10 τρόποι να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου ΤΩΡΑ!

Tips για να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τους ιούς και τα μικρόβια.

54trtrt

Κάνε τακτικά σεξ Το σεξ δεν σε κάνει απλά να νιώθεις όμορφα – σου κάνει και καλό. Μελέτες έχουν δείξει πως η ικανοποιητική ερωτική ζωή μπορεί να βελτιώσει την υγεία. Συγκεκριμένα, έρευνα αναζήτησε τη σύνδεση ανάμεσα στην ερωτική δραστηριότητα και την υγεία ανθρώπων μέσης ηλικίας. Διαπιστώθηκε ότι όσοι έκαναν τακτικά έρωτα είχαν καλύτερη συνολική υγεία συγκριτικά με εκείνους που είχαν σπανιότερα σεξουαλικές επαφές.

Περιόρισε το αλκοόλ Η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα και να σε κάνει να αρρωσταίνεις πιο συχνά. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος, οι άντρες δεν θα πρέπει να πίνουν πάνω από δύο ποτά τη μέρα, ενώ για τις γυναίκες το όριο είναι το ένα ποτό.

Πάρε ένα ζωάκι Υπάρχει λόγος που τα σκυλιά θεωρούνται «ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου». Τα σκυλιά και τα άλλα κατοικίδια μας προσφέρουν συντροφικότητα, ευκαιρίες για άσκηση και καλή υγεία. Μελέτες έχουν δείξει πως η απόκτηση ενός μικρού ζώου μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση, τα επίπεδα της χοληστερόλης και να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς. Επιπλέον, η απόκτηση σκύλου μπορεί να βελτιώσει την ανάπτυξη του ανοσοποιητικού συστήματος και να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης αλλεργίας στα παιδιά.

Φάε τα αντιοξειδωτικά σου Η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών θα σε βοηθήσει να πάρεις μια καλή δόση αντιοξειδωτικών. Οι συγκεκριμένες ουσίες συμβάλλουν στην προστασία των κυττάρων από τις ελεύθερες ρίζες. Για να προσλάβεις μια μεγάλη ποικιλία αντιοξειδωτικών, διάλεξε φρούτα και λαχανικά σε διαφορετικά χρώματα, όπως πορτοκάλια, πράσινες πιπεριές, μπρόκολο, ακτινίδια, φράουλες, καρότα, παπάγια, φυλλώδη λαχανικά κ.λπ..

Πλύνε συχνά τα χέρια σου Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να κρατήσεις τα μικρόβια και τους ιούς μακριά είναι να πλένεις τακτικά τα χέρια σου. Είναι επίσης ένας από τους καλύτερους τρόπους για να φροντίζεις την υγεία των γύρω σου. Κάθε φορά που πλένεις τα χέρια σου τρίβε τα μεταξύ τους για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Αν δεν έχεις πρόσβαση σε σαπούνι και νερό, χρησιμοποίησε ένα απολυμαντικό χεριών με τουλάχιστον 60% περιεκτικότητα σε οινόπνευμα.

Κράτα το σώμα σου σε κίνηση Ένας απλός τρόπος να δυναμώσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα είναι μέσα από την άσκηση. Η τακτική άσκηση μπορεί επίσης να μειώσει το άγχος και να συμβάλει στη μείωση του κινδύνου για οστεοπόρωση, καρδιοπάθεια και ορισμένες μορφές καρκίνου. Επωφελείσαι περισσότερο όταν ασκείσαι σε ένα μέτριο επίπεδο μερικές φορές την εβδομάδα.

Απόφυγε τις «κενές» θερμίδες Οι επεξεργασμένες τροφές όπως από fast foods, τα έτοιμα σνακ, τα γλυκά και τα αναψυκτικά δεν σου προσφέρουν πολλές βιταμίνες, φυτικές ίνες ή άλλα θρεπτικά συστατικά. Και πολύ συχνά περιέχουν πρόσθετα και χημικά που δεν είναι ό,τι καλύτερο για το σώμα σου. Όταν διαλέγεις αυτού του είδους τις τροφές αντί για πιο τις θρεπτικές επιλογές όπως φρούτα, λαχανικά ή τρόφιμα ολικής άλεσης, στερείς πολύτιμα συστατικά από τον οργανισμό σου.

Κοιμήσου καλά το βράδυ Χωρίς αρκετό ύπνο, το ανοσοποιητικό σου σύστημα εξασθενεί και δεν μπορεί να καταπολεμήσει εξίσου αποτελεσματικά τις ασθένειες. Οι ενήλικες χρειάζονται εφτά με εννιά ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Για να κοιμάται περισσότερο και καλύτερα φρόντισε να τηρείς ένα τακτικό πρόγραμμα ύπνου, αποφεύγοντας την κατανάλωση καφεΐνης και αλκοόλ πριν πέσεις στο κρεβάτι και διατηρώντας μια ήπια θερμοκρασία (γύρω στους 18 βαθμούς Κελσίου) στο υπνοδωμάτιό σου.

Κόψε το κάπνισμα Το κάπνισμα αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, ακόμη κι αν καπνίζεις περιστασιακά. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ακόμη και τα μικρά επίπεδα έκθεσης στον καπνό μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα υγείας, ανάμεσά τους καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό και άσθμα. Αν χρειάζεσαι βοήθεια για να το κόψεις, συζήτησε με το γιατρό σου.

Αντιμετώπισε το άγχος Λίγο στρες μπορεί να είναι καλό. Είναι ο τρόπος του σώματός σου να σε προετοιμάσει για μια πρόκληση. Εάν όμως νιώθεις συνέχεια αγχωμένη, μπορεί να υπάρξουν αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία σου. Μελέτες δείχνουν πως το στρες, μεταξύ άλλων, εξασθενεί το ανοσοποιητικό σύστημα –το σύστημα του οργανισμού σου για την καταπολέμηση των ασθενειών. Μείωσε το άγχος αποφεύγοντας όσο περισσότερες αγχωτικές καταστάσεις μπορείς. Βρες το χρόνο να χαλαρώνεις και να κάνεις πράγματα που απολαμβάνεις.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i