Λάιτ κλαμπ σάντουιτς: 5 υγιεινές παραλλαγές για την πιο νόστιμη σπιτική εκδοχή

Αυτά τα γρήγορα και light γεύματα θα σε χορτάσουν χωρίς να σε πεινάσουν και θα σου χαρίσουν τα θρεπτικά τους οφέλη.

toast-sandwich-with-sausage-picture-id625792330

Συνεργάστηκε ο Γιώργος Μίλεσης, MSc, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών

Σου αρέσει το junk food και δεν μπορείς να το απομονώσεις από το πρόγραμμά σου; Τότε μπορείς να φτιάξεις την πιο υγιεινή εκδοχή του μόνη σου στο σπίτι. Ένα χαρακτηριστικό γεύμα του είδους είναι το κλαμπ σάντουιτς. Με τη βοήθεια του ειδικού σού προτείνουμε 5 λάιτ κλαμπ σάντουιτς, γρήγορα και light που θα σε χορτάσουν χωρίς να σε πεινάσουν και θα σου χαρίσουν τα θρεπτικά τους οφέλη.

Διάβασε επίσης: Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς; Φτιάξε την πιο υγιεινή και νέα μορφή του με αυτά τα υλικά

Λάιτ κλαμπ σάντουιτς: 5 υγιεινές παραλλαγές για να φτιάξεις την πιο νόστιμη σπιτική εκδοχή

 Με light μαγιονέζα, σαρδέλα, ντομάτα και καππάρη

Η σαρδέλα σού χαρίζει ασβέστιο, η light μαγιονέζα Ω-3 λιπαρά οξέα, η ντομάτα βιταμίνη C.

Με σολομό, τυρί και αγγουράκι

Ο σολομός προσφέρει ευεργετικά Ω- 3 λιπαρά οξέα και το αγγουράκι τις απαραίτητες φυτικές ίνες.

Με σύκα, καρύδια, κρέμα τυριού και ρόκα

Η υψηλή περιεκτικότητα των ξηρών σύκων σε ασβέστιο φτάνει αυτήν του γάλακτος. Τα καρύδια προσφέρουν Ω-3 λιπαρά οξέα.

Δαμάσκηνα, τυρί κρέμα, ρόκα

Τα δαμάσκηνα έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες, προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα, ενισχύουν τη μνήμη.

Με γαλοπούλα, πολύχρωμες πιπεριές, τυρί

Η γαλοπούλα είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, αμινοξύ που συμβάλλει στην παραγωγή της σεροτονίνης που χαρίζει αίσθημα χαλάρωσης και ευφορίας στον οργανισμό.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i