Πλάνο υγιεινής διατροφής 7 ημερών με φυτικές ίνες από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Οι ειδικοί τονίζουν πως η σωστή διατροφή σήμερα, θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλές φυτικές ίνες και λίγη ζάχαρη.

19.03.2018

εχεις διαβασει

Η διαιτολόγος- διατροφολόγος- Κλειώ Δημητριάδου μας εξηγεί με εύκολα προτεινόμενα μενού πως θα εφαρμόσουμε την ιδανική διατροφή σήμερα με πολλές φυτικές ίνες και λίγη ζάχαρη.

Οι συστάσεις των τελευταίων ετών είναι ξεκάθαρες: για μια σωστή και υγιεινή διατροφή απαιτείται η πρόσληψη πολλών φυτικών ινών και ο περιορισμός της ζάχαρης.

Συγκεκριμένα θα πρέπει να καταναλώνεις περίπου 30 γρ. φυτικών ινών και λιγότερο από 10% (ορισμένες συστάσεις αναφέρουν 5%) του συνόλου των θερμίδων που προσλαμβάνεις από σάκχαρα.

Μπορεί να σου φαίνεται πολύ απλό να το καταφέρεις, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Χρειάζεται οργάνωση σε κάθε γεύμα.

Προτεινόμενα πρωινά σύμφωνα με την ειδικό

  • Βρώμη σε οποιαδήποτε μορφή (μαγειρεμένη, ωμή, overnight oats, pancake βρώμης με ασπράδια και βρώμη)
  • Δημητριακά με μειωμένα σάκχαρα (προσοχή όμως στην granola που πιθανώς περιέχει αρκετή ζάχαρη)
  • Τοστ ολικής άλεσης με κάποιο βούτυρο από ξηρούς καρπούς και φρούτα
  • Φρυγανιές ολικής άλεσης με μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη
  • Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι
  • Φρουτοσαλάτα
  • Φρούτα ή ξηροί καρποί αν τελικά δεν καταφέρεις να καταναλώσεις κάτι με φυτικές ίνες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δίαιτα: Μήπως σου έγινε εμμονή; Απάντησε στις ερωτήσεις

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece