Θωράκισε τον οργανισμό σου απέναντι στις ιώσεις… με σουσάμι!

Το σουσάμι και τα προϊόντα του (χαλβάς, ταχίνι, σησαμέλαιο) περιέχουν συστατικά «φάρμακο» για την υγεία σου.

07.02.2017

Γράφει: Κατερίνα Παπανικολάου

εχεις διαβασει

Θωράκισε τον οργανισμό σου απέναντι στις ιώσεις… με σουσάμι!

Συνεργάστηκε ο Γιάννης Χρύσου, Κλινικός Διαιτολόγος και Διατροφολόγος 

Αυτή την περίοδο τα κρυολογήματα κάνουν την εμφάνιση τους ολοένα και συχνότερα. Συχνά, τα συμπτώματά τους ακολουθούνται από πυρετό, ατονία, αίσθημα κόπωσης και πόνους στους μύες και τις αρθρώσεις όλου του σώματος, τα οποία παραμένουν για 7 ή και περισσότερες μέρες.
Η πιθανότητα εμφάνισης κρυολογήματος και γρίπης είναι ιδιαίτερα αυξημένη και βασικό αίτιο, σύμφωνα με μελέτες, είναι η ταχύτατη μετάλλαξη των ιών που δεν επιτρέπει στον ανθρώπινο οργανισμό να προσαρμοστεί και να δημιουργήσει την κατάλληλη αμυντική γραμμή αντιμετώπισης, δηλαδή τα κατάλληλα αντισώματα. Παρατηρούμε, όμως, ότι η διάρκεια και η ένταση των συμπτωμάτων ποικίλλει ανάλογα τον οργανισμό που προσβάλλει.

Ορισμένες παράμετροι που ορίζουν την ικανότητα αντιμετώπισης των ιώσεων κάθε οργανισμού είναι η διατροφή, το στρες και φυσικά, ο χρόνος που αφιερώνουμε στην ξεκούραση.

Αν, λοιπόν, επιθυμείς να ανήκεις σε εκείνους που δηλώνουν ότι δεν αρρωσταίνουν εύκολα ή ότι «το περνούν στο πόδι», ακολούθησε τις συμβουλές του ειδικού και τόνωσε “έξυπνα” το ανοσοποιητικό σου σύστημα τρώγοντας σωστά.

Γιατί να επιλέξεις το σουσάμι και τα προϊόντα του

Αποτελέσματα μελετών μας παροτρύνουν στην τακτική κατανάλωση σουσαμιού και των προϊόντων του. Η υψηλή περιεκτικότητα του πολύτιμου αυτού σπόρου σε πολυφαινόλες, στοιχεία με έντονη αντιοξειδωτική δράση, σίδηρο αλλά και σε πολυακόρεστα – υγιεινά λιπαρά οξέα, μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού μας.
Στα προϊόντα σουσαμιού δώσε προτεραιότητα στο ταχίνι, είτε σε μια φέτα ψωμί ή ως ντρέσινγκ στη σαλάτα σου.

Το ελληνικό αυτό σούπερ τρόφιμο αποτελείται από 100% αλεσμένο σουσάμι και στα πλαίσια ενός ισορροπημένου διαιτολογίου μπορεί να συμβάλλει στην πρόσληψη ασβεστίου, μαγνησίου, ψευδαργύρου και βιταμινών του συμπλέγματος Β.

Αντίστοιχα, όταν θελήσεις κάτι γλυκό επίλεξε υγιεινά και προτίμησε ένα κομμάτι χαλβά από σουσάμι, το οποίο εκτός από την απόλαυση που θα σου προσφέρει, θα συμβάλλει και στη θρέψη και προαγωγή της υγείας σου.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece