Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τρέξιμο ή περπάτημα; Δες ποιο να προτιμήσεις για αντοχή, κάψιμο λίπους ή καλή υγεία

Ποιος «νικάει» σε κάθε περίπτωση και τι αλλαγές να κάνεις για να έχει αποτέλεσμα.

13.09.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Αν… θες να κάψεις λίπος

Σύμφωνα με την Κατερίνα Γκοτσοπούλου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer, καλύτερη μέθοδος για να χάσεις βάρος από την περιοχή της μέσης σου είναι το παραδοσιακό περπάτημα.

 «Το δυναμικό βάδισμα είναι η ιδανική επιλογή σου». Σύμφωνα με την trainer, «το περπάτημα έχει τα ίδια ακριβώς πλεονεκτήματα με το τρέξιμο, αλλά είναι πιο ωφέλιμο αν είσαι στη φάση που αρχίζεις τώρα να χάνεις βάρος ή αν αντιμετωπίζεις προβλήματα υγείας. Για τους ανθρώπους με πολλά περιττά κιλά το περπάτημα μπορεί να είναι λιγότερο στρεσογόνο για τον οργανισμό, καθώς είναι μια άσκηση ήπιας έντασης». Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Journal of the American Medical Association, αρκούν 30 λεπτά γρήγορου βαδίσματος 5 ημέρες την εβδομάδα για να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιοπαθειών και να χάσεις βάρος.

How to: Για να είσαι σίγουρη ότι καις όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος, είναι σημαντικό να συνεχίσεις να προσθέτεις ένταση στο περπάτημά σου. «Στόχος σου είναι να αυξήσεις με τον καιρό την ταχύτητα και την απόσταση που διανύεις» επισημαίνει η ειδικός.

 «Προσπάθησε να περπατάς τουλάχιστον 30 με 60 λεπτά τη φορά, 4 με 6 ημέρες την εβδομάδα. Δεν έχεις τόσο χρόνο; Προσπάθησε να περπατάς περισσότερο στην καθημερινότητά σου, ανέβαινε σκάλες και πήγαινε με τα πόδια στους κοντινούς προορισμούς σου αντί να παίρνεις το αυτοκίνητο» συστήνει η expert.

Οι καλύτερες επιφάνειες για να περπατάς είναι επίπεδες, σφιχτές, αλλά όχι πολύ σκληρές. Απόφυγε το τσιμέντο, αν είναι δυνατό, καθώς το δυναμικό περπάτημα εκεί μπορεί να επιβαρύνει τις αρθρώσεις στα ισχία, τα γόνατα και στους αστραγάλους σου».

Νικητής: Το περπάτημα.

Kι αν θες καλή υγεία; Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 2.

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

cross training
Τι είναι το cross training και γιατί πρέπει να το κάνεις; Έτσι θα κάνεις ενδυνάμωση

Το cross training έχει περισσότερα οφέλη απ’ ό,τι πίστευες και η trainer αποκαλύπτει τα μυστικά του.

πρωινή άσκηση
Πρωινή άσκηση; Κάν’ το εύκολο!

Πώς θα μάθεις να ασκείσαι το πρωί χωρίς δυσκολία; Έχουμε τα tricks της trainer!

8 ασκήσεις για να σφίξεις όλο το σώμα που συνδυάζουν box και yoga

Θα γυμναστείς χωρίς να το καταλάβεις με την υβριδική προπόνηση Box + Flow.

#shapegreece