Η πιο απλή συνταγή για πουτίγκα με σπόρους chia! Vegan θρεπτικό πρωινό

Πουτίγκα με σπόρους chia: Vegan, χωρίς γλουτένη, χωρίς ψήσιμο, χωρίς λάδι, χωρίς επεξεργασμένα σάκχαρα και χωρίς σόγια!

25.10.2017

εχεις διαβασει

Μερίδες: 4-6

Χρόνος προετοιμασίας: 5 λεπτά

Συνολικός χρόνος: 2,5 ώρες – όλη τη νύχτα

Υλικά

Για την πουτίγκα chia

  • 3 φλ. άγλυκο γάλα αμυγδάλου
  • 1/2 – 3/4 φλ. σπόρους chia
  • 1-3 κ.σ. σιρόπι σφενδάμνου (ή όσο και αν θέλεις)

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πουτίγκα με σπόρους chia

 

Προτεινόμενα toppings:

  • Μείγμα δημητριακών πρωινού (Granola)
  • Φρέσκα φρούτα
  • Σιρόπι σφενδάμνου ή μέλι
  • Κανέλα
  • Ξηροί καρποί και σπόροι
  • Σπιτικό παγωτό μπανάνας

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Συνταγές με chia

Εκτέλεση

Ανακάτεψε το γάλα αμυγδάλου, τους σπόρους chia και το γλυκαντικό σε ένα μεγάλο μπολ. (Αν θέλεις πιο λεπτόρρευστη την πουτίγκα, χρησιμοποίησε 1/2 φλ. σπόρους. Για πιο πηχτή, βάλε 3/4.) Άφησε το μείγμα για 5-10 λεπτά και μετά ανακάτεψε ξανά – έτσι δεν θα σχηματιστούν σβώλοι.

Σκέπασε το μπολ και άφησέ το στο ψυγείο για τρεις ώρες ή όλη τη νύχτα. Βοηθά αν ανακατεύεις το μείγμα που και που, αλλά μην ανησυχείς αν δεν μπορείς να το κάνεις.

Ανακάτεψε καλά πριν σερβίρεις. Αν είναι πολύ αραιό, πρόσθεσε λίγους σπόρους chia ακόμη και άφησέ το για κάποια ώρα μέχρι να πήξει. Αν είναι πολύ παχύ, αραίωσέ το με λίγο γάλα.

Μοίρασέ το σε μπολ και βάλε από πάνω τα toppings που προτιμάς. Αν περισσέψει πουτίγκα διατηρείται στο ψυγείο για 3-5 ημέρες σε αεροστεγές δοχείο.

Πηγή: ohsheglows.com

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Shape Tested: Φτιάξαμε μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη (ούτε στο σιρόπι)

Το να έχεις ένα μικρό παιδί στο σπίτι ή να θέλεις να μην χαλάσεις τη δίαιτά σου και στις γιορτές, αποτελεί δύσκολο στόχο με τόσα γλυκά. Εμείς δοκιμάσαμε τα μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη.

35 ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Πλάνο διατροφής για απώλεια 4 κιλών μέχρι τις γιορτές

Πρόγραμμα διατροφής για να μάθεις να τρως καλύτερα μέχρι τα τραπέζια των γιορτών.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

«Τρώω συνέχεια σνακ και το βράδυ είμαι τόσο κουρασμένη που παραγγέλνω απ’εξω ή απλά τρώω πατατάκια»

Από το πρωί έως το βράδυ τρέχεις για να τα προλάβεις όλα και καταλήγεις να τρως όλη μέρα ανθυγιεινά σνακ. Να το πλάνο σου

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

#shapegreece