«Τρώω χωρίς να πεινάω»: Οι τεχνικές και το πρόγραμμα 3 ημερών για να το ξεπεράσεις!

Το μεγάλο πρόβλημα που μας βασανίζει: τρώω χωρίς να πεινάω και δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό. Κι όμως!

11.08.2018

“Τρώω χωρίς να πεινάω”. Το έχω πάθει, το έχεις πάθει, είναι κατάσταση που δεν λέει να αλλάξει. Ή μήπως όχι; Ειδικοί στη δίαιτα αποκαλύπτουν πώς να αποφύγεις τους «συναισθηματικούς πυροδοτητές» που οδηγούν στην υπερφαγία.

Είτε είναι το άγχος είτε ένας καυγάς με τον σύντροφό σου, οι πυροδοτητές που οδηγούν στο φαγητό ως μέσο ανακούφισης είναι δεκάδες – και μπορεί να σε οδηγήσουν να πάρεις κιλά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «Εθισμός στο φαγητό: έχεις τα συμπτώματα;»

Mια ψυχολόγος και ειδικός στη διατροφή ισχυρίζεται πως έχει ανακαλύψει τους “συναισθηματικούς πυροδοτητές” που οδηγούν στο φαγητό για ανακούφιση και τι μπορείς να κάνεις για να τους αποφύγεις.

Η Dr Jane McCartney υποστηρίζει πως είναι σημαντικό να προσδιορίσεις τα άγχη που σε στέλνουν κατευθείαν στο ψυγείο προτού προσπαθήσεις να χάσεις βάρος, αλλά μόλις τα καταφέρεις θα είναι πιο εύκολο να χάσεις τα περιττά κιλά.

«Πρώτα, πρέπει να προσδιορίσεις αν όντως τρως υπερβολικά, είτε αυτό είναι πατατάκια, είτε ντόνατς, είτε γλυκά είτε οτιδήποτε», εξηγεί η διατροφολόγος.

«Θα μπορούσε να είναι κάτι που συμβαίνει σποραδικά -για παράδειγμα, μπορεί να έχει γίνει κάτι με έναν συνάδελφο ή μπορεί να έχεις οικονομικά προβλήματα- ή θα μπορούσε να είναι κάτι πιο μακροπρόθεσμο όπως το να έχεις μια διαμάχη με έναν γείτονα ή προβλήματα με τους γονείς σου».

Είτε είναι ένας κακός γείτονας είτε ένας καυγάς με το άλλο σου μισό, σύμφωνα με τη Dr McCartney, είναι ουσιαστικό να αναγνωρίσεις πότε τρως για συναισθηματικούς λόγους και πότε επειδή πεινάς πραγματικά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Συναισθηματικό φαγητό; Απάντησε στις ερωτήσεις»

«Πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου: “Τρώω επειδή πεινάω ή μήπως τρώω χωρίς να πεινάω” λέει η Dr McCartney. ‘Αν όχι, τότε πρέπει να βρεις ένα κίνητρο ώστε να κάνεις κάτι γι’ αυτό. Αν όμως είσαι πραγματικά πεινασμένη, τότε φάε. Οι άνθρωποι καταλήγουν υπέρβαροι για συναισθηματικούς λόγους», αποκαλύπτει η Dr McCartney.

«Είναι ένα τεράστιο πρόβλημα και δεν αναγνωρίζεται πάντα. Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την υπερφαγία ως το να φάνε μια πλάκα σοκολάτας για να ξεφύγουν για μια στιγμή απ’ όσα συμβαίνουν στη ζωή τους. Είναι ένας φαύλος κύκλος και πρέπει να βγεις από αυτόν».

Kάνε κλικ και στη γκάλερι για να βρεις τη λύση που σου ταιριάζει στο πρόβλημα του συναισθηματικού φαγητού (plus τριήμερο πλάνο διατροφής)

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό
Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό

Όλα τα κόλπα για να γίνεις άρχοντας στην κουζίνα

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

#shapegreece