Μανιταρόσουπα: εύκολη, γρήγορη σύνταγη για να φτιάξεις σήμερα!

Θρεπτική σούπα έτοιμη σε 20 λεπτά με συνταγή της διαιτολόγου Κάλλιας Γιαννιτσοπούλου

11.11.2019

εχεις διαβασει

Μανιταρόσουπα: εύκολη, γρήγορη σύνταγη για να φτιάξεις σήμερα!

Μανιταρόσουπα

(390 θερμίδες ανά μερίδα)

Υλικά για 4 μερίδες

  • 1 κιλό λευκά μανιτάρια, καθαρισμένα
  • 1 μέτριο λεμόνι
  • 1 κ.σ. ανάλατο βούτυρο
  • · 2 κ.σ. ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια
  • · 1/4 κ.γ. αποξηραμένο θυμάρι
  • · 1/2 φύλλο δάφνης
  • · 1 κ.γ. αλάτι·
  • 1/2 κ.γ. φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • · 2 φλιτζάνια γάλα εβαπορέ light
  • · 1½ φλιτζάνι ζωμός κοτόπουλου
  • · 1 κ.γ. κορνφλάουρ, διαλυμένο σε 1 κ.σ. νερό
  • · 1 κ.σ. ψιλοκομμένος μαϊντανός

1. Ρίξε στα μανιτάρια το χυμό λεμονιού και κόψ’ τα χοντρά σε ένα μπλέντερ. Λιώσε το βούτυρο σε ένα βαθύ τηγάνι και σόταρε ελαφρά τα κρεμμυδάκια. Πρόσθεσε τα μανιτάρια, το θυμάρι και τη δάφνη και σόταρε σε μέτρια φωτιά για 10 λεπτά ή μέχρι να πιει τα υγρά.

2. Πρόσθεσε το αλάτι, το πιπέρι, το γάλα και ζωμό κοτόπουλου και άφησε να πάρει βράση. Μείωσε τη θερμοκρασία και σιγόβρασε για 20 λεπτά.

3. Πρόσθεσε το κορνφλάουρ στη σούπα και συνέχισε να σιγοβράζεις για 10 λεπτά ακόμη, ανακατεύοντας συνεχώς. Ρίξε αλατοπίπερο. Σέρβιρε σε ζεστά μπολ και πασπάλισε με ψιλοκομμένο μαϊντανό.

Η δίαιτα της σούπας: Δες το πλάνο για αδυνάτισμα από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου

Συνταγές για σούπες από τη διατροφολόγο:

Κρεατόσουπα

Κοτόσουπα

γιουβαρλάκια

Σούπα λαχανικών

Ψαρόσουπα

Κολοκυθόσουπα

Από την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, διαιτολόγο- διατροφολόγο MSc,MBA, SRD, μεταπτυχιακό στη διατροφή, Πανεπιστήμιο του Surrey, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων, υπεύθυνη του επιστημονικού διαιτολογικού κέντρου «Σώμα Υγιές». (www.somaygies.gr).

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece