Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς: Φτιάξε την πιο υγιεινή και νέα μορφή του με αυτά τα υλικά

Παίξε με τυριά, πρόσθεσε κάποια πιο εκλεπτυσμένα συστατικά, μια αναπάντεχη γεύση και απόλαυσε ένα αναβαθμισμένο σάντουιτς – γεύμα 

30.08.2018

εχεις διαβασει

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς

Φτιάξε την πιο υγιεινή και νέα μορφή του σπιτικού κλαμπ σάντουιτς, κάνοντας συνδυασμούς με υγιεινά και θρεπτικά συστατικά. Δες παρακάτω τα τρία στάδια δημιουργίας του.

1. Ξεκίνα με το τυρί. Διάλεξε ένα από τα αγαπημένα σου, όπως:

  • Τσένταρ
  • Κασέρι
  • Λαδοτύρι
  • Γραβιέρα
  • Κεφαλογραβιέρα
  • Μοτσαρέλα ή μπουράτα
  • Κατσικίσιο τυρί ή φέτα
  • Μπρι
  • Καπνιστό τυρί
  • Γκοργκοντζόλα ή blue cheese

Δες επίσης: Μπισκότα σοκολάτας με αβοκάντο, χωρίς βούτυρο, χωρίς αλεύρι και ελάχιστη ζάχαρη

2. Στη συνέχεια πρόσθεσε μια στρώση φρούτων ή λαχανικών:

  • Λεπτές φέτες από σύκο, φρέσκο ή αποξηραμένο, άλλα αποξηραμένα φρούτα ή αχλάδι
  • Ολόκληρα φρούτα του δάσους
  • Μαρμελάδα σύκου ή από φρούτα του δάσους
  • Ψητά λαχανικά, όπως κολοκυθάκια, μελιτζάνες, μανιτάρια, πιπεριές
  • Φυλλώδη λαχανικά, όπως σπανάκι, ρόκα ή λαχανάκια Βρυξελλών σε λεπτές φέτες
  • Καραμελωμένα κρεμμύδια
  • Λιαστές ντομάτες
  • Ελιές σε φέτες
  • Λαχανικά τουρσί σε φέτες

3. Και τέλος πρόσθεσε κάτι τραγανό ή με έντονη γεύση:

  • Αμύγδαλα σε λεπτές φέτες
  •  Μυρωδικά, όπως θυμάρι ή φασκόμηλο
  • Ψημένο μπέικον ή προσούτο
  • Μέλι
  • Αλείμματα, όπως φιστικοβούτυρο, πέστο, ταχίνι, πατέ ελιάς ή χούμους

Δες επίσης: Vegan alfredo, πέστο παντζαριού, σάλτσα κολοκύθας: 3 ιδέες για σάλτσες για ζυμαρικά που δοκιμάσαμε στο SHAPE

Δοκίμασε μία από τις δημιουργικές παραλλαγές που μας προτείνει η Νέλλη Καλαμαρά, food blogger στο madamefigaro.gr, ή πάρε έμπνευση για τη δική σου.

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς: Οι αγαπημένοι συνδυασμοί της Νέλλης:

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς

Κατσικίσιο τυρί + σπανάκι + ελιές + χούμους

Τσένταρ+ μαρμελάδα μούρο + αμύγδαλα

Μπουράτα + ψητές κόκκινες πιπεριές + πατέ ελιάς

Γραβιέρα + ψητά λαχανικά + πέστο

Μπρι + καραμελωμένο κρεμμύδι + τηγανητό φασκόμηλο + μέλι

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

Κέικ ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς και λιναρόσπορο – για τέλειο πρωινό

Κέικ ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς: είναι υγιεινό, πλούσιο σε φυτικές ίνες και υψηλής διατροφικής αξίας, απίστευτα νόστιμο και ταιριάζει ιδανικά το πρωί με τον καφέ σου…

στρώματα γυμναστικής
Υπάρχει γρήγορο αδυνάτισμα; Θα ξαναπάρω τα κιλά αν τα χάσω γρήγορα; Όσο λιγότερες θερμίδες τόσο μεγαλύτερη η απώλεια βάρους;

Το γρήγορο αδυνάτισμα είναι ίσως το πιο αγαπημένο θέμα του διαδικτύου. Από όσα έχεις διαβάσει ξέρεις τι ισχύει και τι όχι; Ας ξεκαθαρίσουμε το τοπίο.

σπόροι υγείας
Σπόροι στη διατροφή: Τα οφέλη τους και πώς να τους τρώμε σωστά!

Γνώρισε αυτά τα μικροσκοπικά αλλά ισχυρά φυσικά superfoods

#shapegreece