Η πιο απλή συνταγή για πουτίγκα με σπόρους chia! Vegan θρεπτικό πρωινό

Πουτίγκα με σπόρους chia: Vegan, χωρίς γλουτένη, χωρίς ψήσιμο, χωρίς λάδι, χωρίς επεξεργασμένα σάκχαρα και χωρίς σόγια!

25.10.2017

εχεις διαβασει

Μερίδες: 4-6

Χρόνος προετοιμασίας: 5 λεπτά

Συνολικός χρόνος: 2,5 ώρες – όλη τη νύχτα

Υλικά

Για την πουτίγκα chia

  • 3 φλ. άγλυκο γάλα αμυγδάλου
  • 1/2 – 3/4 φλ. σπόρους chia
  • 1-3 κ.σ. σιρόπι σφενδάμνου (ή όσο και αν θέλεις)

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πουτίγκα με σπόρους chia

 

Προτεινόμενα toppings:

  • Μείγμα δημητριακών πρωινού (Granola)
  • Φρέσκα φρούτα
  • Σιρόπι σφενδάμνου ή μέλι
  • Κανέλα
  • Ξηροί καρποί και σπόροι
  • Σπιτικό παγωτό μπανάνας

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Συνταγές με chia

Εκτέλεση

Ανακάτεψε το γάλα αμυγδάλου, τους σπόρους chia και το γλυκαντικό σε ένα μεγάλο μπολ. (Αν θέλεις πιο λεπτόρρευστη την πουτίγκα, χρησιμοποίησε 1/2 φλ. σπόρους. Για πιο πηχτή, βάλε 3/4.) Άφησε το μείγμα για 5-10 λεπτά και μετά ανακάτεψε ξανά – έτσι δεν θα σχηματιστούν σβώλοι.

Σκέπασε το μπολ και άφησέ το στο ψυγείο για τρεις ώρες ή όλη τη νύχτα. Βοηθά αν ανακατεύεις το μείγμα που και που, αλλά μην ανησυχείς αν δεν μπορείς να το κάνεις.

Ανακάτεψε καλά πριν σερβίρεις. Αν είναι πολύ αραιό, πρόσθεσε λίγους σπόρους chia ακόμη και άφησέ το για κάποια ώρα μέχρι να πήξει. Αν είναι πολύ παχύ, αραίωσέ το με λίγο γάλα.

Μοίρασέ το σε μπολ και βάλε από πάνω τα toppings που προτιμάς. Αν περισσέψει πουτίγκα διατηρείται στο ψυγείο για 3-5 ημέρες σε αεροστεγές δοχείο.

Πηγή: ohsheglows.com

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece