6 συστατικά που οι διατροφολόγοι αποφεύγουν να βάλουν στο smoothie τους

Όχι μέλι ή χυμό; Τι ΔΕΝ χρειάζεται να βάλεις στο smoothie σου σύμφωνα με διαιτολόγους;

17.03.2018

6 συστατικά που οι διατροφολόγοι δεν θα έβαζαν ποτέ στο smoothie τους. Χρειάζονται περισσότερα πράγματα για να ετοιμάσεις μία θρεπτική συνταγή για smoothie από το να προσθέσεις απλώς τα συστατικά μέσα στο μπλέντερ.

Μερικές μόνο κακές επιλογές μπορεί να σε οδηγήσουν σε ένα ρόφημα γεμάτο με ζάχαρη κι θερμίδες αντί για ένα υγιεινό και δροσιστικό ποτό. Οι διαιτολόγοι συμφωνούν ότι είναι αρκετά σημαντικό να χρησιμοποιείς συστατικά από πραγματικές τροφές, καθώς το να το παρακάνεις με πρόσθετα που έχουν υποστεί υψηλή επεξεργασία μπορεί να σε οδηγήσει στο να δημιουργήσεις ένα «τέρας» ζάχαρης και θερμίδων.

Διάβασε παρακάτω τα 6 συστατικά τα οποία οι διατροφολόγοι δεν προσθέτουν ποτέ στο smoothie τους.

Παγωμένο γιαούρτι (Frozen yogurt)

Φυσικά και το παγωτό ανήκει στα απαγορευμένα, καθώς μόλις το βάλεις στο μπλέντερ θα έχεις ένα μιλκσέικ και όχι smoothie. Αλλά, αν και περιέχει λιγότερες θερμίδες από το παγωτό, το παγωμένο γιαούρτι θα πρέπει να αποφεύγεται επίσης.

«Υπάρχει και πάλι πολλή ζάχαρη σε αυτό, ενώ δεν πρόκειται να σε θρέψει», λέει η Sara Haas, RDN, LDN και εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 4 συνταγές για αδυνατιστικά smoothies
Γλυκαντικά

Εάν το smoothie σου περιέχει κάποιο φρούτο, τότε δεν χρειάζεται κάποια πρόσθετη γλυκαντική ουσία.

«Δεν θα προσέθετα ποτέ ζάχαρη κρυσταλλική, μέλι ή νέκταρ αγαύης, καθώς ήδη αποκτάς αρκετή γλυκύτητα από τα φρούτα», λέει η Torey Armul, MS, RDN, CSSD, LD και εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας. Και ενώ τα φρούτα αποτελούν έναν καλό τρόπο να γλυκάνεις λίγο το smoothie σου, φρόντισε να προσέχεις τις μερίδες.

«Να προσθέτεις μόνο μία κούπα, επειδή όσο περισσότερα φρούτα προσθέτεις, τόσο περισσότερη ζάχαρη και θερμίδες προστίθενται», τονίζει η Angela Ginn-Meadow, RD, LDN, CDE και εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας.

Δες τα υπόλοιπα στοιχεία που αποφεύγουν οι διατροφολόγοι στο smoothie τους:

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece