηρεαστεί από αυτή την ασθένεια.

Κάθε 15 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού κι αυτό είναι ήδη ένα πολύ μεγάλο νούμερο. Μας ενώνει η ελπίδα, γύρω από αυτόν τον κοινό σκοπό, που είναι ένας: #TimeToEndBreastCancer .

Από το 1992 όπου η Evelyn H. Lauder συνδημιούργησε τη Ροζ Κορδέλα και ξεκίνησε την Εκστρατεία, ο Όμιλος Estée Lauder Companies εξακολουθεί να είναι ηγέτης στο παγκόσμιο κίνημα του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, o Όμιλος Estée Lauder Companies, υποστηρίζει την υγεία της παγκόσμιας κοινότητας που αντιμετωπίζει τον καρκίνο του μαστού και θα συνεχίσει να συγκεντρώνει επιχορηγήσεις και να εμπνέει δράσεις. Η Εκστρατεία έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 89 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως για χρηματοδότηση ιατρικών ερευνών, εκπαίδευσης και ιατρικών υπηρεσιών. Από αυτά, περισσότερα από 73 εκατομμύρια δολάρια έχουν αξιοποιηθεί σε επιχορηγήσεις 293 ιατρικών ερευνών μέσω του Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), τον πιο σημαντικό μη κυβερνητικό οργανισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο οποίος έχει ιδρυθεί από την Evelyn H. Lauder το 1993. Η έρευνα του BCRF σε 7 χώρες, υποστηρίζει παγκοσμίως τη συνέχεια της έρευνας κατά του καρκίνου που εκτείνεται από θέματα βασικής βιολογίας, πώς δηλαδή τα υγιή κύτταρα μετατρέπονται σε καρκινικά, μέχρι στην ανάπτυξη νέων διαγνωστικών τεστ και θεραπειών που στοχεύουν στο να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των ασθενών πριν και μετά την θεραπεία.

Η Εκστρατεία συνεχίζει να επηρεάζει θετικά την παγκόσμια κοινότητα με πολλαπλούς τρόπους, όπως τονίζοντας τη σημασία της εκπαίδευσης και της έγκαιρης διάγνωσης μέσω διοργάνωσης συζητήσεων με την ιατρική κοινότητα και δημιουργώντας ενημερωτικό υλικό, υποστηρίζοντας την κατασκευή και επέκταση κέντρων θεραπείας για ασθενείς με καρκίνο του μαστού, χρηματοδοτώντας ιατρικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων μαστογραφιών και υπερήχων, βελτιώνοντας την πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φροντίδας για τις μειονότητες και άλλες ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, μέσω χρηματοδότησης έρευνας, που στόχο έχει να εντοπίσει τους παράγοντες που εμποδίζουν την έγκαιρη θεραπεία. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο δείκτης θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού στις γυναίκες, έχει μειωθεί από τα τέλη του 1980 κατά 40% και σήμερα υπάρχουν πάνω από 3,8 εκατομμύρια γυναίκες που έχουν θεραπευτεί.

#TimeToEndBreastCancer: Η εκστρατεία της Estée Lauder για τον καρκίνο του μαστού για το 2020 - εικόνα 1

Η Εκστρατεία θα πραγματοποιήσει τις παρακάτω ενέργειες στο πλαίσιο της αποστολής της:

• Θα ενώσει ψηφιακά τον κόσμο σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσω ψηφιακών εκδηλώσεων και δράσεων με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την υποστήριξη της Εκστρατείας.

• Θα δημιουργήσει μια νέα πρωτοβουλία στα social media με σκοπό την συγκέντρωση χρηματοδότησης για το BCRF, με πολύ απλό τρόπο: Ο καθένας μας να αναρτήσει στα social media τη Ροζ Κορδέλα επικοινωνώντας τη σημασία της, χρησιμοποιώντας τα hashtags #TimeToEndBreastCancer και #ELCdonates.

o Για κάθε δημόσιο, Instagram ή Facebook post που αναφέρονται και τα δύο hashtags, κατά το μήνα Οκτώβριο, ο Όμιλος Estée Lauder Companies θα προσφέρει 25 δολάρια στο BCRF (με μέγιστο συνολικό ποσό τα 100 χιλιάδες δολάρια) – γιατί ανέκαθεν ήταν κάτι παραπάνω από μία κορδέλα.

• Θα φωταγωγηθούν μνημεία και κτήρια-ορόσημα σε όλο τον κόσμο, με το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα της Εκστρατείας, συμπεριλαμβανομένων του Empire State Building στη Νέα Υόρκη και τον Πύργο του Άιφελ στο Παρίσι.

• Στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της παραπάνω πρωτοβουλίας, σε μια τελετή κεκλεισμένων των θυρών σεβόμενοι τα έκτακτα μέτρα, θα φωταγωγηθεί ροζ το εμβληματικό Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Πέμπτη 08 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 20:30, ενώ η δράση θα μεταδοθεί live από τη σελίδα Facebook της Estée Lauder Greece και από το κανάλι Estée Lauder Greece στο YouTube, με την παρουσία της Πρέσβειρας της Εκστρατείας για την Ελλάδα, Ελένης Μενεγάκη, η οποία θα δώσει το έναυσμα για τη φωταγώγηση.

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σήμερα αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πολυδύναμο πολιτιστικό κέντρο υψηλών προδιαγραφών. Με βασικούς άξονες την τέχνη και την εκπαίδευση, λειτουργεί ως κόμβος πολιτισμού, συνδέοντας τις ελληνικές και τις ευρωπαϊκές δυνάμεις στο χώρο της τέχνης και της διανόησης, στηρίζοντας παράλληλα την ελληνική παραδοσιακή και σύγχρονη δημιουργία. Είναι το μεγαλύτερο και πιο άρτια εξοπλισμένο συνεδριακό κέντρο της πρωτεύουσας.

• Θα κινητοποιήσει τους εργαζόμενους παγκοσμίως για να επηρεάσουν θετικά τις κοινότητες και να ενωθούν σε δράσεις που υποστηρίζουν περισσότερους από 60 τοπικούς οργανισμούς κατά του καρκίνου του μαστού. Στην Ελλάδα, η Εκστρατεία υποστηρίζει το πολύτιμο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινική Εταιρείας. Μέσω της υποστήριξης από την Estée Lauder Hellas, τον τελευταίο μόνο χρόνο, η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία έχει ήδη προσφέρει πάνω από 1500 δωρεάν μαστογραφίες με την κινητή μονάδα μαστογράφου σε πάνω από 20 πόλεις, σε όλη την Ελλάδα.

• Θα συνεχίζει να παράγει και να μοιράζει πληροφοριακό υλικό και ροζ κορδέλες, παγκοσμίως.

• Θα εξασφαλίσει επιχορηγήσεις στο BCRF μέσω του ELCompanies.com /BreastCancerCampaign

Φέτος, 20 από τις μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Estée Lauder Companies, θα υποστηρίξουν την αποστολή της Καμπάνιας παγκοσμίως: AERIN, Aveda, BECCA, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Darphin, DKNY, Donna Karan, Dr. Jart+, Estée Lauder, GLAMGLOW, Jo Malone London, La Mer, Lab Series, Origins, Prescriptives, RODIN olio lusso, Smashbox, και Tom Ford Beauty.

Στην Ελλάδα, τον Οκτώβριο κυκλοφορεί τα παρακάτω συλλεκτικά προϊόντα όπου μέρος της τιμής τους υποστηρίζει τους σκοπούς της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού:

o Estée Lauder - Advanced Night Repair Pink Ribbon Limited Collection

o Darphin - Intral Redness Relief Soothing Serum Pink Ribbon Limited Collection

o AVEDA - Hand Relief Pink Ribbon Limited Collection

Για να μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία του ομίλου Estée Lauder Companies για τον Καρκίνο του Μαστού, επισκεφθείτε το ELCompanies.com/BreastCancerCampaign.

Η Ελένη Μενεγάκη και ο σχεδιαστής Δούκας για άλλη μια φορά υποστηρίζουν την εκστρατεία κατά του καρκίνου του μαστού

Στην Ελλάδα, ο όμιλος Estée Lauder Hellas και με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το 2005 αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή Δούκα, για το σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Κάθε χρόνο το «ροζ βραχιόλι» του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο και πρωτίστως, συμβάλλει σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.

Φέτος, η εμβληματική ροζ κορδέλα του βραχιολιού που σχεδίασε ο Δούκας, πλαισιώνεται από μεταλλικό διακοσμητικό, που φέρει εσώγλυφο το διεθνές σήμα του Pink Ribbon, δημιουργώντας ένα κομψό φιόγκο στο κέντρο του βραχιολιού. Το ροζ σατέν με τη μεταξένια υφή, σε συνδυασμό με το γυαλιστερό μέταλλο στο σώμα του βραχιολιού, δημιουργούν συναισθήματα αφύπνισης, ευαισθησίας και δύναμης, μηνύματα που χαρακτηρίζουν την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, ενώ το οβάλ σχήμα του βραχιολιού “περικλείει” αρμονικά τον καρπό, προτρέποντας μας να γίνουμε και φέτος μία μεγάλη “αγκαλιά” για τον τόσο σημαντικό αυτό σκοπό.

#TimeToEndBreastCancer: Η εκστρατεία της Estée Lauder για τον καρκίνο του μαστού για το 2020 - εικόνα 2

Η Ελένη Μενεγάκη είναι και φέτος το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet, ως Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον σχεδιαστή Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2020 και συμβάλλει στην διάδοση του μηνύματος του ομίλου Estée Lauder Companies: #TimeToEndBreastCancer

Τα βραχιόλια θα διατίθενται από την 1η Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το ηλεκτρονικό κατάστημα esteelauder.gr, από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των συνεργαζόμενων αλυσίδων, καθώς και μέσα από επιλεγμένα φαρμακεία του δικτύου Darphin.

#TimeToEndBreastCancer: Η εκστρατεία της Estée Lauder για τον καρκίνο του μαστού για το 2020 - εικόνα 3

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i