Ψάρια και διατροφή: Η κατανάλωσή τους βοηθά την ακοή σου λέει νέα έρευνα

Plus: Ποια είναι τα ψάρια με τα περισσότερα Ω3 λιπαρά για να βάλεις στη διατροφή σου;

29.03.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Ψάρια και διατροφή

Πόσο ωφέλιμα είναι τα ψάρια στη διατροφή σου; Εκτός από πολλές άλλες ευεργετικές ιδιότητες που έχουν για το σώμα και την υγεία σου, τα ψάρια βοηθούν και την ακοή σου σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Οι γυναίκες που τα καταναλώνουν δύο οι περισσότερες φορές την εβδομάδα, έχουν κατά 20% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν απώλεια ακοής που σχετίζεται με την ηλικία, αναφέρεται σε μελέτη στο American Journal of Clinical Nutrition.

Διάβασε επίσης: Τι να φάω στη δουλειά; Εύκολο σάντουιτς με σολομό έτοιμο σε λίγα λεπτά

«Μια τακτική δόση Ω3 λιπαρών που βρίσκονται στα ψάρια μπορεί να βοηθήσει να διατηρηθεί η επάρκεια κυκλοφορίας του αίματος στο αφτί προστατεύοντας έτσι την ακοή» επισημαίνει η συγγραφέας της μελέτης, Sharon Curhan, επιδημιολόγος στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ. Ο σολομός, η σαρδέλα και ο τόνος είναι ψάρια πλούσια σε Ω3. Δες αναλυτικότερα τη λίστα με τα ψάρια που είναι πλούσια σε λιπαρά Ω3 παρακάτω.

Ψάρια και διατροφή: Η λίστα με τα ψάρια που έχουν τα περισσότερα Ω3 λιπαρά  (ανά 120 γρ.):

  • Σολομός (2,56 γρ)
  • Σκουμπρί (1,65 γρ.)
  • Πέστροφα (1,4 γρ.)
  • Σαρδέλες (1,36 γρ.)
  • Ξιφίας (1,2 γρ.)
  • Τόνος (0,8 γρ.)
  • Πέρκα (0,55 γρ.)
  • Λυθρίνι μαγειρεμένο (0,4 γρ.)
  • Μπακαλιάρος μαγειρεμένος (0,3 γρ.)

Διάβασε επίσης: Φτιάξε νόστιμη και υγιεινή χορτόσουπα (έχει μόνο 257 θερμίδες!)

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.