«Τρώω χωρίς να πεινάω»: Οι τεχνικές και το πρόγραμμα 3 ημερών για να το ξεπεράσεις!

Το μεγάλο πρόβλημα που μας βασανίζει: τρώω χωρίς να πεινάω και δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό. Κι όμως!

11.08.2018

«Τρώω χωρίς να πεινάω”. Το έχω πάθει, το έχεις πάθει, είναι κατάσταση που δεν λέει να αλλάξει. Ή μήπως όχι; Ειδικοί στη δίαιτα αποκαλύπτουν πώς να αποφύγεις τους «συναισθηματικούς πυροδοτητές» που οδηγούν στην υπερφαγία.

Είτε είναι το άγχος είτε ένας καυγάς με τον σύντροφό σου, οι πυροδοτητές που οδηγούν στο φαγητό ως μέσο ανακούφισης είναι δεκάδες – και μπορεί να σε οδηγήσουν να πάρεις κιλά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «Εθισμός στο φαγητό: έχεις τα συμπτώματα;»

Mια ψυχολόγος και ειδικός στη διατροφή ισχυρίζεται πως έχει ανακαλύψει τους “συναισθηματικούς πυροδοτητές” που οδηγούν στο φαγητό για ανακούφιση και τι μπορείς να κάνεις για να τους αποφύγεις.

Η Dr Jane McCartney υποστηρίζει πως είναι σημαντικό να προσδιορίσεις τα άγχη που σε στέλνουν κατευθείαν στο ψυγείο προτού προσπαθήσεις να χάσεις βάρος, αλλά μόλις τα καταφέρεις θα είναι πιο εύκολο να χάσεις τα περιττά κιλά.

«Πρώτα, πρέπει να προσδιορίσεις αν όντως τρως υπερβολικά, είτε αυτό είναι πατατάκια, είτε ντόνατς, είτε γλυκά είτε οτιδήποτε», εξηγεί η διατροφολόγος.

«Θα μπορούσε να είναι κάτι που συμβαίνει σποραδικά -για παράδειγμα, μπορεί να έχει γίνει κάτι με έναν συνάδελφο ή μπορεί να έχεις οικονομικά προβλήματα- ή θα μπορούσε να είναι κάτι πιο μακροπρόθεσμο όπως το να έχεις μια διαμάχη με έναν γείτονα ή προβλήματα με τους γονείς σου».

Είτε είναι ένας κακός γείτονας είτε ένας καυγάς με το άλλο σου μισό, σύμφωνα με τη Dr McCartney, είναι ουσιαστικό να αναγνωρίσεις πότε τρως για συναισθηματικούς λόγους και πότε επειδή πεινάς πραγματικά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Συναισθηματικό φαγητό; Απάντησε στις ερωτήσεις»

«Πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου: “Τρώω επειδή πεινάω ή μήπως τρώω χωρίς να πεινάω” λέει η Dr McCartney. ‘Αν όχι, τότε πρέπει να βρεις ένα κίνητρο ώστε να κάνεις κάτι γι’ αυτό. Αν όμως είσαι πραγματικά πεινασμένη, τότε φάε. Οι άνθρωποι καταλήγουν υπέρβαροι για συναισθηματικούς λόγους», αποκαλύπτει η Dr McCartney.

«Είναι ένα τεράστιο πρόβλημα και δεν αναγνωρίζεται πάντα. Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την υπερφαγία ως το να φάνε μια πλάκα σοκολάτας για να ξεφύγουν για μια στιγμή απ’ όσα συμβαίνουν στη ζωή τους. Είναι ένας φαύλος κύκλος και πρέπει να βγεις από αυτόν».

Kάνε κλικ και στη γκάλερι για να βρεις τη λύση που σου ταιριάζει στο πρόβλημα του συναισθηματικού φαγητού (plus τριήμερο πλάνο διατροφής)

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

3 χυμοί λαχανικών για αδυνάτισμα (δοκίμασέ τους για αποτοξίνωση!)

Νέα τάση: Οι χυμοί λαχανικών για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα! Δοκίμασε 3 super συνταγές

#shapegreece