Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Νηστεία για αδυνάτισμα: 7ήμερο διαιτολόγιο

Η νηστεία είναι μια καλή ευκαιρία για τη μείωση ή τον έλεγχο του βάρους! Ακολούθησε το πρόγραμμα δίαιτας 7 ημερών του Shape για να κάψεις λίπος!

24.04.2016

εχεις διαβασει

Ελέγξε τις μερίδες σου! Στόχος του συγκεκριμένου εβδομαδιαίου διαιτολογίου είναι να εξασφαλίσει στη διάρκεια της νηστείας την επαρκή κάλυψη του οργανισμού σου σε συγκεκριμένα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως η πρωτεΐνη, το ασβέστιο αλλά και ο σίδηρος. Για να έχεις απώλεια βάρους, καθώς η διατροφή είναι χαμηλή σε λιπαρά, το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ελέγξεις τις μερίδες σου. Πάρε τον έλεγχο και καλή επιτυχία!

Επιλογές για το πρωινό σου

  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με μέλι ή μαρμελάδα, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι ή με ταχίνι με μέλι, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, σταφιδόψωμο, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, δημητριακά πρωινού κατά προτίμηση ολικής αλέσεως, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.

Επιλογές για πρωινό ή απογευματινό σνακ

  • Φρούτα ή χυμοί από φρέσκα φρούτα ή λαχανικά.
  • Παστέλι.
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης.
  • Σταφιδόψωμο.
  • Μικρά μουστοκούλουρα.
  • Σοκολάτα υγείας.
  • Ξηροί καρποί.
  • 1 μπάρα δημητριακών με φρούτα.

Επίλεξε όποιο πρωινό και σνακ θέλεις για κάθε μέρα και ακολούθησε το 7ήμερο πλάνο διατροφής!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Δοκιμάσαμε: Σπιτικές μπάρες πρωτεΐνης με σοκολάτα και βρώμη έτοιμες σε 5 λεπτά!

Super γρήγορες και εύκολες μπάρες σοκολάτας με βρώμη για να έχεις ένα υγιεινό πρωινό όλη την εβδομάδα. Ετοίμασέ τες από το Σαββατοκύριακο και έχε απόθεμα!

Με ποια τρόφιμα φτιάχνεις βαφή αυγών με φυσικό τρόπο;

Αν δεν είσαι λάτρης της έτοιμης βαφής για τα αυγά, σου προτείνουμε να δεις τον τρόπο για να βάψεις τα αυγά με φυσικό τρόπο χρησιμοποιώντας τρόφιμα από την κουζίνα σου.

4 πασχαλινά φαγητά που δε θα περίμενες ότι μπορεί να είναι υγιεινά!

Τα πασχαλινά φαγητά δεν σε γεμίζουν απαραίτητα με άπειρες θερμίδες αλλά μπορούν να είναι άκρως υγιεινά εφόσον καταναλώνονται με μέτρο.

Σαλάτα με άγριο ρύζι, κινόα, σταφίδες και κουκουνάρι. Πεντανόστιμη ΚΑΙ νηστίσιμη

Μια αρωματική και γευστική σαλάτα που μπορείς να ετοιμάσεις για ένα ελαφρύ γεύμα ή δείπνο αλλά και να παρουσιάσεις σε ένα φιλικό τραπέζι και να καταπλήξεις τους καλεσμένους σου.

Πώς θα φτιάξεις το δικό σου βούτυρο από ξηρούς καρπούς

Το βούτυρο απο ξηρούς καρπούς είναι η νέα healthy τάση. Διάλεξε τι προτιµάς και φτιάξ’ το µόνη σου!

Πασχαλινά αυγά Μίνιονς για τα παιδιά και αυγά- μωσαϊκό για τους γονείς

Διαφορετικές ιδέες για πασχαλινά αυγά που θα ξετρελάνουν φίλους, γνωστούς και τα παιδιά σου.

#shapegreece