#Shapetaperaki: Να πώς θα φτιάξεις την Κυριακή ΟΛΑ τα γεύματα της εβδομάδας!

Σούπερ επιλογές για ολοκληρωμένα σωστά γεύματα που μπορείς να ετοιμάσεις σε λίγες ώρες και να απολαμβάνεις μέχρι και ολόκληρη την εβδομάδα.

07.09.2018

Σίγουρα, μέσα στην εβδομάδα δεν διαθέτεις το χρόνο που χρειάζεσαι για να φτιάχνεις υγιεινά και σωστά γεύματα.

Τι θα έλεγες, να αφιερώσεις λίγες ώρες κάθε Κυριακή για να προετοιμάσεις σωστά γεύματα που αντέχουν στο ψυγείο μέχρι και μια εβδομάδα.

Και όχι μόνο θα γλιτώσεις χρόνο αλλά θα παραγγείλεις λιγότερο φαγητό απ’ έξω.

Έτοιμα σπιτικά Smoothies

Την βασική ιδέα την πήραμε από το Little Things που προτείνει να ετοιμάζεις βαζάκια με κομμένα φρούτα στο ψυγείο, στα οποία θα προσθέτεις κάθε πρωί το γάλα σου, κι έτοιμο το smoothie.


Τι άλλο μπορείς να ετοιμάσεις;

Βρόμη χωρίς μαγείρεμα:

Είναι ιδανικό πρωινό αλλά πως μπορείς κάθε πρωί να αφιερώνεις χρόνο για να βράσεις τη βρόμη. Μπορείς φυσικά να ετοιμάζεις τη βρόμη κάθε βράδυ για το επόμενο πρωινό αντί να φτιάξεις μια τεράστια κατσαρόλα, που μέσα στην εβδομάδα θα χάσει τη γεύση της.

Για την προετοιμασία: Χωρίζεις 2 1/2 κούπες βρόμης σε 5 μπολάκια ή βαζάκια και προσθέτεις τα υπόλοιπα υλικά της επιλογής σου: ξηροί καρποί, κανέλα, αποξηραμένα φρούτα ίσως και λίγο βούτυρο ξηρών καρπών. Κάθε βράδυ θα προσθέτεις γάλα και να, έτοιμο το πρωινό της επόμενης ημέρας.

Για τα υπόλοιπα σωστά γεύματα της εβδομάδας, κάνε κλικ στη γκάλερι.

Θυμήσου: Μην φτιάξεις ρύζι για όλη την εβδομάδα. Ειδικά μέσα στο ψυγείο, η τοξικότητά του αυξάνεται μέσα σε λίγες ώρες.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece