Δίαιτα για σούπερ σώμα και λαμπερό δέρμα ως το Πάσχα από την ειδικό

Δίαιτα για σούπερ σώμα και λαμπερό δέρμα ως το Πάσχα από τη διαιτολόγο- διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη.

couple-on-a-date-at-as-restaurant-istock-id638471352 dit:Courtney Keating

Η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη δημιούργησε μια detox pre- easter δίαιτα για σούπερ σωμα και λαμπερό δέρμα ως το Πάσχα, αποκλειστικά για τις επισκέπτριες του Shape.gr

Δίαιτα για σούπερ σώμα και λαμπερό δέρμα ως το Πάσχα:Tips

Ξεκίνα από σήμερα να πίνεις 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι κάθε μέρα χωρίς ζάχαρη, και θα δεις διαφορά σε πόντους αλλά και σε ποιότητα δέρματος και καλής ευεξίας!

Σέρβιρε το φαγητό σε μικρό πιάτο και κατά προτίμηση λευκό ή μαύρο (απόφυγε σίγουρα το πορτοκαλί που ανοίγει και την όρεξη).

Ελάττωσε όσο μπορείς το αλκοόλ, καθώς εκτός από θερμίδες, δημιουργεί και έντονη κατακράτηση υγρών!

Τα αυγά, το γιαούρτι, τα ωμά αμύγδαλα, το μαύρο πιπέρι, ο κουρκουμάς, και το τσίλι βελτιώνουν τον μεταβολικό ρυθμό – οπότε αξίζει να μπουν τα στο καθημερινό σου πρόγραμμα.

Απόφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη

Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού

Φτιάξε αφέψημα με πράσινο τσάι, λουίζα, σήμυδα και τσουκνίδα, πρόσθεσε τζίντζερ και κανέλα – 1 λίτρο / μέρα

Δοκίμασε να κάνεις 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα

Απόφυγε οτιδήποτε περιέχει αλκοόλ

The Mamagers Update

5 λόγοι που πρέπει να δείτε με το παιδί σας την ταινία COCO που βραβεύτηκε με Όσκαρ

Πως τα συναισθηματικά παραμελημένα παιδιά μπορούν να γίνουν καλύτεροι γονείς

Δίαιτα για σούπερ σώμα και λαμπερό δέρμα ως το Πάσχα: Το πρόγραμμα

Πρωινό:

Νιφάδες από κινόα με γάλα αμυγδάλου, κολοκυθόσπορους, goji berries, blueberries, μήλο και κανέλα

Τορτίγια ολικής με ταχίνι, μπανάνα, κανέλα

Δεκατιανό

10 φράουλες και 10 ωμά αμύγδαλα

1 πορτοκάλι και 1 μπανάνα

Μήλο και 1 κουτ γλ ανάλατο φυστικοβούτυρο

Μεσημεριανό:

Ψητό καλαμάρι με κεχρί και σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, παντζάρι, ρόκα

Φακές ή φασόλια με κινόα ή φαγόπυρο και Σαλάτα με βραστά λαχανικά

Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage

Απογευματινό:

3 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 1 μήλο, 10 ωμά αμύγδαλα και 4-6 cocoa beans (ωμά)

Βραδινό:

Αβοκάντο με ντοματίνια

Κρύα ντοματόσουπα

Φρουτοσαλάτα με κινόα και μέλι

Eυχαριστούμε την Αναστασία Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο 

https://www.facebook.com/anastasiakokkali / https://www.facebook.com/dietkokkali

https://twitter.com/anastasikokkali / https://gr.pinterest.com/anastasiakokkal/

https://instagram.com/kokkalidiet/

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i