Συνταγή για κρεατόσουπα από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου

Η διατροφολόγος μας δίνει την πιο υγιεινή συνταγή για κρεατόσουπα

08.01.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Συνταγή για κρεατόσουπα από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου

Συνταγή για κρεατόσουπα

(370 θερμίδες ανά μερίδα)

Υλικά για 4 μερίδες

  • 800 γρ. μοσχάρι (ποντίκι)
  • 2 καρότα
  • 1 κρεμμύδι
  • Μία πατάτα
  • 1 κλωνάρι σέλινο
  •  3 κ.σ. ρύζι
  •  Αλάτι, πιπέρι, λάδι, λεμόνι

1. Πλύνε καλά το κρέας και κόψ’ το σε κομμάτια. Τοποθέτησέ το στη χύτρα, σκέπασε με νερό, πρόσθεσε ένα ολόκληρο κρεμμύδι και βράσε για 45-50 λεπτά σε χαμηλή φωτιά.
2. Βάλε το κρέας μαζί με το ζωμό του σε κανονική κατσαρόλα και πρόσθεσε τα λαχανικά, αφού τα κόψεις σε μικρούς κύβους. Φρόντισε να έχει αρκετό ζωμό για να βράσεις τα λαχανικά και το ρύζι αργότερα. Χαμήλωσε τη φωτιά.
3. Άφησέ το για 30 λεπτά και πρόσθεσε ρύζι, λάδι, αλάτι και άφησε όσο χρειάζεται το ρύζι να βράσει, για 7-10 λεπτά. Πρόσθεσε χυμό λεμονιού και πιπέρι.

Η δίαιτα της σούπας: Δες το πλάνο για αδυνάτισμα από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου

Συνταγές για σούπες από τη διατροφολόγο:

Γιουβαρλάκια

Κοτόσουπα

Μανιταρόσουπα

Σούπα λαχανικών

Ψαρόσουπα

Κολοκυθόσουπα

Από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, διαιτολόγο- διατροφολόγο MSc,MBA, SRD, μεταπτυχιακό στη διατροφή, Πανεπιστήμιο του Surrey, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων, υπεύθυνη του επιστημονικού διαιτολογικού κέντρου «Σώμα Υγιές». (www.somaygies.gr).

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece