Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο!

Τι να επιλέξεις για υγιεινά σνακ και γλυκά;

Χυλός βρώμης

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD

Στα σνακ

Αντί για αβοκάντο, βάλε κολοκυθάκια

Το αβοκάντο έχει ένα σωρό υγιεινά λιπαρά αλλά και αντίστοιχα πολλές θερμίδες. Έτσι, αν φτιάχνεις συχνά γκουακαμόλε, που γίνεται κυρίως από αβοκάντο, μπορεί να σου δίνει έως και 200 θερμίδες ανά 1/2 φλιτζάνι. Για να κόψεις θερμίδες και όχι γεύση, δοκίμασε να αντικαταστήσεις το μισό αβοκάντο με βρασμένα κολοκυθάκια. Θα γλιτώσεις έως και 100 θερμίδες.

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο! - εικόνα 1

Τσιπς kale αντί για πατατάκια

Ένα φλιτζάνι τσιπς kale έχει μόνο 84 θερμίδες, ενώ η ίδια ποσότητα πατατάκια 200. Μία μερίδα kale σου προσφέρει τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμινών Α και C και καλή ποσότητα ασβεστίου και φολικού οξέος.

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο! - εικόνα 2

Μήλο αντί για κράκερ

Τα κράκερ έχουν συνήθως πολύ αλάτι και ανεπιθύμητες θερμίδες κι αυτό πριν καν προσθέσεις τυρί ή κάποιο άλειμμα. Ένα μήλο καλύπτει περίπου το 17% των καθημερινών αναγκών σου σε φυτικές ίνες και έχει σημαντικά λιγότερες θερμίδες. Μαζί με λίγο φιστικοβούτυρο έχεις ένα εξαιρετικό σνακ. Απλώς χρησιμοποίησε με φειδώ το βούτυρο από τους ξηρούς καρπούς γιατί περιέχει πολλές θερμίδες.

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο! - εικόνα 3

Στα γλυκά

Μαύρη σοκολάτα αντί για σοκολάτα γάλακτος.

Όσο πιο σκούρα είναι η σοκολάτα, τόσο λιγότερη ζάχαρη και γάλα περιέχει. Η φυσική μαύρη σοκολάτα (ή κουβερτούρα με πάνω από 70% κακάο) περιέχει, επίσης, περισσότερο πλούσιο σε αντιοξειδωτικά κακάο. Υπάρχουν, ακόμα, στοιχεία που δείχνουν πως η μαύρη σοκολάτα μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της ινσουλινοαντίστασης και τη μείωση του σακχάρου στο αίμα.

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο! - εικόνα 4

Μπανάνα αντί για παγωτό

Αν έχεις λιγούρα για παγωτό, δοκίμασε την τέλεια εναλλακτική με μπανάνα: Χτύπα στο μούλτι μια ελαφρώς κατεψυγμένη μπανάνα μέχρι να γίνει λεία και κρεμώδης. Εάν προτιμάς τη σοκολατένια εκδοχή, πασπάλισε την κρέμα μπανάνας με λίγη σκόνη κακάο. Μια μικρή μπανάνα σου δίνει μόλις 90 θερμίδες, ενώ το 1/2 φλιτζάνι παγωτό περίπου 260 θερμίδες!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i