Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

15.11.2018

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε για τη mini ανάκριση την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα. Το Shape.gr ανακρίνει τη διατροφολόγο- διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου και μας δείχνει ακριβώς τι τρώει όταν κάνει δίαιτα.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Οι συνταγές της εβδομάδας

Δευτέρα:

Σνίτσελ κοτόπουλου ψητό στο φούρνο με ψητή ντομάτα.

«Το πανάρισμα το φτιάχνω με γάλα και ασπράδι αυγού αρχικά και στη συνέχεια η επικάλυψη είναι με φρυγανιά και άφθονο κουρκουμά (εξ ου και το πορτοκαλί χρώμα)», τονίζει η Κλειώ.

Η ψημένη ντομάτα έχει περισσότερο λυκοπένιο από την ωμή και την ψήνω στο ίδιο αντικολλητικό τηγανάκι με το σνίτσελ.

Τρίτη

Σαλάτα πράσινη (baby σπανάκι και ρόκα) με μια κονσέρβα τόνου και ένα αυγό βραστό.

Το απαραίτητο dressing περιέχει 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και 1 κουτ. της σούπας soya sauce. Σε αυτή τη σαλάτα λόγω τόνου και σόγιας δε χρειάζεται αλάτι. Είναι μια εύκολη και light λύση και σε συνδυασμό με τη σος, τρώγεται ακόμα και από όσους έχουν βαρεθεί τον τόνο

Τετάρτη:

ψητό κοτόπουλο στο φούρνο και βραστά καρότα.

«Προτιμώ το μπούτι γιατί είναι πιο τρυφερό, αλλά το ψήνω έχοντας βγάλει την πέτσα! Αν το κρέας μαγειρευτεί στο φούρνο μαζί με το λίπος του, ακόμα και αν το αφαιρέσουμε στη συνέχεια, θα πάρουμε αρκετά από τα λιπαρά του», τονίζει η ειδικός.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε κιλά τρώγοντας σοκολάτα
Πώς θα τρως σοκολάτα όταν είσαι σε πρόγραμμα διατροφής

Για να πετύχεις το βάρος – στόχο σου και να απολαμβάνεις τη σοκολάτα ακολούθησε αυτά τα βήματα

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο
Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο, χωρίς αλεύρι, χωρίς ζάχαρη: Η εναλλακτική της διαιτολόγου για το πιο γιορτινό γλυκό

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο (χωρίς αλεύρι και ζάχαρη): Αυτές οι μπαλίτσες ενέργειας από τη διαιτολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη περιέχουν περίπου τα υλικά που θα βάζαμε στα μελομακάρονα!

Η δίαιτα της νύχτας ή τι να ΜΗΝ τρως το βράδυ: 5 διατροφικές συνήθειες για καλό ύπνο

Πρόσεξε τι βάζεις στο βραδινό σου πιάτο! Να τι να μην τρως το βράδυ

Μήπως ΔΕΝ χρειάζεται να χάσεις βάρος; Τι λέει η διατροφολόγος

Υπάρχουν μέρες που τρως πολύ, όπως είναι συνήθως οι διακοπές, και μετά θεωρείς πως πρέπει να χάσεις βάρος; Μήπως, τελικά, δεν χρειάζεται;

10 συμβουλές για να σου πετύχουν οι κουραμπιέδες

Συνταγή για κουραμπιέδες έχεις. Συμβουλές για να σου πετύχουν σίγουρα οι κουραμπιέδες, έχεις; Ο food blogger Γαβριήλ Νικολαΐδης μας δίνει τα «φώτα» του.

#shapegreece