Αρνί, κατσίκι ή μαγειρίτσα: Tι να προτιμήσεις

Το myfortysomethingworld blog της αγαπημένης μας 40+ Ελένης Δασκαλάκη, μας θέτει το ερώτημα: Αρνί ή κατσίκι ή μήπως μαγειρίτσα; Τι να επιλέξεις αυτό το Πάσχα!

arni-katsiki-mageiritsa

Αρνί ή κατσίκι ή μήπως μαγειρίτσα; Τι να επιλέξεις αυτό το Πάσχα για την ομαλή μετάβαση από τη νηστεία της Σαρακοστής στο πλήρες κρεατοφαγικό γεύμα; Η Ελένη Δασκαλάκη και το blog της  ΜyFortySomethingWorld μας βάζουν ιδέες σωστής διατροφής αυτό το Πάσχα. Αρνί ή κατσίκι;

arni-souvlas
Αρνί: Το αρνί είναι πλούσιο σε σίδηρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φώσφορο, κάλλιο και λιπαρά. Τα 100 γρ περιέχουν 374 θερμίδες και 31,7 γρ λίπους. Στη περίπτωση που υποκύψεις στον πειρασμό του αρνιού, απόφυγε την πέτσα και επίλεξε ένα κομμάτι από το μηρό που έχει λιγότερες θερμίδες και λιπαρά. ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:"Πόσες είναι οι θερμίδες στο πασχαλινό τραπέζι της Κυριακής του Πάσχα;" Κατσίκι: αποτελεί πιο διαιτητική επιλογή συγκριτικά με το αρνί, μιας και έχει λιγότερες θερμίδες και λίπος (τα 100γρ κατσικιού έχουν 2,3γρ λίπους και 110 θερμίδες). Το κατσίκι είναι πλούσιο σε συνένζυμο Q10, του οποίου η αντιοξειδωτική δράση μειώνει την LDL – κακή χοληστερόλη, προλαμβάνοντας τη στεφανιαία νόσο και τον κίνδυνο για καρδιακή προσβολή. Επιπλέον, το κατσίκι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε L-καρνιτίνη και γ-λινολεϊκό οξύ (CLA), που συμβάλλουν στην ελάττωση του λίπους σε υπέρβαρα άτομα και στη βελτίωση του λιπιδαιμικού τους προφίλ. Τι κάνει η Ελένη:

"Επειδή μου αρέσει πολύ το αρνί και το κατσίκι, προσπαθώ να μην τσιμπολογήσω όση ώρα ψήνονται διάφορα άλλα μεζεδάκια -μόνο λίγο κοκορέτσι- ώστε την ώρα του φαγητού να το ευχαριστηθώ. Και τρώω μόνο όσο κρέας θέλω και σαλάτα και μπορώ να σου πω ότι το βράδυ ξαναπεινάω"!

Kαι η μαγειρίτσα;

mageiritsa
Η μαγειρίτσα είναι εύπεπτη και αποτελεί κατάλληλο γεύμα για την ομαλή μετάβαση από τη νηστεία στην κρεατοφαγία. Έτσι ένα πιάτο μαγειρίτσα σε συνδυασμό με μια φέτα ψωμί είναι αρκετά για το βραδινό γεύμα της Ανάστασης. Τι κάνει η Ελένη:

"Την ώρα που φτιάχνω τη μαγειρίτσα μασουλάω πολλά μαρούλια – όσο νά’ ναι κόβουν την πολλή την πείνα. Κι αν πεινάω πολύ, θα φάω μισό πιάτο μαγειρίτσα κατά τις 9 το βράδυ κι ας μην έχει γίνει ακόμη η Ανάσταση. Έτσι όταν καθίσω στο τραπέζι μετά τις 12 δεν θα πέσω με τα μούτρα στο φαγητό και στα διάφορα συνοδευτικά"!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i