Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς: Φτιάξε την πιο υγιεινή και νέα μορφή του με αυτά τα υλικά

Παίξε με τυριά, πρόσθεσε κάποια πιο εκλεπτυσμένα συστατικά, μια αναπάντεχη γεύση και απόλαυσε ένα αναβαθμισμένο σάντουιτς – γεύμα 

30.08.2018

εχεις διαβασει

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς

Φτιάξε την πιο υγιεινή και νέα μορφή του σπιτικού κλαμπ σάντουιτς, κάνοντας συνδυασμούς με υγιεινά και θρεπτικά συστατικά. Δες παρακάτω τα τρία στάδια δημιουργίας του.

1. Ξεκίνα με το τυρί. Διάλεξε ένα από τα αγαπημένα σου, όπως:

  • Τσένταρ
  • Κασέρι
  • Λαδοτύρι
  • Γραβιέρα
  • Κεφαλογραβιέρα
  • Μοτσαρέλα ή μπουράτα
  • Κατσικίσιο τυρί ή φέτα
  • Μπρι
  • Καπνιστό τυρί
  • Γκοργκοντζόλα ή blue cheese

Δες επίσης: Μπισκότα σοκολάτας με αβοκάντο, χωρίς βούτυρο, χωρίς αλεύρι και ελάχιστη ζάχαρη

2. Στη συνέχεια πρόσθεσε μια στρώση φρούτων ή λαχανικών:

  • Λεπτές φέτες από σύκο, φρέσκο ή αποξηραμένο, άλλα αποξηραμένα φρούτα ή αχλάδι
  • Ολόκληρα φρούτα του δάσους
  • Μαρμελάδα σύκου ή από φρούτα του δάσους
  • Ψητά λαχανικά, όπως κολοκυθάκια, μελιτζάνες, μανιτάρια, πιπεριές
  • Φυλλώδη λαχανικά, όπως σπανάκι, ρόκα ή λαχανάκια Βρυξελλών σε λεπτές φέτες
  • Καραμελωμένα κρεμμύδια
  • Λιαστές ντομάτες
  • Ελιές σε φέτες
  • Λαχανικά τουρσί σε φέτες

3. Και τέλος πρόσθεσε κάτι τραγανό ή με έντονη γεύση:

  • Αμύγδαλα σε λεπτές φέτες
  •  Μυρωδικά, όπως θυμάρι ή φασκόμηλο
  • Ψημένο μπέικον ή προσούτο
  • Μέλι
  • Αλείμματα, όπως φιστικοβούτυρο, πέστο, ταχίνι, πατέ ελιάς ή χούμους

Δες επίσης: Vegan alfredo, πέστο παντζαριού, σάλτσα κολοκύθας: 3 ιδέες για σάλτσες για ζυμαρικά που δοκιμάσαμε στο SHAPE

Δοκίμασε μία από τις δημιουργικές παραλλαγές που μας προτείνει η Νέλλη Καλαμαρά, food blogger στο madamefigaro.gr, ή πάρε έμπνευση για τη δική σου.

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς: Οι αγαπημένοι συνδυασμοί της Νέλλης:

Σπιτικό κλαμπ σάντουιτς

Κατσικίσιο τυρί + σπανάκι + ελιές + χούμους

Τσένταρ+ μαρμελάδα μούρο + αμύγδαλα

Μπουράτα + ψητές κόκκινες πιπεριές + πατέ ελιάς

Γραβιέρα + ψητά λαχανικά + πέστο

Μπρι + καραμελωμένο κρεμμύδι + τηγανητό φασκόμηλο + μέλι

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

Αν θες να χάσεις κιλά για πάντα, υιοθέτησε αυτές τις 10 συνήθειες!

Υιοθέτησε αυτές τις δέκα απλές αλλά ουσιαστικές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά με ένα σταθερό και υγιεινό ρυθμό για να μην τα ξαναπάρεις ποτέ!

9 τροφές που ενισχύουν την καύση λίπους και θερμίδων

Για να κάνεις μεγαλύτη την καύση λίπους και θερμίδων, δοκίμασε τις εννιά τροφές που σου προτείνουμε και κάνε το ζητούμενο, πραγματικότητα.

χειμερινή σούπα με κάστανο
Τέλεια χειμερινή σούπα με κάστανο, πατάτες και πράσο από τον food blogger Cool Artisan

Πανεύκολη, πεντανόστιμη και super θρεπτική σούπα με κάστανο πατάτες και πράσο που μπορείς να σερβίρεις και όταν έχεις κόσμο.

Πώς να φάω το ρόδι
Πώς να φάω το ρόδι; 10 διαφορετικοί τρόποι για να το βάλεις στα γεύματά σου

Tα ιδανικά combos για να απολαύσεις ένα από τα πιο δημοφιλή φθινοπωρινά φρούτα

Πώς θα φτιάξεις την αγαπημένη μακαρονάδα cacio e pepe
Πώς θα φτιάξεις την αγαπημένη μακαρονάδα cacio e pepe

Η πιο απλή και νόστιμη πάστα που υπάρχει.

#shapegreece