Τι «λέει» για την υγεία σου η στάση του σώματός σου όταν κοιμάσαι;

Όταν κοιμάσαι, ποια στάση έχει το σώμα σου και τι μπορεί να δείχνει αυτό για την κατάσταση της υγείας σου; Οι ειδικοί εξηγούν!

28.03.2018

εχεις διαβασει

Μετά από μία πολυάσχολη ημέρα τίποτα δε συγκρίνεται με το να ξαπλώσεις στο μαλακό σου στρωματάκι και να κοιμηθείς γλυκά. Αλλά, όπως φαίνεται, ο τρόπος που κοιμάσαι μπορεί να βοηθήσει ή να κάνει κακό στο σώμα σου.

Μάθε τι επίπτωση έχει για την υγεία σου ο καθένας από τους ακόλουθους, πιο συνηθισμένους τρόπους ύπνου.

Όταν κοιμάσαι ανάσκελα

Συγχαρητήρια! Αυτή είναι η καλύτερη στάση ύπνου! Αυτή η στάση είναι η καλύτερη δυνατή για το λαιμό και τη σπονδυλική σου στήλη, αφού διατηρείς μία ουδέτερη θέση και δεν απομακρύνεις το σώμα σου από το φυσιολογικό του σχήμα. Ακόμα καλύτερα, με αυτό τον τρόπο αποφεύγεις και τη δημιουργία ρυτίδων, γιατί δεν ζουλάς το πρόσωπό σου μέσα σε ένα μαξιλάρι για 8 ώρες.

Το μόνο αρνητικό είναι ότι αυτός ο τρόπος ύπνου μπορεί να σε κάνει πιο επιρρεπή στο ροχαλητό και στην άπνοια στον ύπνο. Αν κοιμάσαι έτσι και έχεις διαπιστώσει ότι ροχαλίζεις, προσπάθησε να σηκώσεις λίγο προς τα πάνω το κεφάλι σου με ένα μαξιλάρι, αλλά πρόσεξε μην το παρακάνεις.

Όταν κοιμάσαι στο πλευρό

Αυτή η στάση ύπνου δεν αποτελεί και την καλύτερη επιλογή, αλλά δεν είναι και η χειρότερη. Είναι, ωστόσο, η πιο συνηθισμένη. Γενικά, όταν κοιμάσαι στο πλάι μπορεί να προκαλείται νευρική συμπίεση στα χέρια και τα πόδια σου, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε χρόνιο πόνο.

Και όσο παράξενο και αν ακούγεται, έχει ακόμα σημασία και σε ποιο πλευρό ακριβώς κοιμάσαι. Είναι καλύτερο να ξαπλώνεις στην αριστερή σου πλευρά, καθώς μπορεί να μειώσει την καούρα και να βελτιώσει την πέψη.

Οπότε, αν θέλεις να κοιμηθείς στο πλευρό, φρόντισε αυτό να είναι το αριστερό και προσπάθησε να τοποθετήσεις ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σου για να προσφέρεις παραπάνω ενίσχυση στην πλάτη σου.

Όταν κοιμάσαι… πάνω στο στομάχι σου

Αν ο καλύτερος τρόπος για να κοιμηθείς είναι ανάσκελα, τότε ο χειρότερος είναι μπρούμυτα.

Όταν κοιμάσαι με αυτό τον τρόπο, καταπονείς το λαιμό σου- καθώς πρέπει να γυρίσει 90 μοίρες για να αναπνέεις επαρκώς- και ισοπεδώνεις τη φυσική καμπύλη της σπονδυλικής σου στήλης, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν χαμηλό πόνο στην πλάτη.

Για αυτό το λόγο, αν έχεις συνηθίσει να κοιμάσαι σε αυτή τη στάση, θα σε συμβουλεύαμε να προσπαθήσεις να εξασκηθείς ώστε να συνηθίσεις να κοιμάσαι στο πλάι ή ανάσκελα στο εξής.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

πόδια κιρσοί ευρυαγγείες
Όλα τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες

Μπορείς να έχεις σε κάθε ηλικία όμορφα και υγιή πόδια; Φυσικά! Ενημερώσου για τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες.

8 τροφές για καλό ύπνο (έτσι θα νικήσεις τις αϋπνίες!)

Ο ύπνος! Αυτό το σπουδαίο αγαθό. Εσύ γνωρίζεις γιατί αξίζει να κοιμάσαι λίγο παραπάνω; Σου έχουμε την απάντηση!

5 σημάδια ότι μπορεί να έχεις ανεπάρκεια βιταμίνης Β12

Λίγα θρεπτικά συστατικά βρίσκονται τόσο στη δημοσιότητα αυτή τη στιγμή όσο η βιταμίνη Β12.

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: Τι να τρώω για να αντιμετωπίσω την αναιμία;

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: H διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη μας δίνει γενικές οδηγίες διατροφής σε περίπτωση αναιμίας.

Αν ΔΕN θες να ζήσεις πολύ, να τι πρέπει να κάνεις

Τα 4 σημεία στα οποία έχει καταλήξει η επιστήμη

παιδιά φρούτα φράουλες υγιεινή διατροφή οικογένεια
Παγκόσμια ημέρα διαβήτη 2018: Η πρόληψη του διαβήτη ξεκινά μέσα από την οικογένεια

Στην οικογένεια είναι αφιερωμένη η φετινή παγκόσμια ημέρα διαβήτη. Τι θα κρατήσουμε στο μυαλό μας; Η πρόληψη του διαβήτη είναι εφικτή και ξεκινά μέσα από την οικογένεια!

#shapegreece