Πώς θα αποφύγεις τις ραγάδες στην εγκυμοσύνη

Τι πρέπει να κάνεις για να μειώσεις τις πιθανότητες να εμφανιστούν ραγάδες στην εγκυμοσύνη;

04.07.2016

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Πώς θα αποφύγεις τις ραγάδες στην εγκυμοσύνη

Η πρώτη ανησυχία που έχουν οι μέλλουσες μαμάδες είναι εάν θα πάνε όλα καλά με την εγκυμοσύνη και θα αποκτήσουν ένα υγιές μωρό. Η δεύτερη είναι αν θα κάνουν ραγάδες… Η αλήθεια είναι πως η εμφάνισή τους ή όχι έχει κυρίως να κάνει με την ελαστικότητα του δέρματος για την οποία δεν υπάρχουν και τόσο πολλά που μπορείς να κάνεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις απολύτως τίποτα. Να μερικά tips για να απολαύσεις μια εγκυμοσύνης που δεν θα αφήσει σημάδια στο δέρμα σου:

Πίνε αρκετό νερό για να ενυδατώνεται καλά ο οργανισμός σου

Επιπλέον, πιες φυσικούς χυμούς και βάλε στη διατροφή σου πολλά φρούτα και λαχανικά που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Όταν το σώμα είναι ενυδατωμένο, το δέρμα είναι πιο υγιές και οι πιθανότητες να σχηματιστούν ραγάδες περιορίζονται.

Φρόντισε να ακολουθείς ισορροπημένη διατροφή

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά δεν είναι μόνο θρεπτικές για τον οργανισμό αλλά επιπλέον εξασφαλίζουν ελαστικότητα στο δέρμα. Επιπλέον, χρειάζεσαι τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε, Α και ωνέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι επίσης πολύ σημαντικές για την υγεία του δέρματος.

Διάβασε κι εδώ 10 κανόνες για σωστή διατροφή στην εγκυμοσύνη!

Προσπάθησε να μην πάρεις πολλά κιλά

Όσο περισσότερα παίρνεις τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να εμφανιστούν ραγάδες στην εγκυμοσύνη. Επίσης, είναι σημαντικό να μην τα πάρεις απότομα αλλά το βάρος σου να αυξάνεται σταδιακά.

Εάν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην εγκυμοσύνη και ο γυναικολόγος σου το επιτρέπει, φρόντισε να γυμνάζεσαι τακτικά. Με την άσκηση τονώνεται η κυκλοφορία του αίματος και περιορίζεται η αύξηση του βάρους.

Δες κι εδώ 4 hot τάσεις για γυμναστική στην εγκυμοσύνη!

Χρησιμοποίησε μια καλή ενυδατική κρέμα σώματος

Άπλωνέ την τακτικά, πρωί και βράδυ, στα σημεία όπου συνήθως εμφανίζονται οι ραγάδες, δηλαδή στα πλαϊνά και το κάτω μέρος της κοιλιάς, αλλά και στα μπράτσα και το στήθος. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια που είναι ειδικά σχεδιασμένη για εγκύους ή να απλώνεις έλαιο καρύδας ή αμυγδαλέλαιο. Μην χρησιμοποιείς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης καλλυντικά με ισχυρές χημικές ουσίες.

 

Αφού γεννήσεις, συνέχισε να ακολουθείς διατροφή που τονώνει το δέρμα, να πίνεις πολύ νερό και να γυμνάζεσαι. Μην βιαστείς να χάσεις τα κιλά και αδυνατίσεις απότομα. Κι αν δεις ότι τελικά εμφανίστηκαν κάποιες ραγάδες στην εγκυμοσύνη δοκίμασε να απλώνεις καθημερινά επάνω τους μια κρέμα με ρετινοειδή ή γλυκολικό οξύ ή baby oil.

Διάβασε κι εδώ πώς αντιμετωπίζεται η ακμή στην εγκυμοσύνη!

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

#shapegreece