Απομάκρυνε το χιόνι με οδηγίες ορθοπεδικού (οι περισσότεροι τραυματίζονται γιατί δεν ξέρουν αυτά)

Το χιόνι είναι πανέμορφο, ενώ πέφτει, αλλά κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι τραυματίζονται σοβαρά προσπαθώντας να το καθαρίσουν από τις αυλές ή τα αυτοκίνητά τους.

07.01.2019

εχεις διαβασει

Οι λαοί οι οποίοι κάνουν συνήθως καθιστική ζωή διατρέχουν ιδιαίτερο κίνδυνο για τραυματισμούς που σχετίζονται με την κάμψη και την άρση των φτυαριών που είναι γεμάτα χιόνι, άρα πολύ βαριά,  αναφέρει η Αμερικανική Ακαδημία Ορθοπεδικών Χειρουργών.

Επιπλέον, η επίπονη εργασία αυτού του τύπου έξω στον κρύο αέρα μπορεί επίσης να προκαλέσει αυξημένη πίεση στην καρδιά, προειδοποιεί η Ακαδημία, ενώ τα διαστρέμματα είναι μεταξύ των πιο κοινών τραυματισμών.

Έτσι, για να αποφύγεις τους τραυματισμούς κατά την αφαίρεση του χιονιού και του πάγου, οι ορθοπεδικοί χειρουργοί προτείνουν τις παρακάτω συμβουλές:

Συζήτησε με το γιατρό σου

Το να απομακρύνει κανείς το χιόνι είναι σωματικά απαιτητική εργασία και θα μπορούσε να θέσει σε μεγάλη πίεση την καρδιά σου. Εάν γενικά κάνεις καθιστική ζωή ή έχεις οποιαδήποτε ιατρικά προβλήματα, μην αποπειραθείς καλύτερα να βγεις στην αυλή εκτός και αν έχεις την άδεια του γιατρού σου.

Απόκτησε τον κατάλληλο εξοπλισμό

Βεβαιώσου ότι το φτυάρι χιονιού που διαθέτεις είναι αρκετά ελαφρύ ενώ θα πρέπει επίσης να είναι στο κατάλληλο μέγεθος για το ύψος σου.

Ντύσου κατάλληλα

Φόρεσε αδιάβροχα ρούχα για να παραμείνεις ζεστή και στεγνή. Ένα καπέλο, χοντρές κάλτσες και ζεστά γάντια θα κρατήσουν τα χέρια σου στεγνά αλλά και χωρίς φουσκάλες. Τα παπούτσια ή μπότες σου θα πρέπει να έχουν αντιολισθητικές σόλες.

Μην περιμένεις

Ξεκίνησε την απομάκρυνση του χιονιού όσο το χιόνι είναι φρέσκο και άρα ελαφρύ ακόμη. Έτσι, ελαχιστοποιείς και τον κίνδυνο να γλιστρήσεις αφού το φρέσκο χιόνι δεν γλιστρά τόσο όσο το παγωμένο.

Κάνε προθέρμανση

Δες την απομάκρυνση του χιονιού ως μια προπόνηση. Όπως και στις άλλες σωματικές δραστηριότητες, είναι μια καλή ιδέα να κάνεις ένα 10-λεπτο προθέρμανσης πριν ξεκινήσεις. Κάνε συχνά διαλείμματα και πίνε  άφθονα υγρά για να αποφύγεις την αφυδάτωση. Αν νιώσεις πόνο στο στήθος ή δυσκολία στην αναπνοή, σταμάτα άμεσα ό,τι κάνεις και ζήτα ιατρική βοήθεια.

Πρόσεξε τον πάγο

Πρόσεξε ειδικά τις ανώμαλες επιφάνειες και μην αφήνεις καπέλα ή κασκόλ να καλύπτουν τα μάτια σου.

ΠΗΓΗ: Αμερικανική Ακαδημία Ορθοπεδικών Χειρουργών

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

αφέψημα κρύο τσάι γυναίκα πονόλαιμος υγεία
10 τρόποι να ανακουφίσεις τον πονεμένο λαιμό και τον επίμονο βήχα

Εδώ θα βρεις 10 εύκολες θεραπείες που μπορείς να δοκιμάσεις αν νιώθεις το λαιμό σου τραχύ, να σε γρατζουνάει όταν καταπίνεις ή απλά νιώθεις άρρωστη.

ζευγάρι
Πόνος κατά την επαφή: Σε τι μπορεί να οφείλεται, τα συμπτώματα και τι μπορείς να κάνεις

Σε τι μπορεί να οφείλεται ο πόνος κατά την επαφή και τι μπορείς να κάνεις για να απολαμβάνεις μια υγιή ερωτική ζωή. 

κακές συνήθειες
8 κακές συνήθειες για την υγεία σου που θα αλλάξεις το 2019!

Μπορεί να έτυχε να πας για ύπνο χωρίς να κάνεις ντεμακιγιάζ, αλλά δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. Υπάρχουν, όμως, κάποιες άλλες κακές συνήθειες που μπορεί να βλάψουν την υγεία σου.

Χάσε κιλά με 7 «μαγικές» συμβουλές από γιατρό

Μήπως οι γιατροί ξέρουν καλύτερα γιατί η ζυγαριά παραμένει στάσιμη;

Cyber bullying και κατάθλιψη: Τα λάθη στα social media που κάνουν κακό στην ψυχική σου υγεία

Τα social media δεν είναι αυτά καθ΄ αυτά που μας προκαλούν κατάθλιψη. Αλλά ο τρόπος που τα χειριζόμαστε.

Είσαι στο κινητό; Δες τι πρόβλημα δημιουργεί σε κάθε σημείο του σώματος

Είσαι στο κινητό; Σε βοηθά να διαχειριστείς τη ζωή σου αλλά δες τι μπορεί να κάνει στο σώμα σου.

#shapegreece