6 τροφές που καταπολεμούν το επίμονο λίπος στην κοιλιά

Για μια καλλίγραμμη και υγιής σιλουέτα φρόντισε να γεμίσεις το διατροφικό σου πλάνο με προσθήκες που ενισχύουν τον μεταβολικό ρυθμό.

αβοκάντο iStock

Στην προσπάθεια σου να απαλλαγείς από το επίμονο λίπος στη κοιλιά, στοχεύεις σε όλο και πιο εντατικές ασκήσεις ενδυνάμωσης του κορμού, περισσότερα σετ κοιλιακών, μακρύτερες αποστάσεις με το ποδήλατο ή παραπάνω λεπτά σπριντ. Οι προπονήσεις, ωστόσο, δεν είναι αρκετές από μόνες τους ώστε να σε βοηθήσουν σχετικά άμεσα να πετύχεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς, εξαφανίζοντας το επίμονο λίπος στην κοιλιά. Απαιτείται ανάλογη διατροφή και φυσικά δεν εννοούμε περιοριστικές δίαιτες που συνήθως σε κάνουν να πεινάς.

Η προσθήκη τροφίμων στο διατροφικό σου πλάνο, τα οποία θα ενισχύουν τον μεταβολικό σου ρυθμό είναι ακριβώς εκείνο που λείπει από το γεύματα σου και καθυστερείς να δεις στον καθρέφτη το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έκτος από το να πίνεις αρκετό νερό μέσα στην ημέρα, επίλεξε περισσότερα φρέσκα προϊόντα απαλλαγμένα από περιττά λιπαρά και τεχνητά γλυκαντικά ή ζάχαρη, όπως επίσης την αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών.

Ποιες τροφές καταπολεμούν το λίπος στην κοιλιά;

Αγγούρι: Χάρη στο φλαβονοειδές αντιοξειδωτικό κερσετίνη που περιέχει το αγγούρι και την υψηλή περιεκτικότητα του σε νερό, το εν λόγω λαχανικό απομακρύνει αποτελεσματικά το φούσκωμα, ενώ συμβάλει και στην πρόληψη αυτού. Το αγγούρι είναι ένα ευέλικτο λαχανικό, ιδιαίτερα δροσιστικό για την εποχή του καλοκαιριού και συνδυάζεται σε πολλά πιάτα και γεύματα. Ένα μεγάλο αγγούρι διαθέτει περίπου 33 θερμίδες, καθιστώντας το ως το ιδανικό σνακ που δεν θα επιβαρύνει την σιλουέτα σου.

Σπαράγγια: Εκτός από μπόλικα αντιοξειδωτικά, τα σπαράγγια είναι επίσης μια καλή πηγή διαλυτών και αδιάλυτων φυτικών ινών, οι οποίες αφομοιώνονται αργά από το σώμα, κρατώντας το στομάχι σου χορτάτο για περισσότερη ώρα. Ταυτόχρονα ως φυσικό διουρητικό βοηθάει το σώμα να απαλλαγεί από τα περιττά υγρά, που συνήθως προκαλούν έντονο πρήξιμο.

Τζίντζερ: Οι θεραπευτικές ιδιότητες ενός ζεστού ροφήματος με τζίντζερ είναι γνωστές σε πολλούς. Ωστόσο το ίδιο ρόφημα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά και το επίμονο πρήξιμο. Σε μια μελέτη του 2012 από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που έπιναν ζεστό νερό με τζίντζερ ένιωθαν πιο χορτάτοι, με αποτέλεσμα να μην αισθάνονται πείνα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Αβοκάντο: Πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, το αβοκάντο θεωρείται κορυφαία τροφή τόσο για την υγεία της καρδιάς, όσο και την σωστή λειτουργία του υπόλοιπου οργανισμού. Πέραν αυτών περιέχει 2 γραμμάρια φυτικών ινών καθώς και 4 γραμμάρια μονοακόρεστων λιπαρών, συνδυασμός που μειώνει το αίσθημα της πείνας, κρατώντας χορτάτο στο στομάχι.

Αμύγδαλα: Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Obesity διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες που έτρωγαν μια μερίδα αμύγδαλα ως μέρος μιας δίαιτας χαμηλών θερμίδων, έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνους που έκαναν παρόμοια διατροφή αλλά είχαν ένα διαφορετικό σνακ. Μεταξύ άλλων παρατηρήθηκε μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Καυτερές πιπεριές (chilly): Τα πικάντικα τρόφιμα όπως οι πιπεριές chilly ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, με την επιτάχυνση του μεταβολικού ρυθμού. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2011 από το Πανεπιστήμιο Purdue, η καψαϊκίνη (το ενεργό συστατικό που δίνει στις πιπεριές την έντονη θερμότητά τους) μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της αύξησης βάρους. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν τροφές πλούσιες σε καψαϊκίνη είχαν λιγότερη λαχτάρα για λιπαρά, αλμυρά και γλυκά τρόφιμα, καθώς και μικρότερη ενασχόληση με το φαγητό γενικά.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i