Τι θα φάμε σήμερα; Ιδέες για εύκολα και υγιεινά γεύματα για κάθε μέρα της εβδομάδας

Η διατροφολόγος προτείνει τις καλύτερες ιδέες για δύο: είτε για νέα ζευγάρια είτε για ζευγάρια που προσέχουν τη διατροφή τους.

Τι θα φάμε σήμερα iStock

Από τη Γεωργία Παρασκευά, διαιτολόγο-διατροφολόγο (@healthynewyou_nutrition).

Πόσες φορές αναρωτιέσαι "τι θα φάμε σήμερα"; Είναι λογικό, έχεις μαγειρέψει τόσες πολλές φορές, έχεις δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα με αποτέλεσμα να βαριέσαι τα ίδια και τα ίδια και θες να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα πρέπει να αφιερώσεις αρκετό από τον πολύτιμο χρόνο σου στη διαδικασία παρασκευής. 

Ήρθε η ώρα να δούμε μερικές ιδέες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σαν κυρίως γεύματα έτσι ώστε να είναι θρεπτικά και ισορροπημένα. Βέβαια, η ικανότητα και οι δεξιότητες της μαγειρικής δεν είναι ίδιες για όλους, έτσι θα ήθελα να χωριστούμε σε κατηγορίες ανάλογα με τη διάθεση αλλά και τις ικανότητες που έχουμε. 

Κατηγορία Νο 1: Νέα ζευγάρια

Τα νέα ζευγάρια τα οποία είναι πιθανό τώρα να αρχίζουν να πειραματίζονται με την κουζίνα να ψάχνουν εύκολα αλλά και νόστιμα φαγητά. Μην ξεχνάμε και το βασικό, ο έρωτας περνάει από το στομάχι.

  • Τι πιο ωραίο από το να ξεκινάς την εβδομάδα σου με μια μακαρονάδα. Μια πολύ εύκολη, νόστιμη αλλά και εντυπωσιακή συνταγή είναι μακαρόνια βρασμένα τα οποία έχεις τοποθετήσει σε αλουμινόχαρτο, βάζεις από πάνω ντομάτα φρέσκια τριμμένη, πιπεριές, τυρί της επιλογής σου και μαϊντανό. Τα κλείνεις όλα αυτά σαν πουγκί και τα βάζεις στο φούρνο για να λιώσει το τυρί. Πεντανόστιμο και πανεύκολο.
  • Η ημέρα είναι Τρίτη και μια ωραία επιλογή είναι κοτόπουλο φιλέτο στο αντικολλητικό τηγάνι με μπαχαρικά της επιλογής σου και πατάτες σαν τηγανιτές στη λαδόκολλα. Μαζί με μια σαλάτα της επιλογής σου είναι ένας τέλειος συνδυασμός που περιλαμβάνει τα πάντα πρωτεΐνη, υδατάνθρακα αλλά και φυτικές ίνες.
  • Τετάρτη και μια ωραία επιλογή είναι τα όσπρια τα οποία μπορεί να καταναλωθούν είτε με μορφή σούπας είτε με μορφή σαλάτας. Για την κατηγορία νέα ζευγάρια μια ελαφριά σαλάτα με φακές βρασμένες, ντομάτα κομμένη σε κύβους, καρότο, κρέμα μπαλσάμικο είναι ένας τέλειος συνδυασμός.
  • Πέμπτη και κάπου εκεί περιμένουμε πώς και πώς το σαββατοκύριακο, οι υποχρεώσεις πολλές και καθόλου χρόνος για μαγείρεμα. Δεν πειράζει όμως γιατί μια σαλάτα ντάκος είναι η λύση στο πρόβλημα. Παξιμάδι ολικής με φρέσκια ντομάτα, θρυμματισμένη φέτα, ρίγανη και ελαιόλαδο.
  • Παρασκευή και η ημέρα είναι κατάλληλη για ένα λαδερό φαγητό και τι πιο εύκολο από έναν αρακά, συνδυάζεις με τυρί φέτα και ψωμί ολικής και έτσι πετυχαίνεις κορεσμό και θρέψη.
  • Σάββατο και θέλεις να απολαύσεις το πρωινό καφεδάκι με την κολλητή σου αναλύοντας τα γεγονότα της εβδομάδας αλλά χρειάζεται να μαγειρέψεις και κάτι για το έτερον ήμισυ. Μην αγχώνεσαι και εδώ υπάρχει λύση, ομελέτα στο αντικολλητικό τηγάνι με λαχανικά και τυρί της επιλογής σου μαζί με φρυγανισμένο ψωμί και σαλάτα είναι ένας πλήρης συνδυασμός.
  • Κυριακή και σίγουρα επιθυμείς κάτι πιο ιδιαίτερο και εντυπωσιακό. Αγαπημένος συνδυασμός είναι μοσχαρίσιο φιλέτο στο αντικολλητικό τηγάνι με ρύζι και σαλάτα μπρόκολο. Νόστιμο, υγιεινό και θρεπτικό. 

Κατηγορία Νο 2: Ζευγάρια που προσέχουν τη διατροφή τους

Τα ζευγάρια που προσέχουν τη διατροφή τους τείνουν να καταναλώνουν πιο πρωτεϊνικά γεύματα. Πάμε να δούμε τι επιλογές μπορεί να έχουν μέσα στην εβδομάδα.

  • Η Δευτέρα είναι πάντα μια δύσκολη μέρα για πολλούς και είναι ωραίο το φαγητό που θα καταναλώνουμε εκείνη την ημέρα να είναι κάτι που θα μας ευχαριστήσει γευστικά. Μια ωραία επιλογή είναι μπιφτέκια από κοτόπουλο ψημένα στη λαδόκολλα με βραστή πατάτα και καρότο. Χαμηλό σε λιπαρά, θρεπτικό και εύγευστο.
  • Ημέρα Τρίτη και ίσως είναι μια ωραία ιδέα τα όσπρια τα οποία μπορούμε να τα συνδυάσουμε σωστά και να αποκτήσουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και αυτό συμβαίνει αν συνδυαστούν με ρύζι. Το φακόρυζο επομένως είναι μια ωραία ιδέα για ζευγάρια που προσέχουν τη διατροφή τους.
  • Τετάρτη και ένα κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες και φρέσκια σαλάτα είναι ένα πλήρες και χορταστικό γεύμα.
  • Πέμπτη και μια ομελέτα φούρνου με λαχανικά και τυρί χαμηλών λιπαρών είναι μια επιλογή που θα μας δώσει θρέψη και θα μας κρατήσει για πολλή ώρα χορτάτους.
  • Παρασκευή και μια ωραία επιλογή είναι τα φασολάκια τα οποίο μπορείς να το συνδυάσεις με τυρί φέτα για να έχεις και μια πηγή πρωτεΐνης αλλά και με ψωμί ολικής για περισσότερο κορεσμό.
  • Σάββατο και τι καλύτερο από φρέσκο ψάρι ψητό συνοδευμένο με πατάτες βραστές και λαχανικά βραστά.
  • Η Κυριακή είναι μια ωραία μέρα για να απολαύσουμε ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά

Τι να μαγειρέψω σήμερα; Ο οδηγός με συνταγές για κάθε γούστο και ανάγκη

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i