Detox Σεπτεμβρίου: Πώς θα κάνεις συναισθηματική και σωματική αποτοξίνωση

Η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας δίνει τα κλειδιά για να κάνουμε συναισθηματική και σωματική αποτοξίνωση αυτό το Σεπτέμβριο.

11.09.2017

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ)  www.coachmydiet.wordpress.com 

Αν η επιστροφή από τις διακοπές σου έπεσε «βαριά» και οι υποχρεώσεις φαίνονται βουνό, ίσως ήρθε η ώρα για μια αποτοξίνωση που θα ελαφρύνει το σώμα και το πνεύμα σου.

Κάνε ένα βήμα πίσω και αφιέρωσε λίγες στιγμές για 3 ημέρες στον εαυτό σου… και θα σε ευγνωμονεί!

Ημέρα 1η

Σώμα: ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα smoothie από ½ γκρέιπφρουτ, ένα σύκο, 1 κ.γλ. αλεσμένο λιναρόσπορο και ½ φλυτζάνι κεφίρ (εναλλακτικά χρησιμοποίησε γάλα αμυγδάλου)

Πνεύμα: βρες το «μότο» που σε εκφράζει και γράψε το παντού! Στην οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή, σε post-it στο γραφείο σου, οπουδήποτε θα το βλέπεις συνέχεια! Μια θετική σκέψη που θα διώχνει την αρνητική ενέργεια!

Ημέρα 2η

Σώμα: Τήρησε το πρωινό της πρώτης μέρας και κατανάλωσε για μεσημεριανό μια πράσινη σαλάτα με ωμές αγκινάρες (που βοηθούν στην αποτοξίνωση του συκωτιού). Πρόσθεσε ακόμη, 2 φλιτζάνια αφέψημα από συνδυασμό γαϊδουράγκαθου, πράσινου τσαγιού και λουίζας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Υγιεινά pancakes με 2 υλικά από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Το γαϊδουράγκαθο έχει αποτοξινωτικές ιδιότητες, το πράσινο τσάι θα αυξήσει τις καύσεις σου και η λουίζα είναι διουρητική και θα σε απαλλάξει από την κατακράτηση υγρών. Αν αισθάνεσαι ιδιαιτέρως πρησμένη, μπορείς να περιορίσεις το αλάτι της ημέρας ή και να το κόψεις εντελώς

Πνεύμα: γράψε σε ένα χαρτί τι σου αρέσει σε εσένα (είτε εμφανισιακά είτε σαν προσωπικότητα). Κάθε φορά που νιώθεις αδύναμη, φέρνε αυτή τη λίστα στο μυαλό σου. Εσύ έχεις το αντίδοτό σου για τις στιγμές που δεν είσαι στα καλύτερά σου

 

Ημέρα 3η

 

Σώμα: Πρόσθεσε στο μενού που έχει δημιουργηθεί άλλα 2 φρούτα και 10 ανάλατους ξηρούς καρπούς και κατανάλωσε για βραδινό μαϊντανοσαλάτα. Θα την φτιάξεις ψιλοκόβοντας άφθονο μαϊντανό και αλέθοντας ένα μέτριο παξιμάδι ολικής άλεσης μέχρι να γίνει σαν τρίμματα. Σε αυτό το μείγμα μπορείς να προσθέσεις λίγα ντοματίνια και ελαιόλαδο

Πνεύμα: Προσπάθησε να συγκεντρώσεις τις άσχημες σκέψεις του τελευταίου καιρού σε μια κόλλα χαρτί. Διάβασε τες φωναχτά και στη συνέχεια βάλτους φωτιά ή σκίσε το χαρτί και πέτα τα κομματάκια στο μπάνιο. Δε νιώθεις ήδη λίγο καλύτερα;

 

ΤΙΠ της ειδικού: Επανάλαβε αυτό το 3ήμερο μια φορά το μήνα ή όποτε αισθάνεσαι ότι χρειάζεσαι να απαλλαγείς από σωματικά και συναισθηματικά βάρη!

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece