Κι αν μία ημέρα προπόνησης την εβδομάδα αρκεί για να δεις αποτελέσματα;

Ακόμη κι αν η επαφή σου με τη γυμναστική είναι μόλις για μία ημέρα την εβδομάδα, παραδόξως, έχει νόημα.

προπόνηση istock

Μια νέα μελέτη ρίχνει φως στα οφέλη της γυμναστικής το σαββατοκύριακο, αμφισβητώντας την άποψη ότι μόνο η τακτική προπόνηση τις καθημερινές αποφέρει αποτελέσματα.

Ενώ ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας υποστηρίζει ότι, ιδανικά, η σωματική δραστηριότητα καλό θα είναι να απλώνεται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, έρευνα από την Κίνα υπογραμμίζει τα πιθανά οφέλη για τους "πολεμιστές του σαββατοκύριακου" (weekend warriors) που ασχολούνται με έντονη δραστηριότητα κυρίως τα Σάββατα και τις Κυριακές.

Καλύτερα σαββατοκύριακό, παρά καθόλου

Η μελέτη, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 9.700 άτομα από το 2011 έως το 2018, εξέτασε τη σχέση μεταξύ των προτύπων δραστηριότητας και του κοιλιακού και συνολικού λίπους με τη χρήση σαρώσεων DXA. Παραδόξως, διαπίστωσε ότι τόσο οι πολεμιστές του σαββατοκύριακου, όσο και εκείνοι που τηρούν τακτικές καθημερινές ρουτίνες άσκησης εμφάνισαν σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα λίπους σε σύγκριση με τα αδρανή άτομα.

Η συνέχεια στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i