Να πώς θα μειώσεις τα πρόωρα σημάδια γήρανσης με τη διατροφή σου

Αν νιώθεις συχνά πολύ κουρασμένη, αν τα νύχια σου σπάνε ή κιτρινίζουν, αν το δέρμα σου είναι θαμπό, πιθανότατα εμφανίζεις έλλειψη ορισμένων σημαντικών βιταμινών στον οργανισμό σου.

27.07.2020

εχεις διαβασει

Να πώς θα μειώσεις τα πρόωρα σημάδια γήρανσης με τη διατροφή σου

Οι διατροφικές σου επιλογές καθρεπτίζονται στο πρόσωπο ή στο σώμα σου. Πώς θα αντιστρέψεις τη ζημιά από μέσα προς τα έξω;

Αν νιώθεις συχνά πολύ κουρασμένη, αν τα νύχια σου σπάνε ή κιτρινίζουν, αν το δέρμα σου είναι θαμπό, πιθανότατα εμφανίζεις έλλειψη ορισμένων σημαντικών βιταμινών στον οργανισμό σου.

Συνεργάστηκε η Αγγελική Μοράρη, MSc, Επιστήμονας Τροφίμων & Διατροφής (BSc), Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Κλινική διαιτολογία,   nutritipsbyaggelikimorari.wordpress.com

Αν νιώθεις συχνά πολύ κουρασμένη, αν τα νύχια σου σπάνε ή κιτρινίζουν, αν το δέρμα σου είναι θαμπό, πιθανότατα εμφανίζεις έλλειψη ορισμένων σημαντικών βιταμινών στον οργανισμό σου. Άκουσε το σώμα σου και δώσε σημασία σ’ αυτά που έχει να σου πει. Ο παρακάτω οδηγός θα σε βοηθήσει να καταλάβεις πώς θα βελτιώσεις τη διατροφή και την υγεία σου.

(Πρόωρα) Σημάδια  της ηλικίας

Βλέπεις: Παρατηρείς αλλαγές στην επιδερμίδα του προσώπου σου νωρίτερα απ’ ό,τι περίμενες, όπως κηλίδες από τον ήλιο, αδρό και θαμπό δέρμα, μικρές ρυτίδες, το «πόδι της χήνας», πρησμένα βλέφαρα ή μικρές φλέβες.

Η αιτία: Μάλλον δεν ακολουθείς «αντιγηραντική» διατροφή, όπως την περιγράφει η ειδικός μας: πλούσια σε φρούτα και ελαιόλαδο, που περιέχουν αντιοξειδωτικά τα οποία βοηθούν το δέρμα να προστατεύεται από το οξειδωτικό στρες (που βλάπτει τις πρωτεΐνες του δέρματος, όπως το κολλαγόνο και η ελαστίνη).

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Γήρανση, ακμή, ιώσεις: Γιατί ενώ τρέφεσαι σωστά, έχεις προβλήματα;

Η λύση: Για να καθυστερήσεις τη διαδικασία της γήρανσης, το μυστικό είναι η πρόληψη. Ο έλεγχος του στρες, η άσκηση και η ισορροπημένη διατροφή με περισσότερα λιπαρά και λιγότερη ζάχαρη είναι πολύ σημαντικά.

  • Μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνη C και λινολεϊκό οξύ (σε συγκεκριμένα είδη λαδιών) έχει συνδεθεί με λιγότερες ρυτίδες και αποφυγή της λέπτυνσης της επιδερμίδας που σχετίζεται με τη γήρανση.
  • Επιπλέον, οι βιταμίνες Α, D και Ε και τα Ω3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν την εμφάνιση και την υγεία του δέρματος. Ιδιαίτερα οι βιταμίνες C και Ε προστατεύουν το κολλαγόνο της επιδερμίδας σου.
  • Κατά τα άλλα, σούπερ πηγές βιταμίνης C είναι το μπρόκολο και τα φρούτα του δάσους, ο σολομός και το τυρί θα συμβάλλουν στο να έχεις επαρκή βιταμίνη D, ενώ το σπανάκι και τα αμύγδαλα θα ενισχύσουν την πρόσληψη βιταμίνης Ε.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece