Συμπλήρωμα μαγνησίου: Πώς βελτιώνει τον ύπνο και τι ώρα να το παίρνουμε

Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που παίζει ρόλο σε πολλές διαδικασίες στο σώμα μας, ανάμεσά τους και στην ποιότητα του ύπνου.

22.05.2020

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Nα τι θα έπρεπε να κάνεις τις 3 πρώτες ώρες της ημέρας σου

Το μαγνήσιο είναι «πολύτιμο» μέταλλο για την υγεία μας και συμμετέχει σε πολλές διαδικασίες στον οργανισμό: Υποστηρίζει την υγεία των οστών, τη νευρική λειτουργία, την πέψη και την ποιότητα του ύπνου. To γλυκινικό μαγνήσιο (magnesium glycinate) είναι μαγνήσιο σε χηλική μορφή και είναι υψηλής βιοδιαθεσιμότητας στον οργανισμό και έχει βρεθεί πως συμβάλει στην αντιμετώπιση της αϋπνίας, υποστηρίζοντας τον υγιή κιρκαδικό ρυθμό στο σώμα. (Μπορείς να διαβάσεις εδώ σχετική έρευνα στα αγγλικά.) Στην παραπάνω, μικρή, μελέτη, το συμπλήρωμα μαγνησίου βοήθησε τους συμμετέχοντες να διαχειρίζονται τα συμπτώματα της αϋπνίας, να τους παίρνει πιο γρήγορα ο ύπνος και να κοιμούνται συνεχόμενες ώρες.

Τι ώρα να παίρνεις συμπλήρωμα μαγνησίου για να κοιμάσαι καλύτερα

Εάν δυσκολεύεσαι να αποκοιμηθείς, ο Rober Rountree, MD και ειδικός στη φυτική φαρμακολογία συστήνει να παίρνεις συμπλήρωμα μαγνησίου περίπου μία ώρα πριν ξαπλώσεις. Αυτό θα δώσει στο συμπλήρωμα το χρόνο για να συνδεθεί στους υποδοχείς γ-αμινοβουτυρικού οξέος (GABA) του εγκεφάλου, οι οποίοι δίνουν το σήμα στο υπόλοιπο σώμα να αρχίσει να χαλαρώνει.

Εάν το πρόβλημά σου είναι ότι ξυπνάς μέσα στη νύχτα, πάρε το μαγνήσιο αμέσως πριν ξαπλώσεις. «Εάν σε παίρνει ο ύπνος χωρίς πρόβλημα αλλά ξυπνάς μέσα στη νύχτα, συστήνω να πάρεις το συμπλήρωμα μαγνησίου πριν ξαπλώσεις» συμβουλεύει ο Rountree. Θα σου παράσχει μια πιο σταθερή κατάσταση χαλάρωσης αφού θα έχεις ήδη αποκοιμηθεί.

Το συμπέρασμα

Η ποιότητα του ύπνου σου μπορεί να επηρεάζεται από συνήθειες όπως η κατανάλωση αλκοόλ ή καφέ ή από την σχέση σου με τις οθόνες. Το συμπλήρωμα μαγνησίου δεν μπορεί να τις αλλάξει. Μπορεί όμως να περιορίσει τη δυσκολία να αποκοιμηθείς όταν πέσεις στο κρεβάτι και την δυσκολία να παραμείνεις κοιμισμένη όλη τη νύχτα.

Σε κάθε περίπτωση, προτού ξεκινήσεις τη λήψη ενός συμπληρώματος διατροφής συμβουλέψου το γιατρό ή τον φαρμακοποιό σου.

Διάβασε επίσης: Τέλος στην κατακράτηση υγρών! 4 φυσικοί τρόποι να τη μειώσουμε

Διάβασε επίσης: Τι συμβαίνει στο σώμα σου από την έλλειψη ύπνου;

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece