Σαλάτα σε βάζο: Πώς φτιάχνουμε το τέλειο salad jar για ενέργεια, ενδυνάμωση, ενυδάτωση

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για ένα υγιεινό γεύμα στο γραφείο ανάλογα με τις ανάγκες σου.

03.02.2020

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Σαλάτα σε βάζο

Θέλεις να ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή στο γραφείο; Η σαλάτα σε βάζο είναι μια από τις ιδανικότερες και πιο βολικές λύσεις, που μπορείς εύκολα να φτιάξεις από το βράδυ. Παρακάτω θα βρεις τις τρεις βασικές κατηγορίες που θα πρέπει να περιέχει ένα salad jar για να πετύχεις το τέλειο layering, αλλά και τους συνδυασμούς που μπορείς να κάνεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.

Διάβασε επίσης: Πώς να φτιάξεις μια νόστιμη και υγιεινή σαλάτα; Τα 6 βασικά βήματα της διατροφολόγου

Πρωτείνη:

  • Καπνισμός σολομός
  • Φέτες από στήθος κοτόπουλου
  • Μοτσαρέλα
  • Τόνος

Λαχανικά:

  • Τριμμένο καρότο
  • Ντομάτα σε ροδέλες
  • Ανάμεικτες πιπεριές
  • Αγγούρι

Φυλλώδη λαχανικά

  • Σπανάκι και ρόκα
  • Σπανάκι και βασιλικός
  • Ανάμεικτα σαλατικά
  • Λάχανο

Σαλάτα σε βάζο:  Οι καλύτεροι συνδυασμοί για ένα υγιεινό γεύμα στο γραφείο ανάλογα με τις ανάγκες σου

Για boost στον εγκέφαλο = Καπνισμός σολομός + Αγγούρι + Τριμμένο καρότο  

Ο σολομός, γεμάτος Ω3, είναι καλή τροφή για το μυαλό, ενώ το αγγούρι έχει πολλά αντιοξειδωτικά και το καρότο βήτα-καροτίνη.

Για ενέργεια = Φέτες από στήθος κοτόπουλου + Ανάμεικτες πιπεριές  + Ανάμεικτα σαλατικά 

Άπαχο κοτόπουλο για την επανόρθωση των μυών και πιπεριές για κάλιο.

Για ενδυνάμωση οστών = Μοτσαρέλα + Ντομάτα σε ροδέλες  + Σπανάκι και βασιλικός 

Η μοτσαρέλα ενισχύει την απορρόφηση ασβεστίου, η ντομάτα είναι πλούσια σε λυκοπένιο και το σπανάκι θα σου δώσει σίδηρο. Πρόσθεσε και λεμόνι στη σος για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου.

Για ενυδάτωση = Τόνος + Τριμμένο καρότο + Λάχανο 

Ο τόνος είναι καλή πηγή Ω3, πρόσθεσε καρότο για τη βήτα-καροτίνη και λάχανο, που σε κρατά ενυδατωμένη.

Διάβασε επίσης: Τι να φάω στη δουλειά; Εύκολο σάντουιτς με σολομό έτοιμο σε λίγα λεπτά

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece