5 συστατικά για υγιεινό πρωινό, όταν βιάζεσαι

Αυτές οι συμβουλές θα σε βοηθήσουν να ετοιμάσεις ένα γρήγορο και θρεπτικό πρωινό.

14.03.2015

Γράφει: Shape.gr

Τα πρωινά πάντα βιάζεσαι. Εάν, όμως, στον πανικό σου να φύγεις από το σπίτι, αρκείσαι σε ένα μάφιν από την καφετέρια που παίρνεις τον πρωινό σου καφέ, ή δεν τρως τίποτα, δεν έχεις απλώς πολλές πιθανότητες να νιώσεις κούραση πριν από το μεσημέρι, αλλά και να πάρεις βάρος.

Εκτός του ότι έχουν πολλές θερμίδες, τα μάφιν, τα κουλούρια και γενικά οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες, που συνήθως συνοδεύουν τον καφέ σου, χωνεύονται τόσο γρήγορα ώστε γεμίζουν το σώμα σου με γλυκόζη (σάκχαρο).

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο οργανισμός να κατακλύζεται από την ορμόνη ινσουλίνη η οποία μειώνει τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, ρίχνοντας τα επίπεδα της ενέργειας και κάνοντάς σε να πεινάς λίγες ώρες αργότερα. Ένα υγιεινό πρωινό τονώνει το μεταβολισμό σου και ελέγχει την πείνα σου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Στην πραγματικότητα, 78% όσων κάνουν δίαιτα με επιτυχία τρώει πρωινό τακτικά, σύμφωνα με στοιχεία του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων.

Τα παρακάτω tips και οι προτάσεις μας για υγιεινό πρωινό γεύμα θα σε βοηθήσουν όχι μόνο να φας έξυπνα, αλλά και να πας στη δουλειά εγκαίρως!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece