Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Θηλασμός και απώλεια βάρους: Το πλάνο διατροφής από τη διαιτολόγο για να τρως σωστά και να χάνεις κιλά!

Θηλασμός και απώλεια βάρους: το πλάνο διατροφής από την ειδικό για να τα καταφέρεις. Η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη ετοίμασε το πλάνο που όλες θέλουμε.

20.04.2017

εχεις διαβασει

Από την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Θηλασμός και απώλεια βάρους:  Η πολυπόθητη στιγμή να κρατάς το μωράκι σου αγκαλιά έφτασε! Γύρισες σπίτι πλημμυρισμένη με πρωτόγνωρα συναισθήματα και ήδη νιώθεις ότι η ζωή σου αλλάζει…

Ο ύπνος είναι σχεδόν ανύπαρκτος, η ευθύνη τεράστια και τα πάντα περιστρέφονται γύρω από το πλασματάκι που κουβαλούσες 9 μήνες… 9 μήνες όπου το σώμα άλλαζε μέρα με την ημέρα και ναι ο τελευταίος μήνας ήταν το αποκορύφωμα στα κιλά και στις κατακρατήσεις υγρών! Λογικό και αναμενόμενο!

Και τώρα άρχισες να σκέφτεσαι πότε θα ξαναφορέσεις εκείνα τα ωραία στενά παντελονάκια και φυσικά πως θα εμφανιστείς με μαγιό στην παραλία, αφού το καλοκαιράκι πλησιάζει!

Προτεραιότητα βέβαια είναι η υγεία του μωρού σου, και γι’αυτό θα πρέπει η διατροφή σου ένα είναι απόλυτα ισορροπημένη και πλήρης. Φτάνουν όμως και εκείνες οι δύσκολες ώρες οι βραδινές όπου το ξενύχτι και η κούραση σε καλούν σε …. Ατασθαλίες γλυκές ή αλμυρές!

«Με τον θηλασμό καις από 300-500 θερμίδες / μέρα, οπότε η όλη διαδικασία συμβάλλει στην απώλεια βάρους, όμως θα πρέπει να το ενισχύσεις κι εσύ με την σωστή διατροφή», τονίζει η Αναστασία Κόκκαλη, διαιτολόγος – διατροφολόγος.

Ιδανικά βοηθάει πολύ και η φυσική δραστηριότητα αλλά τις πρώτες εβδομάδες, μάλλον θα δυσκολευτείς να βρεις δυνάμεις και χρόνο για άσκηση!

Η Αναστασία Κόκκαλη, σου προτείνει λοιπόν ένα διατροφικό σχήμα το οποίο θα προσαρμόσεις στις ώρες που μπορείς να τρως. Βέβαια, το σώμα θέλει χρόνο να επανερθει αλλά αν είσαι σωστή θα βλέπεις διαφορά από τις πρώτες εβδομάδες.

Θηλασμός και απώλεια βάρους

Γενικές Οδηγίες

  • Να τρως οπωσδήποτε πριν ή μετά από κάθε θηλασμό. Αν μείνεις νηστική, οι ορμόνες της πείνας θα … κάνουν πάρτι και θα ψάχνεις απεγνωσμένα να καταναλώσεις γλυκά!
  • Να πίνεις άφθονο νερό και υγρά χωρίς καφεΐνη και χωρίς ζάχαρη π.χ. νερό, σόδα, χαμομήλι, σούπες λαχανικών, φυσικοί χυμοί φρούτων
  • Απέφυγε καυτερά και πικάντικα φαγητά
  • Αύξησε τα γαλακτοκομικά προϊόντα π.χ. ημιαποβουτυρωμένο γάλα, αριάνι, κεφίρ, γιαούρτι 2%
  • Το μυστικό για τις βραδινές λιγούρες είναι 1 ποτηρι γάλα χλιαρό με 1 κουτ γλ μέλι, και υγιεινό και γλυκό!
  • Προσπάθησε να κρατηθείς μακριά από γλυκά, επέτρεψε στον εαυτό σου 1 κομμάτι από το αγαπημένο σου γλυκό 1 φορά την εβδομάδα (εγγυημενο και αποτελεσματικό…και από προσωπική εμπειρία!)
  • Να τρως άφθονα φρούτα! Θα γίνει το γάλα σου ακόμη πιο θρεπτικό και εσύ θα χορταίνεις με υγιεινό και ολιγοθερμιδικό τρόπο
  • Να ζυγίζεσαι 1-2 φορές / εβδομάδα και να καταγράφεις το βάρος σου
  • Μπορείς να πάρεις και μαγιά μπύρας σε ταμπλέτες ως συμπλήρωμα για την ενίσχυση του θηλασμού.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Kοτομπουκιές φούρνου με μυρωδικά – η συνταγή που θα λατρέψουν τα παιδιά

Ο διαιτολόγος-σεφ και μπαμπάς, Μάνος Δημητρούλης, μας δίνει την πιο υγιεινή συνταή για κοτομπουκιές στο φούρνο!

Ασκήσεις για εγκύους: Γυμνάσου στο σπίτι με ένα ring, όπως σου δείχνει η personal trainer

Η Χριστίνα Μαυρίδου σού προτείνει ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στην εγκυμοσύνη.

Τα σημερινά παιδιά έχουν πολύ λίγο χρόνο για να είναι παιδιά
Τα σημερινά παιδιά έχουν πολύ λίγο χρόνο για να είναι παιδιά

Ίσως να είμαι υπερπροστατευτική, όμως πιστεύω ότι τα παιδιά έχουν πολύ λίγο χρόνο για να είναι παιδιά

Ο θηλασμός μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφράγματος ή εγκεφαλικού για τη μητέρα

Ο θηλασμός μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφράγματος ή εγκεφαλικού για τη μητέρα, σύμφωνα με έρευνα. Δες τα ποσοστά προστασίας που προσφέρει.

#shapegreece