Πλάνο υγιεινής διατροφής 7 ημερών με φυτικές ίνες από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Οι ειδικοί τονίζουν πως η σωστή διατροφή σήμερα, θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλές φυτικές ίνες και λίγη ζάχαρη.

19.03.2018

Γράφει: Κλειώ Δημητριάδου

εχεις διαβασει

Η διαιτολόγος- διατροφολόγος- Κλειώ Δημητριάδου μας εξηγεί με εύκολα προτεινόμενα μενού πως θα εφαρμόσουμε την ιδανική διατροφή σήμερα με πολλές φυτικές ίνες και λίγη ζάχαρη.

Οι συστάσεις των τελευταίων ετών είναι ξεκάθαρες: για μια σωστή και υγιεινή διατροφή απαιτείται η πρόσληψη πολλών φυτικών ινών και ο περιορισμός της ζάχαρης.

Συγκεκριμένα θα πρέπει να καταναλώνεις περίπου 30 γρ. φυτικών ινών και λιγότερο από 10% (ορισμένες συστάσεις αναφέρουν 5%) του συνόλου των θερμίδων που προσλαμβάνεις από σάκχαρα.

Μπορεί να σου φαίνεται πολύ απλό να το καταφέρεις, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Χρειάζεται οργάνωση σε κάθε γεύμα.

Προτεινόμενα πρωινά σύμφωνα με την ειδικό

  • Βρώμη σε οποιαδήποτε μορφή (μαγειρεμένη, ωμή, overnight oats, pancake βρώμης με ασπράδια και βρώμη)
  • Δημητριακά με μειωμένα σάκχαρα (προσοχή όμως στην granola που πιθανώς περιέχει αρκετή ζάχαρη)
  • Τοστ ολικής άλεσης με κάποιο βούτυρο από ξηρούς καρπούς και φρούτα
  • Φρυγανιές ολικής άλεσης με μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη
  • Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι
  • Φρουτοσαλάτα
  • Φρούτα ή ξηροί καρποί αν τελικά δεν καταφέρεις να καταναλώσεις κάτι με φυτικές ίνες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δίαιτα: Μήπως σου έγινε εμμονή; Απάντησε στις ερωτήσεις

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece