Σούπα κολοκύθας: η πιο θρεπτική χειμερινή συνταγή

Η διατροφολόγος Κάλλια Γιαννιτσοπούλου μας δίνει τη συνταγή για κολοκυθόσουπα

14.11.2019

εχεις διαβασει

Σούπα κολοκύθας: η πιο θρεπτική χειμερινή συνταγή

Σούπα κολοκύθας

(280 θερμίδες ανά μερίδα)
Υλικά για 4 άτομα

  • · 1 κ.σ. ελαιόλαδο
  • · 1 καφέ κρεμμύδι, χοντροκομμένο
  • · 2 κ.γ. κύμινο
  • · 1/2 κιλό κολοκύθα, ξεφλουδισμένη, ξεσποριασμένη, χοντροκομμένη
  • · 1 λίτρο (4 φλιτζάνια) ζωμός κότας ή λαχανικών
  • · 1 κ.σ. γιαούρτι
  • · Μία σκελίδα σκόρδο
  • · 4 φέτες ψωμί για το σερβίρισμα
  • · 2 κ.γ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

1. Ζέστανε 1 κ.σ. ελαιόλαδο σε μια μεγάλη κατσαρόλα σε μέτρια φωτιά. Μαγείρεψε το κρεμμύδι, ανακατεύοντας για 5 λεπτά ή μέχρι να ροδίσει. Πρόσθεσε το κύμινο και μαγείρεψε, ανακατεύοντας για 1 λεπτό ακόμη.

2. Πρόσθεσε την κολοκύθα και ανακάτεψε κατόπιν και το ζωμό. Σιγόβρασε για 20 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσει η κολοκύθα. Άφησέ το να κρυώσει και χτύπησέ το σε ένα μπλέντερ.

3. Κόψε και ψήσε το ψωμί μέχρι να ροδίσει, αφού του ρίξεις λίγο ελαιόλαδο και σκόρδο. Μοίρασε τη σούπα στα μπολ και ρίξε από πάνω λίγο γιαούρτι. Σέρβιρε κάθε μπολ με ψωμί.

Η δίαιτα της σούπας: Δες το πλάνο για αδυνάτισμα από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου

Συνταγές για σούπες από τη διατροφολόγο:

Κρεατόσουπα

Κοτόσουπα

Μανιταρόσουπα

Σούπα λαχανικών

Ψαρόσουπα

γιουβαρλάκια

Από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, διαιτολόγο- διατροφολόγο MSc,MBA, SRD, μεταπτυχιακό στη διατροφή, Πανεπιστήμιο του Surrey, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων, υπεύθυνη του επιστημονικού διαιτολογικού κέντρου «Σώμα Υγιές». (www.somaygies.gr).

[related id="291707"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece