Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Νηστεία για αδυνάτισμα: Διαιτολόγιο 7 ημερών για απώλεια βάρους και αποτοξίνωση

Η νηστεία είναι μια καλή ευκαιρία για τη μείωση ή τον έλεγχο του βάρους! Ακολούθησε το πρόγραμμα δίαιτας 7 ημερών του Shape για να κάψεις λίπος!

07.04.2017

εχεις διαβασει

Ελέγξε τις μερίδες σου! Στόχος του συγκεκριμένου εβδομαδιαίου διαιτολογίου είναι να εξασφαλίσει στη διάρκεια της νηστείας την επαρκή κάλυψη του οργανισμού σου σε συγκεκριμένα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως η πρωτεΐνη, το ασβέστιο αλλά και ο σίδηρος. Για να έχεις απώλεια βάρους, καθώς η διατροφή είναι χαμηλή σε λιπαρά, το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ελέγξεις τις μερίδες σου. Πάρε τον έλεγχο και καλή επιτυχία!

Επιλογές για το πρωινό σου

  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με μέλι ή μαρμελάδα, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι ή με ταχίνι με μέλι, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, σταφιδόψωμο, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.
  • 1 φλιτζ. γάλα σόγιας, δημητριακά πρωινού κατά προτίμηση ολικής αλέσεως, φυσικός χυμός φρούτων ή λαχανικών ή φρούτα.

Επιλογές για πρωινό ή απογευματινό σνακ

  • Φρούτα ή χυμοί από φρέσκα φρούτα ή λαχανικά.
  • Παστέλι.
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης.
  • Σταφιδόψωμο.
  • Μικρά μουστοκούλουρα.
  • Σοκολάτα υγείας.
  • Ξηροί καρποί.
  • 1 μπάρα δημητριακών με φρούτα.

Επίλεξε όποιο πρωινό και σνακ θέλεις για κάθε μέρα και ακολούθησε το 7ήμερο πλάνο διατροφής!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Βρες τη σωστή μερίδα σε κάθε τροφή (Super οδηγός για φρούτα, λαχανικά, κρέας, ζυμαρικά, ξηροί καρποί!)

Η σωστή μερίδα είναι στο χέρι σου! Ο έξυπνος οδηγός του Shape.gr σου δείχνει πως να βάζεις πάντα τη σωστή μερίδα –και όχι αυτή του λέοντος στο πιάτο σου.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Αδυνάτισμα τώρα! 9 συμβουλές για γυναίκες που δε θέλουν να κάνουν δίαιτα!

Αδυνάτισμα τώρα! Πώς θα κάνεις υγιεινή διατροφή χωρίς δίαιτα;

Oρίστε πόσες θερμίδες καταναλώνει το supermodel πριν το show της Victoria’s Secret

H Taylor Hill τρώει πολύ περισσότερο απ’όσο περίμενες!

Shape Tested: Φτιάξαμε παγωτό ξυλάκι cookies and cream με 93 θερμίδες με συνταγή της διαιτολόγου!

Η σχέση με τους ειδικούς του shape.gr είναι ειδική. Τους αναθέτουμε project κι αυτοί με χαρά τα εκτελούν. Όπως αυτή τη φορά, που αναθέσαμε στην Κλειώ Δημητριάδου να μας φτιάξει το πιο νόστιμο παγωτό ξυλάκι.

#shapegreece