Πώς θα φτιάξεις μπισκότα καλαμποκιού (και σάντουιτς με παγωτό!)

Η πιο γλυκιά συνταγή για το καλοκαίρι

19.07.2017

εχεις διαβασει

Σάντουιτς με παγωτό φιστίκι και μπισκότα καλαμποκιού

Μερίδες: 6

Χρόνος μαγειρέματος: 18′

Συνολικός χρόνος: 60′

Υλικά

• 1/2 φλ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις• 1/4 φλ. ψιλό κίτρινο καλαμποκάλευρο• 1/8 κ.γ. μπέικιν πάουντερ• 1/8 κ.γ. μαγειρική σόδα• 1/8 κ.γ. αλάτι• 1/4 φλιτζ. ζάχαρη• 1 λεμόνι • 3 κ.σ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο• 1 κ.σ. γάλα• 1 κ.σ. μέλι• 1 μεγάλος κρόκος αβγού• 1/4 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας• 1/2 φλ. φρέσκα σπυριά καλαμποκιού (από 1 καλαμπόκι)• 1½ φλ. παγωτό φιστίκι

Εκτέλεση

1. Προθέρμανε το φούρνο στους 180°C και στρώσε χαρτί φούρνου σε λαμαρίνα.

2. Σε μικρό μπολ ανάμειξε το αλεύρι, το καλαμποκά­λευρο, το μπέικιν πάουντερ, τη μαγειρική σόδα και το αλάτι. Σε μέτριο μπολ βάλε τη ζάχαρη και ξύσε το λεμόνι κατευθείαν μέσα στο μπολ και ανακάτεψέ τα.

Πρόσθεσε 1½ κ.γ. χυμό λεμονιού στη ζάχαρη και μετά το λάδι, το γάλα, το μέλι, τον κρόκο, τη βανίλια, τα σπυριά του καλαμποκιού και ανακάτεψε καλά. Πρόσθεσε το μείγμα των αλευριών στο μπολ με τα υγρά συστατικά και ανακάτεψε απαλά, ίσα να ομογενοποιηθούν.

3. Βάλε 12 λοφάκια ζύμης (περίπου μία γεμάτη κουταλιά το καθένα) στο ταψί με το χαρτί φούρνου, σε απόστα­ση 5 εκ. Με νωπά χέρια, ίσιωσε κάθε λοφάκι σε κύκλο διαμέτρου 3 εκ. Ψήσε μέχρι τα μπισκότα να πάρουν χρυσαφί χρώμα, για 15-18′. Άσ’ τα να κρυώσουν μεταφέροντάς τα με το χαρτί επάνω σε σχάρα.

4. Στο μεταξύ, στρώσε σε λαμαρίνα φούρνου χαρτί ψησίματος. Βάλε 1/4 του φλιτζανιού παγωτό σε ένα στρογγυλό τσέρκι για μπι­σκότα της ίδιας διαμέτρου με τα ψημένα μπισκότα σου και ίσιωσέ το με κουτάλι. Βγάλε το τσέρκι. Επανάλαβε για να φτιάξεις 6 δίσκους παγωτού και πάγωσέ τους στην κατά­ψυξη μέχρι να σφίξουν.

Όταν είσαι έτοιμη για σερβίρισμα, χρησιμοποίησε σπάτουλα για να κεντράρεις τους δίσκους του παγωτού στην ίσια πλευρά 6 μπισκότων. Κλείσ’ τα με τα υπόλοιπα 6 μπισκότα και σέρβιρε αμέσως.

Διατροφική αξία ανά μερίδα: 260 θερμίδες, 12 γρ. λιπαρά (τα 3,3 κορεσμένα), 34 γρ. υδατάνθρακες,4 γρ. πρωτεΐνη, 1 γρ. φυτικές ίνες, 115 mg νάτριο

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece