Αλμυρά σνακ: Πέντε ιδέες με λίγες θερμίδες

Το ιδανικό ελαφρύ και υγιεινό γεύμα που θα σε χορτάσει στη δουλειά.

snack iStock

Δεν είναι λίγες οι φορές που βρεθήκαμε να παραπονιόμαστε ότι δεν έχουμε χρόνο να ακολουθήσουμε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, βελτιώνοντας έτσι την υγεία αλλά και τη σιλουέτα μας. Το γεμάτο υποχρεώσεις πρόγραμμά σου, σίγουρα δε σου επιτρέπει να περνάς πολύ χρόνο στην κουζίνα, με αποτέλεσμα να ετοιμάζεις βιαστικά και όχι ποιοτικά γεύματα ή να καταφεύγεις στις έτοιμες επιλογές, οι οποίες συχνά στερούνται κάθε θρεπτικό συστατικό που χρειάζεται ο οργανισμό σου για να έχει ενέργεια μέσα στη μέρα.

Οι 15 κανόνες της σωστής διατροφής για να μη χρειαστείς ποτέ δίαιτα

Ακόμα δυσκολότερη είναι εκείνη η ώρα στο γραφείο που κάνει το στομάχι σου να γουργουρίζει, χωρίς ωστόσο να έχει φτάσει η στιγμή για φαγητό. Είτε απολαμβάνεις ένα κανονικό γεύμα στην δουλειά, είτε απλώς περιμένεις να γυρίσεις σπίτι για να δειπνήσεις με την ησυχία σου, ένα ενδιάμεσο σνακ είναι απαραίτητο, γιατί όχι μόνο θα εξασφαλίσει το boost που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις, μέσων των θρεπτικών συστατικών που θα περιέχει, αλλά θα καταλαγιάσει την πείνα σου, ώστε να μην πέσεις με τα μούτρα στο επόμενο μεγάλο γεύμα. Και επειδή οι λάτρεις των αλμυρών τσιμπολογημάτων είναι πολλοί εκεί έξω, ορίστε μερικές ιδέες για ελαφριά αλμυρά σνακ με λίγε θερμίδες, για να έχεις κάθε στιγμή μαζί σου.

Λαχανικά με χούμους

Κόψε ένα καρότο και λίγο αγγούρι σε μικρά λουρίδες και συνδύασε τα με δύο κουταλιές της σούπας χούμους (περίπου 30 γραμμάρια). Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βιταμίνες, ενώ το χούμους είναι πολύ καλή πηγή φυτικής πρωτεΐνης. Το γεύμα αυτό ισοδυναμεί περίπου με 100 θερμίδες συνολικά.

Βραστό αυγό

Τα αυγά είναι μια σημαντική προσθήκη στην καθημερινή μας διατροφή αφού περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνη Β12, βιταμίνη Α, σελήνιο, φώσφορο, υγιή λιπαρά και μόλις 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ένα μεγάλο βρασμένο αυγό έχει μόλις 78 θερμίδες και μπορείς να το συνδυάσεις με άλλα υγιεινά τρόφιμα, όπως ένα μικρό κομμάτι κίτρινο τυρί ή μια χούφτα ξηρούς καρπούς.

Κέιλ τσιπς

Το κέιλ είναι από τα πιο πολύτιμα φυλλώδη λαχανικά που προσφέρει πολλά οφέλη στον οργανισμό, λόγω της υψηλής περιεκτικότητα του σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Μάλιστα, το κέιλ είναι πλούσια αντιοξειδωτική τροφή και μπορεί να μαγειρευτεί με πολλούς περισσότερους τρόπους από αυτούς που έχεις σκεφτεί. Για παράδειγμα, μπορείς να ψήσεις με λίγο ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι μερικά φύλλα κέιλ στο φούρνο στους 90oC στον αέρα και να τα απολαύσεις σε μορφή τσιπς.

Muffin frittata

Τα μικροσκοπικά muffin με παραλλαγή της κλασικής ομελέτας είναι το τέλειο σνακ που μπορείς να έχεις μαζί σου στην δουλειά. Ανακάτεψε δύο χτυπημένα αυγά με λαχανικά της επιλογής σου και λίγο κίτρινο τριμμένο τυρί και βάλε το μείγμα σε μια ελαφρά λαδωμένη φόρμα για muffin για περίπου 20 με 30 λεπτά στους 170oC. Τα Muffin frittata έχουν μόλις 120 θερμίδες ανά μερίδα.

Τοστ

Κρύο ή ζεστό, το τοστ είναι πάντα μια καλή on the go επιλογή. Χρησιμοποίησε πολύσπορο ψωμί και μια ή δύο φέτες κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά. Για μια πιο special εκδοχή δοκίμασε να βάλεις μέσα και μια φέτα μαρουλιού και λίγα ντοματίνια κομμένα σε κομμάτια.

5 σνακ των 200 θερμίδων για πριν ή μετά την άσκηση

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i