Στικς λαχανικών για σνακ: Φτιάξε διαφορετικά μπαστουνάκια από ωμό μπρόκολο

Φτιάξε στικς από μπρόκολο και απόλαυσε το υγιεινό αυτό λαχανικό ωμό, για περισσότερες βιταμίνες.

28.05.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Στικς λαχανικών για σνακ

Όταν βάζεις στο πρόγραμμά σου το μπρόκολο, συνήθως προτιμάς να το καταναλώνεις βραστό ή ψητό. Παρότι αυτές οι μέθοδοι μαγειρέματος, για το συγκεκριμένο λαχανικό, είναι πολύ διαδεδομένες, το μαγείρεμα του μπρόκολου μειώνει τη διατροφική του αξία και εξαφανίζει την τραγανή υφή του.

Για να απορροφήσεις πλήρως τα θρεπτικά συστατικά του μπρόκολου είναι προτιμότερο να το καταναλώνεις ωμό. Μπορείς να κόψεις τα μπουκετάκια και να τα χρησιμοποιήσεις σε σαλάτες, ενώ με τη βάση του, μπορείς να φτιάξεις εύκολα στικς λαχανικών που μπορείς να συνδυάσει με άλλα μπαστουνάκια λαχανικών, όπως καρότα και αγγούρια, και με ένα δροσιστικό ντιπ.

Δες εδώ: 5 ιδέες για αλείμματα και ντιπ για κομμένα λαχανικά και κριτσίνια

Δες εδώ: Ντιπ γιαουρτιού με χυμό από τουρσί και πικάντικη σάλτσα από πράσινα μυρωδικά

Δες στο παρακάτω βίντεο πώς ακριβώς θα φτιάξεις τα στικς λαχανικών για σνακ μέσα στη μέρα σου: 

Το μπρόκολο είναι ένα από τα λαχανικά που θα πρέπει να υπάρχουν στο διατροφικό σου πρόγραμμα, καθώς έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό σου.

Μερικά οφέλη του μπρόκολου στην υγεία μας: 

  • Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και έτσι, μπορεί να αποτρέψει την δυσκοιλιότητα και να διατηρήσει τη σωστή υγεία του πεπτικού συστήματος.
  • Μόλις μία κούπα μπρόκολο παρέχει πάνω από το 100% της καθημερινής σας ανάγκης για βιταμίνη C και βιταμίνη Κ και είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης Α, φυλλικού οξέος και καλίου.
  • Είναι μια εξαιρετική πηγή για βιταμίνη C. Το μπρόκολο παρέχει 81 χιλιοστόγραμμα σε μία μόνο κούπα, ποσότητα μεγαλύτερη από αυτό που χρειάζεσαι σε μια ολόκληρη μέρα.
  • Περιέχει μεγάλες ποσότητες ασβεστίου, 43 χιλιοστόγραμμα σε μία κούπα.
  • Η κατανάλωσή του έχει συσχετιστεί με χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου, ιδιαίτερα καρκίνου του πνεύμονα και του παχέος εντέρου.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece