Πλάνο υγιεινής διατροφής 7 ημερών με φυτικές ίνες από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Οι ειδικοί τονίζουν πως η σωστή διατροφή σήμερα, θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλές φυτικές ίνες και λίγη ζάχαρη.

19.03.2018

εχεις διαβασει

Η διαιτολόγος- διατροφολόγος- Κλειώ Δημητριάδου μας εξηγεί με εύκολα προτεινόμενα μενού πως θα εφαρμόσουμε την ιδανική διατροφή σήμερα με πολλές φυτικές ίνες και λίγη ζάχαρη.

Οι συστάσεις των τελευταίων ετών είναι ξεκάθαρες: για μια σωστή και υγιεινή διατροφή απαιτείται η πρόσληψη πολλών φυτικών ινών και ο περιορισμός της ζάχαρης.

Συγκεκριμένα θα πρέπει να καταναλώνεις περίπου 30 γρ. φυτικών ινών και λιγότερο από 10% (ορισμένες συστάσεις αναφέρουν 5%) του συνόλου των θερμίδων που προσλαμβάνεις από σάκχαρα.

Μπορεί να σου φαίνεται πολύ απλό να το καταφέρεις, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Χρειάζεται οργάνωση σε κάθε γεύμα.

Προτεινόμενα πρωινά σύμφωνα με την ειδικό

  • Βρώμη σε οποιαδήποτε μορφή (μαγειρεμένη, ωμή, overnight oats, pancake βρώμης με ασπράδια και βρώμη)
  • Δημητριακά με μειωμένα σάκχαρα (προσοχή όμως στην granola που πιθανώς περιέχει αρκετή ζάχαρη)
  • Τοστ ολικής άλεσης με κάποιο βούτυρο από ξηρούς καρπούς και φρούτα
  • Φρυγανιές ολικής άλεσης με μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη
  • Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι
  • Φρουτοσαλάτα
  • Φρούτα ή ξηροί καρποί αν τελικά δεν καταφέρεις να καταναλώσεις κάτι με φυτικές ίνες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δίαιτα: Μήπως σου έγινε εμμονή; Απάντησε στις ερωτήσεις

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Shape Tested: Φτιάξαμε μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη (ούτε στο σιρόπι)

Το να έχεις ένα μικρό παιδί στο σπίτι ή να θέλεις να μην χαλάσεις τη δίαιτά σου και στις γιορτές, αποτελεί δύσκολο στόχο με τόσα γλυκά. Εμείς δοκιμάσαμε τα μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη.

35 ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Πλάνο διατροφής για απώλεια 4 κιλών μέχρι τις γιορτές

Πρόγραμμα διατροφής για να μάθεις να τρως καλύτερα μέχρι τα τραπέζια των γιορτών.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

«Τρώω συνέχεια σνακ και το βράδυ είμαι τόσο κουρασμένη που παραγγέλνω απ’εξω ή απλά τρώω πατατάκια»

Από το πρωί έως το βράδυ τρέχεις για να τα προλάβεις όλα και καταλήγεις να τρως όλη μέρα ανθυγιεινά σνακ. Να το πλάνο σου

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

#shapegreece