Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς: Φτιάξε την πιο υγιεινή και νέα μορφή του με αυτά τα υλικά

Παίξε με τυριά, πρόσθεσε κάποια πιο εκλεπτυσμένα συστατικά, μια αναπάντεχη γεύση και απόλαυσε ένα αναβαθμισμένο σάντουιτς – γεύμα 

30.08.2018

εχεις διαβασει

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς

Φτιάξε την πιο υγιεινή και νέα μορφή του σπιτικού κλαμπ σάντουιτς, κάνοντας συνδυασμούς με υγιεινά και θρεπτικά συστατικά. Δες παρακάτω τα τρία στάδια δημιουργίας του.

1. Ξεκίνα με το τυρί. Διάλεξε ένα από τα αγαπημένα σου, όπως:

  • Τσένταρ
  • Κασέρι
  • Λαδοτύρι
  • Γραβιέρα
  • Κεφαλογραβιέρα
  • Μοτσαρέλα ή μπουράτα
  • Κατσικίσιο τυρί ή φέτα
  • Μπρι
  • Καπνιστό τυρί
  • Γκοργκοντζόλα ή blue cheese

Δες επίσης: Μπισκότα σοκολάτας με αβοκάντο, χωρίς βούτυρο, χωρίς αλεύρι και ελάχιστη ζάχαρη

2. Στη συνέχεια πρόσθεσε μια στρώση φρούτων ή λαχανικών:

  • Λεπτές φέτες από σύκο, φρέσκο ή αποξηραμένο, άλλα αποξηραμένα φρούτα ή αχλάδι
  • Ολόκληρα φρούτα του δάσους
  • Μαρμελάδα σύκου ή από φρούτα του δάσους
  • Ψητά λαχανικά, όπως κολοκυθάκια, μελιτζάνες, μανιτάρια, πιπεριές
  • Φυλλώδη λαχανικά, όπως σπανάκι, ρόκα ή λαχανάκια Βρυξελλών σε λεπτές φέτες
  • Καραμελωμένα κρεμμύδια
  • Λιαστές ντομάτες
  • Ελιές σε φέτες
  • Λαχανικά τουρσί σε φέτες

3. Και τέλος πρόσθεσε κάτι τραγανό ή με έντονη γεύση:

  • Αμύγδαλα σε λεπτές φέτες
  •  Μυρωδικά, όπως θυμάρι ή φασκόμηλο
  • Ψημένο μπέικον ή προσούτο
  • Μέλι
  • Αλείμματα, όπως φιστικοβούτυρο, πέστο, ταχίνι, πατέ ελιάς ή χούμους

Δες επίσης: Vegan alfredo, πέστο παντζαριού, σάλτσα κολοκύθας: 3 ιδέες για σάλτσες για ζυμαρικά που δοκιμάσαμε στο SHAPE

Δοκίμασε μία από τις δημιουργικές παραλλαγές που μας προτείνει η Νέλλη Καλαμαρά, food blogger στο madamefigaro.gr, ή πάρε έμπνευση για τη δική σου.

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς: Οι αγαπημένοι συνδυασμοί της Νέλλης:

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς

Κατσικίσιο τυρί + σπανάκι + ελιές + χούμους

Τσένταρ+ μαρμελάδα μούρο + αμύγδαλα

Μπουράτα + ψητές κόκκινες πιπεριές + πατέ ελιάς

Γραβιέρα + ψητά λαχανικά + πέστο

Μπρι + καραμελωμένο κρεμμύδι + τηγανητό φασκόμηλο + μέλι

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

λιπαρά στη διατροφή
Τι συστήνουν 3 ειδικοί για τα λιπαρά στη διατροφή;

Ο καρδιολόγος, η διατροφολόγος και ο chef… Ποια είναι η γνώμη τους για τα λιπαρά στη διατροφή μας;

σπανακόρυζο με καστανό ρύζι
Σπανακόρυζο με καστανό ρύζι: Φτιάξε την πιο εύκολη και υγιεινή συνταγή

Η μαμαδίστικη συνταγή έγινε ακόμα πιο θρεπτική για το υγιεινό ταπεράκι μας.

Θες σνακ το βράδυ; 7 σούπερ ιδέες σνακ που μπορεί να φας πριν κοιμηθείς για τη βραδινή λιγούρα
Θες σνακ το βράδυ; 7 σούπερ ιδέες σνακ που μπορεί να φας πριν κοιμηθείς για τη βραδινή λιγούρα

7 σούπερ σνακ για τη βραδινή λιγούρα, χαμηλά σε θερμίδες και ζάχαρη, αλλά γεμάτα γεύση.

αδυνάτισμα
10 στρατηγικές για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

Ιδού οι συνήθειες που θα υιοθετήσεις για να σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

fit woman running τρέξιμο
Μην κολλάς στις θερμίδες! Το μυστικό για αδυνάτισμα είναι (και) ΑΥΤΟ!

Βάλ’ το καλά στο μυαλό σου! Tο αδυνάτισμα θέλει το δικό του… παράλληλο πρόγραμμα: τη σωστή νοοτροπία.

#shapegreece