7 κορυφαία μυρωδικά που αυξάνουν την αθλητική απόδοση

Βελτίωσε την αθλητική σου απόδοση με αυτά τα μυρωδικά και τα μπαχαρικά.

γυναίκα κρατάει μπολ με δημητριακά και μυρωδικά istock

Ενώ η άσκηση και η διατροφή είναι σημαντικά στοιχεία επιτυχίας στον αθλητισμό, ένας σύμμαχος που συχνά παραβλέπεται είναι η δύναμη που έχουν τα μυρωδικά και τα μπαχαρικά. Αυτά τα φυσικά θαύματα όχι μόνο προσθέτουν γεύση στα γεύματά σου αλλά προσφέρουν πολυάριθμα οφέλη για την υγεία που μπορούν να βελτιώσουν την αθλητική απόδοση. 

Καλύτερη απόδοση στο τρέξιμο; Αυτός είναι ο τρόπος για να πετύχεις νέα προσωπικά ρεκόρ!

7 κορυφαία μυρωδικά που αυξάνουν την αθλητική απόδοση

  1. Δυόσμος
  2. Κουρκουμάς 
  3. Κανέλα
  4. Τζίντζερ 
  5. Δενδρολίβανο 
  6. Κύμινο 
  7. Βασιλικός

1. Δυόσμος

Αθλητές που µύρισαν δυόσµο έτρεξαν πιο γρήγορα και εκτέλεσαν περισσότερα push-ups, αποκαλύπτεται σε έρευνα από το Πανεπιστήµιο Wheeling Jesuit. Θα µπορούσες να ψιλοκόψεις φρέσκα φύλλα δυόσµου για περισσότερο άρωµα.

2. Κουρκουμάς 

Ο κουρκουμάς είναι ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο μπαχαρικό στην ινδική κουζίνα και χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή ιατρική εδώ και αιώνες. Η δραστική του ένωση, η κουρκουμίνη, έχει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Για τους αθλητές, αυτό σημαίνει μειωμένο μυϊκό πόνο και ταχύτερη ανάρρωση μετά από έντονες προπονήσεις. Ο κουρκουμάς υποστηρίζει επίσης την υγεία των αρθρώσεων, παρέχοντας ζωτικής σημασίας κινητικότητα και ευελιξία στους αθλητές. 

3. Κανέλα 

Πέρα από το ευχάριστο άρωμα και τη γεύση της, η κανέλα έχει θετικά αποτελέσματα στην αθλητική απόδοση. Αυτό το μπαχαρικό βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, βοηθώντας στη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Επιπλέον, οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες της κανέλας μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του οξειδωτικού στρες που προκαλείται από την έντονη άσκηση. 

4. Τζίντζερ 

Το τζίντζερ καταπραΰνει τις πεπτικές ενοχλήσεις και τη ναυτία, καθιστώντας το ιδιαίτερα πολύτιμο για τους αθλητές κατά τη διάρκεια έντονων προπονήσεων ή αγώνων. Η ικανότητα του τζίντζερ να βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος μπορεί επίσης να ενισχύσει την αποκατάσταση των μυών και να μειώσει τον μυϊκό πόνο μετά την άσκηση. 

5. Δενδρολίβανο 

Το δεντρολίβανοhttps://www.shape.gr/life/omorfia/to-myrodiko-pou-kanei-thavmata-stin-epidermida-sou/ είναι ένα βότανο γνωστό για τις ιδιότητες ενίσχυσης της μνήμης. Για τους αθλητές, ένα κοφτερό και συγκεντρωμένο μυαλό είναι εξίσου σημαντικό με ένα δυνατό και προετοιμασμένο σώμα. Οι αντιοξειδωτικές ενώσεις του δεντρολίβανου μπορεί να προστατεύσουν τον εγκέφαλο από το οξειδωτικό στρες, προάγοντας καλύτερη γνωστική λειτουργία και πνευματική διαύγεια κατά τη διάρκεια της προπόνησης και του αγώνα. 

6. Κύμινο 

Το κύμινο περιέχει σίδηρο, ο οποίος είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στους μυς και τη βελτίωση της συνολικής αθλητικής απόδοσης. Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση και μειωμένη αντοχή, καθιστώντας το κύμινο πολύτιμη προσθήκη στη διατροφή ενός αθλητή.

7. Βασιλικός

Το έλαιό του έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, επειδή περιέχει την ουσία ευγενόλη, η οποία μπορεί να μπλοκάρει τα ένζυμα στο σώμα που προκαλούν οίδημα, ενώ είναι αντιβακτηριδιακό. 

5 τρόποι που αυξάνουν την απόδοσή σου στην προπόνηση

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i