Σμούθι με μάνγκο: 5 συνδυασμοί για να δοκιμάσεις τώρα

Ποιες είναι οι ευεργετικές ιδιότητες του εξωτικού φρούτου;

Σμούθι με μάνγκο

Μισό μάνγκο την ημέρα  βοηθά στον καλύτερο έλεγχο του σακχάρου του αίματος, αυξάνει τα επίπεδα αντιφλεγμονωδών και μειώνει την αρτηριακή πίεση, βρέθηκε σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Τέξας A&M.

Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και βιταμίνη C, ενώ το μικροβίωμα του εντέρου διασπά τα φυτοχημικά του σε ευεργετικά στοιχεία για όλο το σώμα.

Σε άλλη έρευνα από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα διαπιστώθηκε πως η προσθήκη του mango σε smoothie το πρωί περιορίζει τις αρνητικές επιπτώσεις ενός λιπαρού δείπνου.

Ξεκίνα και εσύ να βάζεις το μάνγκο στην καθημερινή διατροφή αλλά και τα smoothies σου! Πώς θα το συνδυάσεις ωστόσο στα τελευταία; Παρακάτω θα βρεις 5 συνδυασμούς από το Instagram.

Δες επίσης: Διατροφικές συνήθειες στην Ελλάδα: Ποια θρεπτικά συστατικά πρέπει να αυξήσουμε στη διατροφή μας;

Σμούθι με μάνγκο: 5 συνδυασμοί που εμπνευστήκαμε από το Instagram:

Μάνγκο+ Ανανάς + Πορτοκάλι 

Καρύδα + μάνγκο+ νέκταρ Αγαύης + γιαούρτι + γάλα + flakes καρύδας + αμύγδαλα 

Μάνγκο + γιαούρτι + πάγο 

Ανανάς + μάνγκο + μπανάνα + γάλα αμυγδάλου + κουνουπίδι + chia seeds + σιρόπι βανίλιας 

Μάνγκο + μπανάνα + passionfruit + πορτοκάλι 

Δες επίσης: Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i