Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

Οι εξαιρετικά πολλοί τρόποι για να πρωταγωνιστήσει το υπερ-θρεπτικό παντζάρι στη διατροφή σου!

10.07.2018

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

παντζάρι σαλάτα

Το παντζάρι είναι ένα από τα ισχυρότερα «φάρμακα» της φύσης και, αναμφίβολα, πρόκειται για ένα λαχανικό που θα πρέπει να έχει βασικό ρόλο στη διατροφή σου. Τα παντζάρια είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C και φολικό οξύ, ενώ το έντονο χρώμα στη ρίζα τους οφείλεται στη βουλγαξανθίνη που περιέχουν.

Δες επίσης: Πού οφείλονται οι μαύροι κύκλοι στα μάτια; Η διατροφή που θα μειώσει το πρόβλημα

Μπορεί ο συνηθέστερος τρόπος που τα καταναλώνουμε να είναι τα βραστά παντζάρια σαλάτα, όμως παρακάτω θα βρεις και άλλες εναλλακτικές για να τα εντάξεις στις διατροφή σου με διαφορετικούς τρόπους.

Δες επίσης:Τι θα κάνεις το καρπούζι που έμεινε και δεν έφαγες; Γλυκό! Δες 5 εύκολες ιδέες!

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς:

1.Ωμά σε σαλάτα

Μπορεί να έχεις συνηθίσει να τα τρως βραστά στις σαλάτες σου, όμως ωμά είναι εξίσου (αν όχι περισσότερο) νόστιμα! (Σαλάτα με παντζάρι, φέτα και ρόκα με πολλά καλά λιπαρά και πρωτεΐνη από το διαιτολόγο Μάνο Δημητρούλη)

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

2.Σαν βασικό συστατικό στους χυμούς σου 

Φτιάξε χυμούς μόνο με παντζάρι ή χρησιμοποίησέ το σαν ένα από τα συστατικά τους. Μερικοί συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι:

-παντζάρι, πορτοκάλι και σέλερυ

-παντζάρι, καρότο, πορτοκάλι, μήλο

Τηγανίτες ολικής άλεσης με παντζάρι- το τέλειο πρωινό και για τα παιδιά!

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

3.Χούμους με παντζάρι

(Βρες εδώ τη συνταγή για χούμους με παντζάρι!)

χούμους με παντζάρι

5.Ψητά παντζάρια μαζί με άλλα λαχανικά 

Ψητά λαχανικά φούρνου με νόστιμο τυρί

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

6.Στο πρωινό σου! 

Πρόσθεσε παντζάρι στη βρώμη ή το muesli σου ή φτιάξε υγιεινά pancakes με παντζάρι ή με κολοκυθάκια ή με γλυκοπατάτες – δες τις συνταγές!

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

7.Φτιάξε τραχανότο, μια εναλλακτική εκδοχή του ριζότο ή και ριζότο

(Δες εδώ τη συνταγή για τραχανότο με παντζάρια και τυριά)

τραχανότο

8.Στις σούπες σου

Διάβασε εδώ τη συνταγή για σούπα παντζάρι γλυκοπατάτα

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

9.Φτιάξε κέικ σοκολάτας με παντζάρι

(Βρες εδώ τη συνταγή για κέικ σοκολάτας με παντζάρι)

Κέικ σοκολάτας

10.Στα smoothies σου 

Δες εδώ πώς να φτιάξεις smoothie με το θαυματουργο παντζάρι

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

11.Μπιφτέκια από παντζάρι 

(Βρες εδώ τη συνταγή για Χορτοφαγικά μπιφτέκια με παντζάρι και κινόα από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου)

χορτοφαγικά μπιφτέκια με παντζάρι

12.Φτιάξε γλυκές vegan τρούφες παντζαριού με καρύδα

(Δες εδώ τη συνταγή)

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

 

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece