Πουτίγκα με σπόρους chia για ένα γρήγορο πρωινό με 3 μόνο υλικά και super θρεπτικό!

Φτιάξε μία εύκολη πουτίγκα από 3 μόνο υλικά το προηγούμενο βράδυ. Περιέχει 7 γραμμάρια φυτικών ινών σε κάθε μερίδα και θα φτιάξεις τέσσερις μερίδες.

04.10.2017

εχεις διαβασει

Πουτίγκα με σπόρους chia για ένα γρήγορο πρωινό με 3 μόνο υλικά και super θρεπτικό!

Όταν νιώθεις εξαντλημένη, το να σηκωθείς από το κρεβάτι και να ξεκινήσεις με όρεξη τη νέα ημέρα είναι το τελευταίο πράγμα που σου περνάει από το μυαλό.

Μπορείς όμως να αντισταθείς στη φωνούλα μέσα σου που σου λέει να πατήσεις την αναβολή στο ρολόι και να καλύψεις το κεφάλι σου με το πάπλωμα.

Η Tricia Williams, διατροφολόγος και δημιουργός του Food Matters NYC, σου προσφέρει μία έξυπνη λύση:

Φτιάξε μία εύκολη πουτίγκα από 3 μόνο υλικά το προηγούμενο βράδυ. Περιέχει 7 γραμμάρια φυτικών ινών σε κάθε μερίδα(η συνταγή αποτελείται από 4 μερίδες) και έτσι θα καταφέρει να σε συνεφέρει μέχρι την ώρα του μεσημεριανού.

Τι θα χρειαστείς:

  • 2 κούπες γάλα καρύδας ή άλλο φυτικό γάλα ή όποιο γάλα προτιμάς
  • μισή κούπα σπόρους chia
  • μία κουταλιά της σούπας σιρόπι σφενδάμου ή μέλι

Τι θα κάνεις: Τοποθέτησε και τα τρίτα υλικά σε ένα μπολ. Χτύπησέ τα προσεκτικά μέχρι να ανακατευθούν καλά. Άφησε το μείγμα να «ξεκουραστεί» σε θερμοκρασία δωματίου για περίπου τέσσερις ώρες, επιτρέποντας με αυτό τον τρόπο στους σπόρους chia να «ακμάσουν».

Έπειτα, τοποθέτησε το μείγμα σε ένα αεροστεγές δοχείο και κατάψυξε. Σέρβιρέ το παγωμένο και στόλισέ το με φρούτα ή ξηρούς καρπούς, ανάλογα με τη διάθεσή σου.

[related id="78733"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece